AVADA MEDIA

CRM для туристичного бізнесу

CRM для турагентств

Бізнес online

CRM для турагентств Бізнес online

У туристичного бізнесу є свої особливості побудови відносин з клієнтами. Тому система управління відносин з клієнтами, або customer relationship management system (скорочено CRM) для турагентства або туристичної компанії потрібна своя. Компанія AVADA MEDIA пропонує створення такої CRM з урахуванням ваших потреб і особливостей роботи.

 

CRM для турагентства значно спростить ведення клієнтської бази, дозволить мінімізувати вплив людського фактору на бізнес-процеси, скоротити витрати на рутинні операції і в перспективі збільшити прибуток.

CRM для туристичного бізнесу

Коли вам варто звернутися до Avada Media

CRM для турагентства

Коли вам варто звернутися до Avada Media CRM для турагентства

Якщо ваші бізнес-процеси вже досить ускладнилися, а контроль над бізнесом слабшає, саме час замовити розробку CRM-системи в AVADA MEDIA. Зазвичай це відбувається, якщо в компанії працює більше 4-5 менеджерів, а особливо з відкриттям другого офісу. Для мережевих турагентств використання власної CRM – практична необхідність.

Отже, якщо ви:

  • ведете базу даних в Excel і в паперовому блокноті;
  • точно не знаєте ефективність рекламної кампанії;
  • навіть не уявляєте, скільки коштує залучити одного клієнта;
  • хочете перетворити клієнтів, які прийшли з реклами, в постійних;
  • хочете знати, чому клієнти не повертаються;
  • точно не знаєте, скільки вам приносить кожен клієнт

– вам точно варто замовити у нас спеціалізовану СRМ для турагентства.

CRM для туристичного бізнесу

Сustomer relationship management system

Опції СRM від Avada Media

Сustomer relationship management system Опції СRM від Avada Media

По-перше, тепер всі ваші клієнти будуть в одній базі даних, використовувати яку зможуть як менеджери з продажу, так і маркетологи. Для цих цілей передбачено збереження історії комунікацій клієнта з компанією, а саме дзвінків (з можливістю вести запис), електронного листування і зустрічей. Менеджер самостійно вносить записи щодо особливостей роботи з кожним клієнтом. Такі записи значно підвищують шанси на повторне залучення клієнта при вмілому використанні. Підключення IP-телефонії дозволить зберігати записи дзвінків в цифровому вигляді. Такі записи можуть бути дуже важливі в різних випадках:

  • при аналізі якості роботи менеджменту;
  • для формування індивідуальних пропозицій постійним клієнтам;
  • при роботі зі страховими випадками;
  • при судових розглядах.

СRМ система для туризму передбачає наявність зручного календаря зустрічей з нагадуванням – тепер список клієнтів не потрібно вести в блокноті. Можливе налаштування повідомлень і використання інших функцій на мобільному телефоні, для цього ми можемо запропонувати вам розробку мобільного додатка. Після кожної зустрічі менеджер легко оновить базу даних, вносячи в неї нові відомості:

  • країна спрямування;
  • готель;
  • дати поїздки;
  • документи;
  • страхування і т.д.
CRM для туристичного бізнесу

Переваги CRM для туризму

Функції CRM

Переваги CRM для туризму Функції CRM

CRM для туризму передбачає ведення клієнта по всій воронці продажів, з моменту першого звернення і формування пропозиції до відсилання путівки. Система також дозволить формувати документи і звіти, отримувати статистику по всіх видах запитів, наприклад, за кількістю проданих путівок за певними напрямами, динаміці зростання популярності окремих напрямків.

Дуже важливо використовувати хорошу CRM турагентствам, які відкривають додаткові офіси. В такому випадку база даних для кожного офісу може бути окремою, але можливість отримувати зведену інформацію буде як і раніше доступна. Також система дозволяє розділяти права доступу менеджерів з різних офісів. CRM для турагентства може бути інтегрована з його сайтом. Це дозволить направляти в систему заявки, подані через форму сайту з повідомленням про це менеджеру і з розподілом заявок за напрямками.

Ще одна корисна функція для туристичного бізнесу, яку реалізує CRM – фінансова аналітика. За допомогою цього модуля власник бізнесу оцінить роботу кожного менеджера і всього агентства в цілому, проаналізує вартість одного клієнта і отриманий прибуток.

Система дозволить вести облік:

  • отриманої від клієнта оплати;
  • знижок і спеціальних пропозицій;
  • витрат, в тому числі заробітної плати;
  • прибутку.

Менеджер без проблем зможе формувати і виставити клієнту рахунок, роздрукувати заповнені бухгалтерські документи, перевірити надходження оплати без необхідності використання бухгалтерських програм.

Для маркетологів CRM пропонує можливість інтеграції з Google Analytics. Ви легко проаналізуєте успішність рекламної кампанії, отримаєте статистику по дзвінках і заявках з сайту. Завдяки цьому ви швидко скоректуєте ваш рекламний бюджет і план. Також система дає широкі можливості для створення сегментованої реклами.

Додаткові можливості

CRM для турагентств

Додаткові можливості CRM для турагентств

Компанія AVADA MEDIA пропонує вам великий функціонал, але вибір необхідних опцій залишається за вами. Крім перерахованого вище, ми можемо реалізувати:

  • систему обліку робочого часу персоналу;
  • інтерфейс з налаштуваннями;
  • особистий кабінет для клієнта;
  • віртуальна бібліотека та база знань компанії зі зручним пошуком;
  • внутрішній чат;
  • календар бізнес-процесів;
  • електронний документооберт.

Потрібна робоча CRM для підвищення контролю над бізнесом і збільшення прибутку? Звертайтеся в AVADA MEDIA – ми створимо для вас працююче рішення.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@