Нейромережі в іграх

Нейромережі в іграх

Штучний інтелект (ШІ) стрімко розвивається і захоплює все нові сфери життя – від промисловості до індустрії розваг і розробки ігор. Ігровий світ – ідеальний майданчик для тестування ШІ без ризику і можливих проблем.

 

У гейм-індустрії нейромережі найбільш активно впроваджуються в ігри для консолей і ПК, але, разом зі збільшенням потужностей телефонів, вони все частіше застосовуються і на мобільних пристроях.

Нейромережі в іграх

Як нейромережі використовуються в іграх

Принцип роботи нейромережі можна порівняти з нервовою системою людини, яка самонавчається за рахунок накопиченого досвіду і використовує його для того, щоб не робити помилок.

Прикладом успішного впровадження нейромереж в мобільні ігри може послужити Artie’s Adventure від Google, в якій представлені персонажі зі штучним інтелектом. Вони взаємодіють з гравцями і надають їм унікальні відповіді. Геймплей Artie’s Adventure спрощений і орієнтований на дітей, але наочно демонструє, як мобільні ігри можуть ефективно використовувати ШІ.

Роль нейромереж виходить за рамки надання “розумних” персонажів для взаємодії, наприклад, вони можуть брати участь в генерації контенту, дизайні локацій, створенні анімацій і персонажів, таким чином забезпечуючи унікальний досвід для кожного гравця і кожного проходження.

Вже сьогодні ШІ дає значні конкурентні переваги при розробці ігор, його можливості дозволяють:

  • створювати захоплюючі світи, які гнучко підлаштовуються під користувача;
  • змінювати гру призначення із записаними даними і пропонувати користувачеві нове середовище;
  • зробити геймплей більш непередбачуваним для гравців;
  • урізноманітнити всілякі реакції персонажів, повідомлення, відповіді, інформацію і дані в грі.

Переваги впровадження нейромереж в ігри

Штучний інтелект допомагає при створенні мобільних ігор, оскільки аналізує поведінку користувачів і адаптує накопичений досвід. В майбутньому це призведе до розробки продуктів, які будуть автоматично підлаштовуватися під навички і переваги гравців, пропонувати їм динамічні підказки, регулювати рівень складності та ін.

Можна виділити кілька важливих переваг застосування ШІ в розробці ігор:

  • У мобільних іграх технологія дозволяє збирати дані про всі дії клієнтів (прогрес, лайки, взаємодії, уподобання, витрати, демографічні дані, моделі поведінки і т.д.) для подальшої оптимізації маркетингу.
  • Машинне навчання допомагає при прогнозуванні довічної цінності клієнта в мобільних іграх і монетизації. Моделі машинного навчання можуть автоматично передбачити, скільки грошей конкретний клієнт витратить на ваш продукт. Така інформація буде корисна при сегментації нових користувачів, щоб в майбутньому ви могли вибирати тільки тих споживачів, які принесуть дохід.
  • ШІ дозволяє розробникам мобільних ігор оптимізувати доходи за рахунок налаштування процесу монетизації. Система використовує машинне навчання, щоб вибирати оптимальний час для пропозиції покупки в додатку або показу реклами, грунтуючись на поведінці користувача і прогрес у грі.
  • Нейросети здійснюють інтелектуальний аналіз кожного користувача. Набір алгоритмів штучного інтелекту автоматично формує шаблони на основі зібраних даних і застосовує їх до гравців.
  • Ще однією перевагою технології є виявлення шахрайства при залученні гравців. Нерідко в іграх діють боти, що імітують користувачів. Вони постійно завантажують мобільні ігри і перешкоджають монетизації. Штучний інтелект виявляє їх, істотно знижує витрати на залучення клієнтів і допомагає отримати справжніх користувачів.
  • Механізм рекомендацій з використанням машинного навчання дозволяє персоналізувати пропозицію і контент для гравців. Наприклад, система може показати користувачам іншу гру, яка їх напевно зацікавить, або запропонувати додаткову покупку, щоб швидше досягти своєї мети в грі. Це підвищить ступінь задоволеності клієнтів продуктом, що безпосередньо вплине на зростання доходів.

Потенціал штучного інтелекту дає йому можливість оперативно освоювати нові механіки в іграх і показує результати, які нерідко перевершують навички професійного тестера.

Розробка ігор з штучним інтелектом від компанії AVADA MEDIA

Гейм-індустрія швидко змінюється, попит на нові поліпшені гри зростає з кожним днем, а гравці шукають новий унікальний досвід.

Компанія AVADA MEDIA реалізувала безліч успішних проєктів в сфері мобільної розробки під Android та iOS, які показали відмінний результат і швидко капіталізувалися. Наші фахівці працюють як з низькорівневими правилами і алгоритмами, так і з компонентами більш високого рівня, на яких базується тактичний і стратегічний ШІ.

Процес розробки гри включає наступні основні етапи:

  • Аналітика. Команда збирає інформацію про продукт, обговорює з клієнтом його побажання, конкурентів і аналогічні проєкти, також стверджується категорія майбутньої гри і вибирається платформа.
  • Проєктування. На наступному етапі починається робота над концепцією і логікою гри, процесами, особливостями геймплею і т.д. Ми складаємо детальну карту екранів з описом.
  • Побудова моделі монетизації.
  • Дизайн. Фахівці малюють графічні елементи, зручні і зрозумілі інтерфейси і інші компоненти.
  • Безпосереднє втілення в коді. Команда займається написанням чистого і стабільного коду, а також інтегрує його з сервісами замовника.
  • Тестування. В обов’язковому порядку проводиться тестування ранньої версії і перевірка її поведінки в позаштатних ситуаціях. Збирається статистика, після чого продукт допрацьовується і оптимізується.

Ми не тільки створюємо надійні, стабільно працюючі гри зі зручним і інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом, але і виводимо продукт на ринок в найкоротші терміни.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32