Розробка кіберспортивних сайтів

Кіберспортивні сайти

Змагання з відеоігор, які ще недавно були простою розвагою, трансформувалися на окрему спортивну дисципліну — кіберспорт, визнаний офіційним у багатьох країнах світу. Як і в традиційних видах спорту, тут щорічно проводяться десятки масштабних турнірів із величезними призовими фондами, на які можна робити ставки, професійні команди постійно тренуються та проводять трансфери, а багатомільйонна аудиторія таких подій постійно зростає.Оскільки індустрія кіберспорту пов’язана безпосередньо з інтернетом та інноваційними технологіями, одним з найефективніших способів роботи в ній є власний сайт. Він може використовуватися для:

  • організації турнірів та заходів;
  • просування власної команди;
  • трансляції матчів;
  • презентації гравців, які входять до складу вашої команди;
  • пошуку інвесторів;
  • беттинг.

Ми, в AVADA MEDIA, маємо великий досвід роботи в геймдеві та виробництві веб-ресурсів, і в цій статті розповімо, як саме створюються кіберспортивні сайти в нашій компанії.

Розробка кіберспортивних сайтів

Етапи розробки сайту для кіберспорту

Створення сайту для індустрії кіберспорту – це багаторівневий процес. Тому, щоб проєкт ефективно виконував свої функції, продакшн ділиться на кілька основних етапів. Розглянемо кожен із них докладніше.Етап 1. Збір інформаціїНасамперед розробникам потрібно визначити:

  • які завдання вирішуватиме майбутній сайт;
  • хто його цільова аудиторія – наприклад, це можуть бути геймери, інвестори, рекламодавці або професійні кіберспортивні команди;
  • який тип контенту розміщуватиметься на сайті;
  • які сторонні інтеграції в ньому мають бути.

Для цього перед початком реалізації проєкту з клієнтом проводиться докладне інтерв’ю. Згодом на його основі будуть сформовані конкретні завдання для технічних фахівців.Етап 2. Складання технічної документаціїНа підставі вимог клієнта розробники визначають оптимальний стек технологій, які дадуть змогу створити стабільний проєкт з урахуванням його подальшого масштабування.Етап 3. Планування і проєктуванняНа цьому етапі створюються карта і структура сайту зі зручною системою навігації, які зроблять ресурс інтуїтивно зрозумілим для кінцевого користувача. Також на стадії проєктування дизайнери визначають, як розміщуватиметься контент на окремих сторінках, для чого створюються їхні прототипи.Після завершення, всі напрацювання узгоджуються із замовником. Таким чином будь-які правки в структуру сайту можуть бути внесені ще на ранніх етапах виробництва, що істотно прискорює процес розробки.Етап 4. Розробка UI-інтерфейсуВ індустрії кіберспорту дизайн користувацького інтерфейсу відіграє вкрай важливу роль. Крім своєї зручності та функціональності, він також має відображати філософію і погляди компанії.Наприклад, сайт Lolesports – кіберспортивний портал Riot Games, із властивим йому мінімалізмом повністю передає атмосферу проєкту League of Legends і дає змогу знайти потрібну трансляцію або інформацію про команду буквально в кілька кліків.

Розробка кіберспортивних сайтів

Етап 5. РозробкаЦе один із найважливіших етапів розробки, під час якого програмісти «оживляють» макет, створений дизайнерами, і перетворюють його на повноцінний веб-сайт, яким зможуть користуватися відвідувачі. Технічна розробка ділиться на дві основні частини:

  • Frontend – створення видимої частини сайту, з якою безпосередньо взаємодіє кінцевий споживач. Фронтенд відповідає за те, як контент відображається на сторінці в браузерах і за логіку передачі введених людиною даних на сервер і назад.
  • Backend – створення внутрішньої, або серверної частини проєкту. Бекенд також називають «головним мозком» сайту. Він отримує дані від користувацького інтерфейсу, обробляє їх, а потім виводить потрібний результат або виконує передбачені дії.

Етап 6. ТестуванняПісля завершення розробки сайт потрібно протестувати, щоб переконатися, що всі його системи працюють коректно і відповідно до того, як це було задумано на етапі планування. Для цього проект передається до відділу контролю якості.У компанії AVADA MEDIA сайти проходять кілька рівнів QA:

  • Модульне тестування – перевіряється коректність роботи кожного модуля у вихідному коді.
  • Найчастіше виконується самими програмістами ще на стадії продакшена.
  • Функціональне тестування – передбачає перевірку роботи функцій і характеристик сайту.
  • Тестування продуктивності – перевіряється робота системи в умовах високих навантажень.
  • Тестування безпеки – перевірка захищеності сайту від ймовірних загроз злому. Це особливо важливо для кіберспортивних беттінг-сайтів, оскільки їхня робота пов’язана з виконанням фінансових транзакцій.
  • Юзабіліті-тестування – перевірка зручності та практичності користувацького інтерфейсу.

Тестування дає можливість виявити всі можливі проблеми, пов’язані з продуктом, ще до того, як він стане доступний для відвідувачів. Завдяки цьому ваша аудиторія зможе отримати чудовий користувацький досвід від роботи з ресурсом.Етап 7. Розгортання і наповнення контентомКоли сайт повністю готовий, його розміщують на публічному хостингу і присвоюють доменне ім’я. Після наповнення контентом – фото, відео, текстами, трансляціями ігор та іншим, можна запускати маркетингову стратегію для залучення цільової аудиторії.

Як замовити розробку сайту

Для створення ефективного кіберспортивного сайту фахівцям потрібне не тільки знання тонкощів веб-розробки, але також розуміння логіки та переваг геймерів.Компанія AVADA MEDIA має досвід створення успішних проєктів у цій індустрії та допоможе вам у реалізації власного проєкту. Щоб зв’язатися з нами, заповніть форму зворотнього зв’язку нижче.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32