ТРАНСПОРТ, ПЕРЕВЕЗЕННЯ, ДОСТАВКА

CRM-СИСТЕМИ ДЛЯ ЛОГІСТИКИ

РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ

CRM для логістики РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ

В останні роки загальносвітовий тренд добрався і до України: тепер замовити з доставкою можна практично що завгодно, принаймні у великих містах. А значить, кількість компаній з доставки товарів продовжує збільшуватися, росте і конкуренція між ними. Виживуть в конкурентній боротьбі і еволюціонують тільки ті, хто зуміє максимально задовольняти потреби клієнта, витративши мінімальні ресурси. Допоможе в цьому CRM (customer relationship management) для логістичної компанії – фірма AVADA MEDIA розробляє подібні системи за індивідуальним замовленням з можливістю установки додаткових модулів після введення системи в експлуатацію.

CRM-система допомагає вирішити безліч логістичних завдань, пов’язаних з доставкою, зберіганням і відносинами з клієнтами і постачальниками. Вона мінімізує витрати часу на виконання рутинних операцій і вплив людського фактора на бізнес-процеси. CRM-система дозволяє логістичній компанії вирішувати такі завдання:

  • збільшує швидкість реакції на звернення клієнтів, що дуже важливо для ринку з високою конкуренцією. При цьому людські ресурси, необхідні для обробки лідів, можуть бути навіть скорочені;
  • оптимізує базу даних клієнтів – а саме, зберігання і використання облікових записів. Для кожного клієнта при першому зверненні заводиться обліковий запис, в якому в подальшому відображаються всі його дані і історія звернень. За умови підключення IP-телефонії обліковий запис створюється навіть при телефонному зверненні, в ній можуть зберігатися записи розмов;
  • дозволяє сегментувати базу даних клієнтів з будь-показниками, що оцінять маркетологи. Це дає великі переваги в організації поштових розсилок, для чого CRM може бути інтегрована з поштовим сервісом;
  • спрощує роботу з документами – все, що може бути оброблено та збережено в електронному вигляді, має бути переведено в CRM. Тут зберігаються типові документи, звіти, шляхові листи, договори, фіскальні документи і багато іншого;
  • спрощує операційну діяльність. Вашим адміністраторам і диспетчерам не потрібно вести облік актуальних перевезень в блокноті, адже в CRM можна планувати будь-які дії і потім надходитимуть нагадування про необхідність їх здійснити або проконтролювати виконання;
  • дозволяє користуватися актуальною статистичною інформацією, отримуючи її «в два кліка». Керівник логістичної компанії не може здійснювати ефективне керівництво без статистичних звітів про роботу різних департаментів і окремих фахівців – все це надає CRM. Ці дані також можна використовувати для аналітики і побудови середньо- і довгострокових стратегій розвитку, коригування бюджету та оптимізації маркетингової стратегії;
  • дозволяє відстежувати роботу окремих співробітників і використовувати ці дані для нарахування заробітної плати.
CRM для логістики
AVADA MEDIA

Інтеграція CRM логістики з іншими сервісами AVADA MEDIA

За вашим бажанням, компанія AVADA MEDIA реалізує можливості інтеграції CRM з іншими сервісами для максимально повної автоматизації бізнес-процесів.

Так, спеціальний модуль зв’яже систему з вашим сайтом, щоб залишені клієнтами в спеціальній формі заявки автоматично оброблялися в CRM.

IP-телефонія дозволить реалізувати відразу три завдання, кожна з яких критично важлива для логістичного бізнесу:

  • запис телефонних розмов;
  • швидке переключення на потрібного фахівця під час дзвінка;
  • автовідповідач з безліччю сценаріїв.

Також CRM-система може бути інтегрована з електронною поштою з метою як організації розсилок з пропозиціями, так і повідомлень про статус виконання замовлення. Можливості системи дозволяють підключити і використовувати для повідомлень модуль розсилки в SMS і месенджерах.

CRM система логістики

Спеціальні можливості системи CRM система логістики

У міру необхідності ми реалізуємо безліч спеціалізованих функцій CRM для логістики:

  • інтерактивні карти для відстеження місцезнаходження і маршруту транспорту по GPS;
  • фільтри підбору вантажних автомобілів, що максимально відповідають заявці;
  • формування звітів із статистичним даними з вантажоперевезень і маршрутів, витраті палива і т.д.;
  • персональний кабінет клієнта з відображенням статусу заявки і термінів, з можливістю швидкої комунікації;
  • консолідація заявок клієнтів в єдину поставку за параметрами вантажу для прискорення виконання і зниження накладних витрат;
  • можливість автоматичного планування роботи транспорту та кур’єрів;
  • програма обліку складських запасів;
  • мобільний додаток для кур’єрів і водіїв, працівників складу.

Ми пропонуємо вам створити CRM-систему за принципом конструктора, з можливістю додавання необхідних блоків з часом. Якщо ви хочете якісно змінити бізнес-процеси логістичної компанії, звертайтеся в AVADA MEDIA.

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: [email protected] </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом