В умовах стрімкого зростання обсягів інформації оперативний і точний аналіз даних безпосередньо впливає на успішність бізнесу. Компанії щодня змушені обробляти величезні масиви відомостей з десятків джерел (сайтів конкурентів, маркетплейсів, дощок оголошень, соцмереж, внутрішніх баз тощо). Ручне збирання необхідних матеріалів відбирає багато часу та людських ресурсів, що несе в собі ризики помилок, уповільнює та ускладнює ухвалення критично важливих рішень.
Розробка парсерів для сайтів, телеграм-каналів і чатів, а також для інших джерел – ефективний спосіб автоматизувати пошук і структурування необхідної інформації. Таке IT-рішення заощаджує час, кошти та знижує навантаження на штат, суттєво прискорюючи темп і точність вилучення даних, у тому числі ексклюзивних. Щобільше, воно дозволяє робити це швидше за конкурентів, що несе в собі стратегічну перевагу.
Команда AVADA MEDIA створює різнопланові продукти для парсингу багато років. Розробляємо ПЗ для сайтів, форумів, відеохостингів. Наші парсери ефективно розв’язують завдання будь-якої складності та специфіки завдяки кастомізації під конкретний бізнес і ресурси, що робить їх дійсно ефективним інструментом для кожного нашого клієнта.
Переваги звернення до нас:
Розкажіть нам про цілі, яких хочете досягти за допомогою парсера під замовлення – ми запропонуємо робоче рішення. Якщо формулювання завдання викликає складнощі, просто залиште контакти. Ми зв’яжемося з вами для обговорення деталей.
Парсери – це ПЗ, призначене для автоматичного збирання та обробки інформації з інтернет-джерел. Ці інструменти забезпечують швидкий аналіз, компілювання, структурування й відсів необхідних відомостей у режимі реального часу, позбавляючи від необхідності виконувати ці дії вручну.
Такі системи використовуються для вилучення даних із вебсайтів, маркетплейсів, соцмереж, новинних порталів, внутрішніх корпоративних баз, месенджерів, відеохостингів, форумів, карт, каталогів, дощок оголошень.
Принцип роботи парсера: програма звертається до джерела, збирає й обробляє задані відомості за прописаним алгоритмом, зберігає результат у потрібному форматі – таблиці, базі даних або CRM-системі, яку ми також можемо створити під індивідуальні потреби вашого проєкту. Інструмент здатен працювати з кількома джерелами одночасно, що забезпечує швидку, точну та масштабовану обробку великих і дуже великих обсягів інформації.
Завдання, які розв’язують парсери:
Які формати доступні для збирання: текстові блоки, картинки, відео, анімації, таблиці, будь-які файли.
По суті, парсер оперативно збере дані з цікавих для вас майданчиків. Швидко й точно. Цей інструмент можна запрограмувати на обхід обмежень, регулярний моніторинг оновлень на цільових сторінках і каналах. Він здатен:
Додатково наші спеціалісти на запит реалізують у парсері інший функціонал за кастомним сценарієм, створеним під конкретні завдання.
Інтерфейси аналітичних сторінок для маркетингу, що використовують парсер даних
Розробка парсерів на замовлення затребувана в найрізноманітніших галузях, де успіх залежить від швидкості отримання даних та їх релевантності. Чим і для чого корисний автоматичний збір відомостей у різних нішах?
Відбудова від конкурентів й адаптація до динаміки ринку (моніторинг цін, асортименту, акцій конкурентів).
Управління репутацією (SERM, ORM), корекція стратегій просування, підвищення лояльності аудиторії (контроль відгуків про компанію/продукцію та рейтингів товарів, аналіз активності користувачів на тематичних майданчиках і в соцмережах).
Лідогенерація, сегментація аудиторії, підвищення конверсії, відсотка повторних покупок тощо (збір, сегментація контактів ЦА, відстеження поведінкових особливостей потенційних та діючих споживачів).
