Змагання з відеоігор, які ще недавно були простою розвагою, трансформувалися на окрему спортивну дисципліну — кіберспорт, визнаний офіційним у багатьох країнах світу. Як і в традиційних видах спорту, тут щорічно проводяться десятки масштабних турнірів із величезними призовими фондами, на які можна робити ставки, професійні команди постійно тренуються та проводять трансфери, а багатомільйонна аудиторія таких подій постійно зростає.Оскільки індустрія кіберспорту пов’язана безпосередньо з інтернетом та інноваційними технологіями, одним з найефективніших способів роботи в ній є власний сайт. Він може використовуватися для:
Ми, в AVADA MEDIA, маємо великий досвід роботи в геймдеві та виробництві веб-ресурсів, і в цій статті розповімо, як саме створюються кіберспортивні сайти в нашій компанії.
Створення сайту для індустрії кіберспорту – це багаторівневий процес. Тому, щоб проєкт ефективно виконував свої функції, продакшн ділиться на кілька основних етапів. Розглянемо кожен із них докладніше.Етап 1. Збір інформаціїНасамперед розробникам потрібно визначити:
Для цього перед початком реалізації проєкту з клієнтом проводиться докладне інтерв’ю. Згодом на його основі будуть сформовані конкретні завдання для технічних фахівців.Етап 2. Складання технічної документаціїНа підставі вимог клієнта розробники визначають оптимальний стек технологій, які дадуть змогу створити стабільний проєкт з урахуванням його подальшого масштабування.Етап 3. Планування і проєктуванняНа цьому етапі створюються карта і структура сайту зі зручною системою навігації, які зроблять ресурс інтуїтивно зрозумілим для кінцевого користувача. Також на стадії проєктування дизайнери визначають, як розміщуватиметься контент на окремих сторінках, для чого створюються їхні прототипи.Після завершення, всі напрацювання узгоджуються із замовником. Таким чином будь-які правки в структуру сайту можуть бути внесені ще на ранніх етапах виробництва, що істотно прискорює процес розробки.Етап 4. Розробка UI-інтерфейсуВ індустрії кіберспорту дизайн користувацького інтерфейсу відіграє вкрай важливу роль. Крім своєї зручності та функціональності, він також має відображати філософію і погляди компанії.Наприклад, сайт Lolesports – кіберспортивний портал Riot Games, із властивим йому мінімалізмом повністю передає атмосферу проєкту League of Legends і дає змогу знайти потрібну трансляцію або інформацію про команду буквально в кілька кліків.
Етап 5. РозробкаЦе один із найважливіших етапів розробки, під час якого програмісти «оживляють» макет, створений дизайнерами, і перетворюють його на повноцінний веб-сайт, яким зможуть користуватися відвідувачі. Технічна розробка ділиться на дві основні частини:
Етап 6. ТестуванняПісля завершення розробки сайт потрібно протестувати, щоб переконатися, що всі його системи працюють коректно і відповідно до того, як це було задумано на етапі планування. Для цього проект передається до відділу контролю якості.У компанії AVADA MEDIA сайти проходять кілька рівнів QA:
Тестування дає можливість виявити всі можливі проблеми, пов’язані з продуктом, ще до того, як він стане доступний для відвідувачів. Завдяки цьому ваша аудиторія зможе отримати чудовий користувацький досвід від роботи з ресурсом.Етап 7. Розгортання і наповнення контентомКоли сайт повністю готовий, його розміщують на публічному хостингу і присвоюють доменне ім’я. Після наповнення контентом – фото, відео, текстами, трансляціями ігор та іншим, можна запускати маркетингову стратегію для залучення цільової аудиторії.
Для створення ефективного кіберспортивного сайту фахівцям потрібне не тільки знання тонкощів веб-розробки, але також розуміння логіки та переваг геймерів.Компанія AVADA MEDIA має досвід створення успішних проєктів у цій індустрії та допоможе вам у реалізації власного проєкту. Щоб зв’язатися з нами, заповніть форму зворотнього зв’язку нижче.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32