Розробка NFT маркетплейсів

Розробка NFT маркетплейсів

За підсумками 2021 року ринок NFT-проєктів виріс на 300%, а багато великих NFT продаються на аукціонах за мільйони доларів, наприклад колаж художника Біпла «Щодня: перші 5000 днів» коштував $69 мільйонів. До того ж, цю сферу активно підтримують знаменитості, які токенізують свою музику, картини, відеоролики та інші предмети творчості, що робить індустрію NFT ще більш привабливою для інвестицій.

NFT — це цифровий токен, що є правом власності на фізичні чи віртуальні активи. На відміну від криптовалюти, він незамінний. Це означає, що немає двох ідентичних NFT, і один токен не дорівнює іншому. Отже, їх не можна використовувати як засіб платежу в торгових точках або для торгівлі на криптобіржах. Натомість для їх купівлі та продажу використовуються NFT-маркетплейси.

Розробка NFT маркетплейсів

Що таке NFT-маркетплейс

NFT-маркетплейс – це торгова блокчейн-платформа, яка дає можливість зберігати, продавати і купувати невзаємозамінні токени. Більше того, функціонал такого сервісу дозволяє користувачам створювати власні NFT. Для цього спеціальні смарт-контракти додають кожному новому активу метадані та прописують усі необхідні параметри, включаючи назву, нероздільність та адресу у блокчейні. Після цього такі NFT також можна виставити на торги за фіксованою ціною або на аукціон.

Для клієнта NFT-маркетплейс виглядає як звичайний інтернет-магазин, проте з технічної точки зору він має набагато більший і складніший функціонал. Ось найважливіші функції, які потрібно реалізувати:

  • Реєстрація та авторизація. Для забезпечення можливості купувати та продавати токени, користувачеві потрібен особистий кабінет з інтеграцією крипто-гаманця.
  • Вітрина. Надає людині всю інформацію про лот: ціна, опис, рейтинг, способи покупки та інше.
  • Пошук та система фільтрів. Функціонал, за допомогою якого користувач може швидко знайти токен або розділ, що його цікавить.
  • Публікація лоту. Процес виставлення NFT на продаж має бути швидким та інтуїтивно зрозумілим. Для цього потрібно ретельно продумати шлях користувача.
  • Історія угод. Окремий розділ, в якому користувач може переглянути історію купівлі та продажу NFT.
  • Рейтинги.Візуалізує те, наскільки користувачі маркетплейсу симпатизують окремим  NFT чи продавцям.
  • Push-сповіщення. Допоможуть інформувати користувачів про появу новинок у обраних розділах, підвищення ставок на аукціонах та інші важливі події.
  • Підтримка. Як і будь-яка торгова платформа, NFT-маркетплейс має бути оснащений розділом, де користувач зможе вирішити будь-яке технічне питання.
Розробка NFT маркетплейсів

Етапи розробки

Крок 1. Збір інформації та аналітика

Насамперед команда розробників вивчає вимоги замовника та проводить ринковий аналіз. Це необхідно для того, щоб переконатися в технічній реалізації проєкту ще до початку продакшену.

Крім того, на цьому етапі потрібно відповісти на кілька основних питань:

  • Хто цільова аудиторія проєкту?
  • Як саме виконуватиметься торгівля токенами?
  • Який функціонал слід реалізувати?
  • Яка модель монетизації платформи?
  • Який протокол токенів використовуватиметься: ERC721, ERC1155, BEP-721 чи BEP-1155?
  • На якому блокчейні буде збудовано проєкт?

Крок 2. Технічна документація

Коли всю потрібну інформацію зібрано, розробляється технічна документація проєкту. У ній прописується вимоги до NFT-маркетплейс, стек технологій, які будуть використовуватися в продакшені, план виробництва, параметри безпеки та решта важливої ​​інформації. На підставі створеного документа прораховуються вартість та запланований термін реалізації проєкту.

Крок 3. Проєктування

На цьому етапі бізнес-аналітики спільно з дизайнерами проєктують ефективну архітектуру інтерфейсу користувача, логічну систему навігації і мокапи окремих сторінок, з описом розміщеного функціоналу. Таким чином формується свого роду каркас торгового майданчика, що враховує ймовірні користувальницькі шляхи.

Крок 4. Дизайн

Зовнішній вигляд NFT-маркетплейсу відіграє важливу роль, оскільки він формує перше враження людини про проєкт. Тому дуже важливо, щоб дизайн викликав довіру, був зручним і простим для сприйняття.

Розробка NFT маркетплейсів

Крок 5. Frontend-розробка

Фронтенд – це зовнішня частина торгової платформи, яка отримує запити користувача, передає їх на сервер для подальшої обробки та виводить результат у комфортному для сприйняття форматі. Крім того, ця частина відповідає за надійність та продуктивність інтерфейсу. Технологічний стек frontend-розробника може відрізнятися, залежно від особливостей проєкту, але найчастіше використовуються:

  • Для Інтернету – мова програмування JavaScript та фреймворки React.JS, Vue.JS.
  • Для Android-додатків – мови Java, Kotlin та SDK Flutter.
  • Для IOS-додатків – мова Swift та SDK Flutter.

Крок 6. Backend та смарт-контракти

Найбільш об’ємний етап продакшена, у межах якого створюється серверна частина платформи, що відповідає за логіку роботи всього проєкту. Крім основної функціональності, розробникам потрібно запрограмувати роботу з блокчейном, смарт-контрактами та крипто-гаманцями, а також реалізувати надійний механізм аукціону.

Стек технологій для реалізації бекенд-частини:

  • Блокчейн – Ethereum або Binance Smart Chain.
  • Смарт-контракти – Ethereum Virtual Machine або BSC Virtual Machine.
  • Мови програмування – Python, Java, PHP.
  • Фреймворки – Django, Flask, Laravel, Yii.
  • Для мобільної розробки, як і у фронтенд-частині, використовуються мови Java та Kotlin для Android та Swift для IOS.

Крок 7. Тестування

Після завершення технічної розробки потрібно переконатися, що платформа працює коректно і відповідно до початкових планів. Для цього проєкт передається до QA-відділу, де здійснюється його багаторівневе тестування. У разі виявлення помилок, вони передаються на доопрацювання відповідальним фахівцям, а потім повторно перевіряються ще раз.

Розробка NFT-маркетплейсів в AVADA MEDIA

Розробка функціональних NFT-маркетплейсів та інших високонавантажених блокчейн-рішень – одна з основних спеціалізацій AVADA MEDIA.

Для реалізації таких проєктів у компанії вже сформовані команди фахівців з досвідом спільної роботи, завдяки чому ми можемо гарантувати високу якість і швидкість реалізації продукту.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32