Підготовка звітів, прогнозування, виявлення тенденцій і закономірностей (агрегація й структурування великих масивів різноформатної інформації).
Відстеження статусів замовлень і вантажів, транспортних маршрутів – для контролю строків доставки, аналізу роботи перевізників, поліпшення якості сервісу.
Оперативне наповнення майданчиків актуальною інформацією, підняття рейтингів, хайп, підвищення рекламних цінників (автоматичний парсинг новин та інших матеріалів, включаючи медіафайли, моніторинг згадок брендів/подій/персоналій).
Прогнозування, побудова ефективних стратегій, управління ризиками (збір біржових котирувань, відстеження курсів валют, економічних показників, контроль інформаційного поля).
Підвищення результативності хедхантингу, відстеження тенденцій ринку праці тощо (пошук вакансій, резюме, контактів шукачів/роботодавців).
Аналіз сайтів конкурентів, просування, PBN, лінкбілдинг і аутріч (збір посилань, ключових слів, метатегів, контактів, перевірка індексації та позицій у цільових пошукових системах, відстеження частоти публікацій, вивантаження семантичного ядра).
Технічний аудит (пошук битих посилань, дублів, помилок у розмітці, перелінкуванні тощо).
Збір креативів, даних про партнерські програми – для аналізу конкурентів, джерел трафіку, залученості, перевірки УТП, пошуку прибуткових зв’язок, масштабування успішних кампаній тощо.
ПЗ для аналізу, вилучення і відсіву інформації, створене на замовлення, забезпечує безперервний доступ до актуальної, релевантної інформації, що є сильним конкурентним аргументом у багатьох галузях.
Збирач даних, розроблений індивідуально, максимально враховує потреби, специфіку та інформаційний контекст проєкту:
Парсер, розроблений на замовлення – надійний ефективний інструмент. На відміну від типових рішень, кастомне ПЗ створюється під унікальні вимоги та особливості роботи компанії, ніші, аудиторії, форматів і джерел даних. Такий продукт легко й швидко адаптується під зміну завдань або масштабів бізнесу. Тобто він набагато результативніший за універсальні сервіси.
Програмні рішення суттєво спрощують, прискорюють і підвищують точність збору даних. Автоматизація та інтеграція ПЗ з корпоративними системами підсилює продуктивність, скорочує трудовитрати співробітників, прискорюючи отримання потрібного результату і знижуючи ризик помилок через ручне введення або людський фактор (наприклад, суб’єктивність оцінки, недостатню компетенцію тощо).
Інструменти цього типу дають потрібний результат точніше, швидше, а також забезпечують доступ до більшої кількості джерел, у тому числі закритих, з можливістю оновлення та актуалізації даних.
А індивідуальна розробка парсерів даних дає можливість інтегрувати продукт із нестандартними джерелами й форматами, складними структурами та системами, які проблематично, а іноді й неможливо обробляти вручну або через готові рішення. Таке ПЗ забезпечує компанії не тільки оперативний доступ до критично важливої інформації, але й стратегічну перевагу внаслідок більш точного, глибокого і своєчасного аналізу ринку.
Створення кастомного ПЗ для збору та обробки інформації – багатоетапний процес, який ми вибудовуємо з урахуванням індивідуальних цілей і вимог клієнта. Такий підхід забезпечує високу якість рішення, його надійність та повну відповідність завданням бізнесу:
Структурований підхід – гарантія того, що замовник отримує готовий до використання продукт, повністю оптимізований під його бізнес-процеси, завдання та інші особливості проєкту.
Успіх створення збирача даних, який буде відповідати цілям клієнта, залежить не тільки від хардскілів програмістів, але й від ретельного підбору стека, який забезпечить адаптивність, масштабованість і потрібну швидкість обробки інформації.
Які технології ми застосовуємо.
Робота з вебсторінками – BeautifulSoup, lxml, Cheerio, Scrapy, Selenium, Playwright, Puppeteer.
