Сайт новин

Як запустити успішний сайт новин

Події останніх років викликають у людей серйозне занепокоєння: пандемія, вторгнення в Україну, глобальне потепління та досягнення в галузі штучного інтелекту — лише мала частина гарячих тем у світових ЗМІ. Це спричинило серйозне зростання передплатників на інформаційні майданчики.

Тільки за останні кілька років їх кількість збільшилася на цілих 200%. Якщо дивитися на ситуацію з погляду бізнесу, то зараз дуже сприятливі умови для запуску власного порталу новин. Як це зробити – розповідаємо у нашій статті.

Крок 1. Вибір ніші та цільової аудиторії

Дивно, але найважливіший і найскладніший етап у запуску ресурсу новин — вирішити, про що він розповідатиме своїм відвідувачам. Звичайно, на своєму майбутньому сайті ви можете писати про все, копіюючи контент Washington Post або The Times, але чекати успіху від такого проєкту не варто.У такій моделі матеріал не буде унікальним, плюс ви постійно відставатимете за часом від оригіналу, через що рейтинг вашого порталу в пошукових системах буде низьким, а відвідувачів мало.Правильним рішенням буде вибрати конкретну нішу та зосередитись на інтересах певної аудиторії. Наприклад, ніша може бути «Спортивні новини», а ЦА – спортсмени, європейці чи американські студенти. При цьому контент для кожної з цих аудиторій знадобиться різний:

  • Спортсмени хочуть читати про те, що стосується їхньої кар’єри. Це можуть бути новини про майбутні події, правила відбору, спонсорів та рекламодавців або зміни до законів про допінг.
  • Європейцям будуть цікаві відомості про підсумки ігор та турнірів, закулісне життя спортсменів (одружився, перейшов до іншого клубу, полетів на відпочинок) та інші подібні речі.
  • Американські студенти – це ще одна окрема аудиторія. Вони захочуть читати про події у студентських спорт-лігах США та Канади, рекрутинг молодих спортсменів великими клубами тощо.

Це лише кілька прикладів, і практично варіантів набагато більше. Ваше завдання на цьому етапі – вибрати напрямок з мінімальною кількістю конкурентів і досить широким ЦА.

Розробка сайту новин

Крок 2. Вибір бізнес-моделі

Майже всі портали новин працюють за однаковою схемою — співробітники моніторять новини, рерайтять найцікавіші та найактуальніші, а потім публікують їх на сайті. Різниця лише у тому, як вони заробляють гроші:

  • Опублікування рекламних оголошень. Це найпоширеніший і найпростіший спосіб генерації доходу. Тут ви можете піти двома шляхами — отримувати прямий прибуток від рекламодавців або гроші з Google Ads. У першому випадку ви зможете самі контролювати зовнішній вигляд і зміст реклами, а в другому цей обов’язок лягає на алгоритми Google.
  • Продаж підписок. У такій моделі, щоб отримати доступ до контенту, користувач повинен купити передплату.

Деякі портали надають частину матеріалу безкоштовно, наприклад новини, а різні аналітичні матеріали, інтерв’ю та інсайдерські дані надають лише платним користувачам.

  • Продаж окремих статей. За прочитання конкретного матеріалу необхідно заплатити фіксовану суму.
  • Без монетизації. Зазвичай так працюють державні, комерційні та наукові портали. Вони ніяк не заробляють на трафіку та існують за рахунок дотацій із бюджету, пожертвувань чи спонсорства.
Розробка сайту новин

Крок 3. Проєктування

Далі потрібно визначитися, який функціонал потрібно реалізувати, щоб організувати ефективний процес спільного створення, публікації та управління контентом, які модулі будуть потрібні користувачам для комфортної роботи з порталом та спроєктувати UX сайт. Для вирішення цих та багатьох інших завдань розробники створюють прототип ресурсу новин.Як правило, такий прототип включає чотири основні компоненти:

  • Варфрейм інтерфейсу.
  • Таблиця з описом функціонал.
  • Блок-схема модулів.
  • Математику проєкту – список формул, які забезпечуватимуть реалізацію бізнес-логіки ресурсу.

На основі мокапа команда розробників зможе максимально точно прорахувати терміни та вартість реалізації проєкту, а також підібрати оптимальний технологічний стек.

Крок 4. Вибір технологій

Завдання будь-якого порталу новин полягає в залученні максимального трафіку, і чим вище його відвідуваність, тим більший він приносить дохід. З огляду на це для розробки проєкту варто вибирати надійний комплект технологій, здатний забезпечити високу продуктивність.Оптимальним вибором стануть:Для клієнтської частини (frontend) – JavaScript-фреймворки Vue та React, або стандартні технології HTML/CSS/JS. 

Для серверної частини (backend) – PHP-фреймворки Yii2/Laravel та Python-фреймворки Django/Flask відмінно підійдуть при реалізації веб-проєкту з монолітною архітектурою, а мова Java – при виборі мікросервісної архітектури. Крім того, бекенд може бути реалізований на платформі Node.js.Всі ці інструменти безкоштовні і можуть використовуватися в комерційних цілях без обмежень. Водночас потрібно розуміти, що «універсальної» чи «кращої» технології не існує — підбір стека завжди виконується індивідуально, з урахуванням унікальних особливостей та функціональності проєкту.

Розробка сайту новин

Крок 5. Розробка дизайну

Команда UI-дизайнерів малює унікальне візуальне оформлення сайту новин, орієнтоване на конкретну нішу та цільову аудиторію.

Дуже важливо, щоб дизайн був зручним, привабливим та викликав довіру відвідувачів – це стане запорукою успіху для всього проєкту.

Крок 6. Технічна розробка та тестування

Технічна реалізація порталу новин є найбільш об’ємним і тривалим етапом. Її можна поділити на дві основні частини:Frontend-розробка. Фронтенд – це клієнтська сторона порталу, з якою взаємодіятимуть відвідувачі. Він відповідає за коректне відображення ресурсу у браузері, роботу візуальних ефектів, анімацій та введення даних.

Backend-розробка. Це серверна сторона, яка відповідає за зберігання, обробку та надання даних клієнту на запит користувача. Крім того, бекенд забезпечує реалізацію бізнес-логіки, роботу функціоналу та інтеграцію ресурсу із зовнішніми сайтами. Коли розробка завершена, QA-інженери виконують ретельне тестування всіх модулів і, при необхідності, здійснюють їх налагодження.

Крок 7. Підтримка та розвиток

Після виходу в реліз новинний сайт почне набирати популярності та заробляти авторитет. Тому далі дуже важливо зосередитися на наданні відвідувачам кваліфікованої технічної підтримки та безперервному розвитку проєкту.

У поєднанні з якісним маркетингом це дозволить вам досить швидко вивести ресурс у тренди.

Розробка новинного сайту в AVADA MEDIA

Для запуску успішного порталу новин вам знадобиться три речі: ідея, стратегія розвитку та професійна команда розробників. AVADA MEDIA зможе вам допомогти з грамотною технічною реалізацією проєкту на всіх етапах – від дослідження цільової аудиторії та проєктування, до розробки та подальшої підтримки.

Щоб дізнатися більше про досвід наших команд та обговорити варіанти реалізації вашої ідеї, заповніть форму зворотного зв’язку на нашому сайті.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32