Pet Tech платформа

Розробка сервісу для перетримки тварин

Розробка сервісу для перетримки тварин

Pet Tech платформа

Розробка сервісу для перетримки тварин Pet Tech платформа

Власники домашніх тварин часто опиняються у складній ситуації, коли потрібно терміново від’їхати у справах або відправитися у відрядження, але й залишити вихованця без нагляду також не можна. Адже його потрібно регулярно годувати, приділяти увагу та вигулювати. У таких ситуаціях вирішенням проблеми стають сервіси перетримки – спеціальні платформи, де можна знайти петситтера, який забезпечить вихованцю професійний догляд у період відсутності господаря.

Щоб подивитися на цю ситуацію з погляду бізнесу, пропонуємо звернутися до статистики.

За даними американських аналітиків, кожен третій власник домашньої тварини — людина, яка працює у віці 20-45 років. Тобто, це платоспроможна аудиторія, яка має гроші та бажання забезпечити комфорт своєму вихованцю, але мало часу. Як результат — останніми роками платформи для перетримання користуються все більшою популярністю.

Нижче ми розповімо, як скористатися цією тенденцією та запустити власну платформу петситтингу.

Розробка сервісу для перетримки тварин

Вибір бізнес-моделі

Монетизація

Вибір бізнес-моделі Монетизація

Проаналізувавши ринок, ми дійшли висновку, що більшість платформ петситтингу працюють за однією з двох бізнес-моделей:

Посередництво

У такій моделі платформа працює за принципом дошки оголошень та монетизується за рахунок платного лістингу петситерів, рекламних банерів та надання преміум функцій. При цьому сторони клієнта послуги надаються повністю безкоштовно.

Головний мінус такої моделі – власникам свійських тварин доведеться повністю покладатися на чесність виконавця. Якоюсь мірою тут може допомогти надійна система рейтингу та відгуків. Але щоб забезпечити максимально високий рівень довіри — адміністрації платформи доведеться взяти на себе відповідальність щодо перевірки кваліфікації виконавців. До речі, використання «перевірених акаунтів» може стати ще однією статтею доходу компанії.

Власний штат петситерів

У цьому випадку компанія отримує повну плату за надання послуг та відповідає за якість їх надання. З одного боку, такий підхід дає максимальний рівень довіри з боку клієнтів, але з іншого — накладає деякі обмеження з погляду розширення бізнесу, оскільки:

  • Для розвитку мережі доведеться у кожному населеному пункті відкривати новий офлайн-офіс.
  • Через обмежену кількість співробітників можуть виникати накладки під час обслуговування клієнтів.
  • Необхідно впроваджувати ефективні інструменти контролю над персоналом.
Розробка сервісу для перетримки тварин

Який функціонал потрібно розробити

Функціональність

Який функціонал потрібно розробити Функціональність

Під час створення сервісу для перетримки тварин важливо зосередитися на максимальній автоматизації. Це дозволить зробити взаємодію клієнтів та петситерів комфортною, а також позитивно вплине на популяризацію платформи в Мережі.

До основного функціоналу такого проєкту можна віднести:

  • Реєстрація та вхід. Створення профілю користувача з можливістю вибору ролі на платформі – клієнт чи виконавець. Також потрібно одразу передбачити можливість відновлення пароля через електронну пошту чи мобільний телефон.
  • Профіль користувача. Сторінка, на якій користувачі можуть розміщувати важливу інформацію, наприклад про досвід роботи з домашніми вихованцями, пропоновані послуги або про свого вихованця, якщо йдеться про обліковий запис клієнта. Буде незайвим дати можливість кастомізації профілю.
  • Лістинг петситерів. Каталог із зручною навігацією, системою фільтрів та тегів, який допоможе клієнтам швидко знаходити відповідного виконавця.
  • Рейтинг та відгуки. Це дуже важливий компонент сервісу для перетримання тварин, незалежно від моделі його монетизації. З його допомогою клієнти зможуть сформувати певне уявлення про виконавця, ґрунтуючись на думках інших користувачів.
  • Планування. Інструменти для планування робочого часу виконавців допоможуть уникнути накладок та можливого запису двох клієнтів на один час.
  • Фото та відеозвіт. Інтегрована в сервіс функція звітності дозволить власнику домашньої тварини контролювати емоційний та фізичний стан свого вихованця.
  • Платежі. Можливість внесення оплати за перетримку вихованця онлайн або придбання платних преміум-функцій. Для цього потрібно інтегрувати банківські платіжні сервіси, Visa/MasterCard, Google Pay та Apple Pay.
Розробка сервісу для перетримки тварин

Технічна архітектура

Технології

Технічна архітектура Технології

Стабільність і продуктивність сервісу для перетримки тварин безпосередньо залежить від того, наскільки оптимально було підібрано технологічний стек. Тут може бути кілька варіантів:

  • Серверна частина — може бути побудована мовами програмування PHP/Python/Java, програмною платформою Node.js або фреймворками Django/Flask/Yii2/Laravel.
  • Клієнтська частина – в основі фронтенду веб-версії сервісу лежить мова JavaScript. На додаток до неї можуть бути використані статичні технології HTML/CSS або реактивні фреймворки Vue.js і React.js.
  • Mobile-розробка – тут є два підходи: можна використовувати нативні технології: мова Kotlin для Android та Swift для IOS, або кросплатформні – фреймворк Flutter та мова Dart.