Інтеграція з API – Requests (Python), Axios (Node.js), GraphQL-клієнти.
Мови програмування: можемо створити парсер на PHP, Python, Java, JS (Node.js), C# (.NET).
Зберігання й обробка даних:
Інфраструктура та автоматизація – Docker, Cron, Celery, Airflow, AWS Lambda, Google Cloud Functions.
Обхід обмежень:
Підберемо інструменти під ваші задачі, тип джерел даних і вимоги до інтеграції. Комплексний індивідуальний підхід – запорука створення кастомних рішень, які не просто збирають інформацію швидко, але відсіюють, забезпечують точність і ефективно трансформують її в цікавий для замовника бізнес-ресурс.
Приклад мобільних екранів CRM, що використовують парсинг даних
Розробляємо одно- і багатопотокові інструменти, десктопні й серверні (онлайн парсери).
Хмарні рішення можна при необхідності використовувати за підпискою – це вигідний варіант для малого і середнього бізнесу.
Багатопотокове ПЗ підходить для великих компаній і проєктів. Реалізуємо вебрішення, парсери API, соціальних мереж, файлових форматів (Excel, CSV, XML, JSON), а також мультиресурсні агрегатори даних.
Нижче – кілька прикладів ПО, яке ми розробляємо для розв’язання задач у різних індустріях.
Послуга корисна підприємцям, виробникам, ритейлу. Індивідуальне рішення дозволяє оперативно оновлювати каталог, парсити ціни конкурентів, відслідковувати ринкові тенденції, гнучко налаштовувати пошук із заданою періодичністю, вивантажувати позиції за категоріями та багато іншого.
Парсер товарів із сайтів відкриває широкі можливості: від аналізу конкурентного рельєфу ніші, моніторингу асортименту, цін і характеристик продукції аж до автозаповнення вашого онлайн-майданчика. Детальніше про послугу читайте тут.
Індивідуальне створення збирачів інформації дає дилерам і торговим платформам доступ до ексклюзивної інформації про лоти (включаючи марки, моделі, пробіг, двигун, вартість і т. д.), яку складно, а часто просто неможливо отримати вручну.
Кастомна розробка парсерів для автомобільних аукціонів дозволяє гнучко налаштовувати фільтри пошуку, збирати актуальні, точні дані й завантажувати якісні фотографії, створюючи бази з детальними характеристиками. Докладніше про те, як наші IT-продукти здатні підвищити ефективність відстеження й аналізу в цій ніші, читайте на цій сторінці.
Автоматичний збирач даних оптимізує обробку і публікацію актуального контенту. Він спрощує моніторинг численних ресурсів за заданими тематиками й параметрами, забезпечуючи цілодобове оновлення відомостей на порталах, у блогах та інтернет-магазинах.
Також парсер новин за ключовими словами експортує інформацію в зручних форматах, яку можна імпортувати прямо в html-документ сторінки. Його легко масштабувати та налаштувати під вирішення багатьох завдань. Детальніше про переваги кастомних рішень для збору даних у новинному сегменті можна почитати тут.
Цей тип ПЗ допомагає моніторити й актуалізувати відомості з різних онлайн-майданчиків, включаючи платні та безкоштовні агрегатори, сайти нерухомості, автоаукціони тощо.
Парсер дошок оголошень, розроблений на замовлення, збирає і структурує необхідні дані за заданими параметрами – від заголовків і описів до фотографій, контактів (включаючи приховані номери телефонів і email-адреси, на що безкоштовні аналоги не здатні). Це IT-рішення спрощує роботу маркетологам, підприємцям, рекрутерам, рієлторам, автодилерам та іншим спеціалістам, для яких оперативний аналіз ринку та актуальна база найкращих пропозицій критично важливі. Детальніше – тут.
Такі програми здатні автоматично аналізувати та збирати статистику по тисячах команд, спортсменів і матчів у десятках видів спорту, включаючи кібернапрям. Вони спрощують прогнозування, підвищуючи його результативність. Також це ПЗ для парсингу допомагає формувати авторські стратегії ставок і розраховувати коефіцієнти завдяки доступу до актуальних даних із цільових ресурсів.
Це IT-рішення незамінне для професійних гравців і беттингових компаній – воно дозволяє автоматизувати взаємодію з букмекерськими сайтами (від авторизації й аналітики до здійснення ставок за заданими параметрами). Як отримувати максимум у цьому сегменті, економлячи час і гроші, розповідаємо на цій сторінці.
Програма цього типу підходить професійним беттерам і аналітикам ігрового ринку. Вона дає можливість автоматично аналізувати й парсити дані (від коефіцієнтів букмекерських контор до результатів матчів та інших спортивних подій) у великих обсягах, структуруючи їх і потім експортуючи в зручному форматі. Така інсайдерська інформація суттєво підвищує успішність авторських стратегій, використання вилок і результатів роботи ботів для автоставок.
Цього робота можна адаптувати під конкретні вітчизняні та закордонні сайти й ефективно застосовувати для алгоритмічного та масбеттингу. Докладна інформація про можливості, які відкривають збирачі даних в оптимізації ставок на спорт та інші події, знаходиться тут.
Практичний інструмент, що дозволяє обробляти тисячі запитів на хвилину, масштабувати пошукові запити, глибоко аналізувати результати й представляти їх у потрібному форматі. Такий парсер працює з ключовими словами, підказками, картинками з Google, може збирати посилання, працювати за розкладом, підтримує багатопоточність.
Завдяки кастомізації це ПЗ легко налаштувати під завдання маркетологів, таргетологів, контент-менеджерів, SEO-спеціалістів. Автоматизувати збір посилань, текстів оголошень, сніпетів, запитів, геолокацій, відомостей про конкурентів, оптимізувати стратегію просування, відстежувати вразливості, беклінки й згадування – чим буде корисний цей інструмент, читайте на цій сторінці.
Якщо ви займаєтеся контент-маркетингом, просуванням у Ютуб, конкурентною розвідкою або пошуком лідів для комерційних розсилок, спробуйте програму для автоматизації цих процесів – вона суттєво спростить вирішення багатьох завдань, підвищивши якість і швидкість отримання результатів.
Розробляємо парсери для Youtube відео, посилань, пошукових підказок, коментарів, каналів. Це ПЗ може збирати метадані, інформацію про авторів, у тому числі контакти, доступна фільтрація за датою, імпорт зі вставкою на сайт і багато іншого. Як підвищити ефективність роботи з найвідомішим відеохостингом, розповідаємо тут.
Обираючи індивідуальне рішення для парсингу від спеціалістів нашої студії, ви отримуєте не типовий набір середньостатистичних опцій, який закриває якусь частину потреб. Ми реалізуємо комплексний продукт під конкретні бізнес-завдання.
Ми розробляємо як багатопотокові універсальні програми для вилучення інформації, так і вузькоспеціалізоване кастомне ПЗ під специфічні завдання і конкретні ресурси, у тому числі для роботи з авторизованими розділами сайтів (за наявності прав доступу) та з можливістю безперервного моніторингу даних через розподілені серверні потужності. До кожного проєкту підходимо індивідуально, що дозволяє створювати максимально надійні й ефективні системи, які повністю закривають потреби клієнта.
Нас обирають за комплексний підхід, технічну експертизу та прозорість співпраці. В AVADA MEDIA можна замовити написання парсера з нуля, аутсорсинг, аутстафінг, послуги виділеної IT-команди. Працюємо ітеративно, забезпечуючи підконтрольність процесу виробництва і сувору звітність. Усі рішення розробляються і впроваджуються виключно з дотриманням законодавства і користувацьких угод джерел.
Залиште заявку на консультацію – зробимо індивідуальний аудит проєкту, розрахуємо вартість розробки парсера, який допоможе вашому бізнесу працювати з даними у рази оперативніше і точніше.