У першому випадку ми отримаємо максимальну продуктивність і повну інтеграцію з кожною платформою, а при використанні SDK зможемо значно заощадити бюджет, але швидкодією системи доведеться трохи поступитися.

  • Десктоп – такі програми встановлюються на ПК чи ноутбук і орієнтовані на максимальну швидкість роботи. При їх розробці можуть бути задіяні мови програмування Java, C++, PHP та Python, а також фреймворки Django/Flask/Yii2/Laravel.

Наша команда підбирає технології індивідуально, враховуючи особливості кожного окремого проєкту, а також пріоритети та бюджет замовника.

Розробка сервісу для перетримки тварин

Як виконується розробка сервісу

Етапи розробки

Як виконується розробка сервісу Етапи розробки

Сервіс для перетримки тварин – це технічно складний проєкт, тому при його реалізації наша команда використовує ітеративний підхід методології Scrum. Життєвий цикл такого продукту найчастіше складається із шести етапів. Розглянемо їх докладніше.

Етап 1. Збір інформації

Починаючи роботу над новим проєктом, команда вивчає вимоги замовника, проводить глибокий аналіз ринку та створює верхньорівневу документацію.

Етап 2. Проєктування

Це підготовчий етап, під час якого створюється попередній дизайн інтерфейсу користувача, проєктується логіка функціоналу і перевіряється життєздатність нових ідей.

 

За фактом під час проєктування створюється детальний прототип проєкту, який стане основою для розробників на всіх наступних етапах. Як правило, він включає:

  • Низькодеталізовані прототипи інтерфейсу.
  • Блок-схеми, що візуалізують принцип роботи основних функцій.
  • Таблиця з описом функціоналу.
  • Математику проєкту.
Розробка сервісу для перетримки тварин

Етап 3. Розробка дизайну

Інтерфейс відіграє важливу роль у будь-якому цифровому продукті, тому для досягнення оптимального результату пропонуємо клієнту кілька варіантів UI. Після затвердження візуальної концепції на варфрейм накладаються шрифти, ілюстрації, анімації та інші компоненти, внаслідок чого GUI набуває привабливого та природного зовнішнього вигляду.

Етап 4. Програмування

Технічна розробка сервісу для перетримання тварин складається з двох частин:

  • Frontend. Знаходиться на стороні клієнта — тобто в самому браузері або мобільному пристрої, і забезпечує комфортну взаємодію користувача з сервером. До фронтенду належить верстка, створення анімацій, переходів та інших компонентів інтерфейсу.
  • Backend. Працює на сервері та відповідає за всі внутрішні процеси – зберігання, обробку та надання даних клієнту на запит користувача. На цьому етапі розробники формують database-архітектуру, пишуть код функціоналу, налаштовують сервери та виконують інтеграцію продукту із зовнішніми сервісами.
Розробка сервісу для перетримки тварин

Етап 5. Тестування

Ретельне тестування дозволяє вивести ринку максимально підготовлений до експлуатації продукт. Для цього QA-інженери беруть участь практично на всіх етапах розробки, а до їхньої зони відповідальності входить:

  • Розробка стратегії тестування.
  • Створення тестової документації.
  • Проведення ручних та авто-тестів.
  • Контроль усунення багів.

Етап 6. Технічна підтримка та розвиток

Після виведення у реліз технологія сервісу для перетримки тварин не зупиняється. Далі потрібно зосередитися на оптимізації та розвитку функціоналу, а також на вирішенні технічних питань, які спочатку можуть виникати у користувачів. Для цього продукт переводиться на технічну підтримку.

Розробка сервісу для перетримки тварин у AVADA MEDIA

Розробка сервісу для перетримки тварин у AVADA MEDIA

Більшість власників свійських тварин прагнуть забезпечити своїм вихованцям добробут, і готові витрачати на це гроші. А враховуючи те, що така тенденція постійна і не втрачає актуальності, інвестиції в розробку сервісу для петситтингу з ймовірністю окупляться і принесуть прибуток.

Компанія AVADA MEDIA має весь необхідний досвід і сформовані команди кваліфікованих фахівців для розробки PetTech-проєктів. У своїй роботі ми покладаємося на ретельне проєктування, інноваційні технології та тісну взаємодію із замовником. Такий підхід дозволяє нам створювати продумані та конкурентоспроможні технічні рішення, які мають попит на ринку.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@