У які терміни ви можете створити парсер?
Тривалість роботи над проєктом індивідуальна – вона залежить від складності завдання, обсягу, типу і структури даних, частоти оновлень. Також на терміни впливає ступінь інтеграції з IT-інфраструктурою замовника.
Просте ПЗ з базовим функціоналом може бути готове протягом одного-двох тижнів.
Якщо вам потрібен парсер зі складною архітектурою, потенціалом масштабування, великою кількістю джерел даних і інтеграцій, на його реалізацію знадобиться кілька тижнів або місяців.
Терміни розраховуємо на старті співпраці після детального аудиту проєкту, на етапі складання Техзавдання – коли зрозумілий обсяг робіт.
Скільки коштує парсер?
Бюджет розраховується індивідуально. На вартість впливають складність завдання, обсяг і тип даних, які належить обробляти, частота оновлення даних, кількість інтеграцій.
Також ціна створення парсерів на замовлення залежить від необхідності обходу захистів і капч, масштабованості, додаткового функціоналу і рівня кастомізації. Для зручності доступне створення MVP – щоб оперативно запустити та протестувати продукт перед повноцінною розробкою.
Як ви забезпечуєте якість і точність зібраних даних?
Ми використовуємо сучасні технології й методи обходу захистів, регулярно тестуємо ПЗ і підтримуємо його актуальність, щоб дані завжди були релевантними й актуальними. Точності і якості відомостей допомагають досягти:
Детальніше про методи контролю якості ПЗ, яке ми створюємо, можна прочитати на сторінці Тестування програмного забезпечення.
Що робити, якщо формат даних у потрібному мені джерелі змінився – чи можна оновлювати та масштабувати парсер?
Ми надаємо технічну підтримку і супровід продукту після релізу – якщо зміняться завдання або умови парсингу за вашим проєктом, ми оперативно адаптуємо систему під них. У міру зростання обсягів даних і завдань ПЗ може бути масштабоване.
Чи можете ви впровадити парсер у наші внутрішні системи?
Так, ми розробляємо ПЗ з можливістю інтеграції у CRM, ERP та інші корпоративні сервіси. Це забезпечує безшовне включення продукту у вашу IT-інфраструктуру та автоматизацію робочих процесів у стислі терміни, без затримок і накладок. Також можемо створити CRM систему під ваш проєкт, детальну інформацію про це читайте на сторінці Розробка та впровадження CRM систем в бізнес.
Чи буде парсер працювати 24/7?
Так, ми реалізуємо рішення, у тому числі ті, що працюють безперервно. Такі інструменти забезпечують постійний збір і автоматичне оновлення відомостей без простоїв.
Чи не порушує парсинг закон?
Розробка, налаштування і використання парсерів виконуються у суворій відповідності до чинного законодавства і правил цільових ресурсів. На попередній консультації обговорюємо у тому числі правові аспекти – продукти, створені нашою студією, знаходяться у правовому полі.
Чи можна спочатку протестувати парсер на невеликій вибірці даних?
Так, команда AVADA MEDIA розробляє MVP-версії ПЗ для тестування гіпотез, оцінки попередніх результатів, швидкого запуску і подальшого доопрацювання. Такий варіант парсера дозволяє одразу оцінити ефективність, коректність збору даних і відповідність очікуванням замовника. Приклад простого у реалізації типу ПЗ для збору даних з базовим функціоналом – на сторінці Парсер оголошень.
У чому переваги замовлення парсера у вас?
Ви отримаєте кастомне рішення робочих завдань, створене профільними спеціалістами з глибокою експертизою і досвідом, яке заощадить час, людські ресурси та суттєво підвищить ефективність цільових процесів завдяки точності й актуальності отримуваних даних. Усе це посилить вашу позицію в конкурентному середовищі й допоможе досягати кращих результатів швидше.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Створено AVADA-MEDIA™
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32