РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ

CRM-системи ДЛЯ БАНКІВ

AVADA-MEDIA

CRM-системи ДЛЯ БАНКІВ AVADA-MEDIA

Банківські послуги – складний і відповідальний сегмент бізнесу. До того ж конкуренція за клієнтів у фінансовій сфері досить висока. Автоматизація безлічі повсякденних процесів за допомогою CRM для банків допоможе вам збільшити продуктивність співробітників, а значить і знизить накладні витрати. Ще одна найважливіша складова – довіру клієнтів і їх лояльність, отримати які особливо складно в питаннях, що стосуються грошей. CRM-система відповідає якраз за комунікацію банку з клієнтами.

Компанія AVADA MEDIA розробляє CRM для банків, що відповідають потребам клієнтів – ви не переплачуєте за функції, які не потрібні, але завжди зможете замовити їх пізніше з можливістю інтеграції в уже встановлену систему. Розглянемо, які можливості є у банківських систем.

Автоматизація продажів банківських послуг. Менеджери можуть оперувати інформацією з бази даних клієнтів банку в CRM, сегментувати їх за будь-якими ознаками, налаштовувати розсилки з індивідуальними пропозиціями, в тому числі автоматичні. Також система може бути інтегрована з сайтом банку і формою замовлення послуги

Наприклад, клієнт зможе без участі оператора, не здійснюючи дзвінків, зробити такі операції:

  • замовлення нової або блокування існуючої карти;
  • заявка на відкриття поточного рахунку;
  • заявка на надання кредиту;
  • заявка на відкриття депозиту;
  • заявка банківські послуги для бізнесу.

Інтеграція CRM з системою розсилки SMS і IP-телефонією дозволяє реалізувати подвійну аутентифікацію клієнта за допомогою дзвінка або SMS. Це робить можливим проведення фінансових операцій онлайн. За допомогою системи менеджер легко зможе обслужити нового або постійного клієнта, вирішувати виникаючі під час обслуговування проблеми. Маркетолог отримає вичерпну аналітику і статистику по ефективності рекламних кампаній.

CRM для банків
Переваги для бізнесу

Що забезпечує CRM для банку Переваги для бізнесу

Єдність всіх підрозділів банку в питанні обслуговування клієнтів. Це досягається шляхом синхронізації всіх відомостей про нього в хмарної системі, а також можливістю забезпечити доступ до облікового запису клієнта для всіх банківських підрозділів. В обліковому записі зберігається вся історія взаємин з клієнтом, інформація оновлюється автоматично з кожним взаємодією.

Поліпшення маркетингових комунікацій. Всі канали зв’язку і взаємодії з потенційними або наявними клієнтами інтегровані з CRM: колл-центр, електронні розсилки, інтернет-банкінг, соціальні мережі, сайт, SMS-повідомлення. Маркетингова політика банку може бути приведена до спільного знаменника. Кількість задоволених клієнтів зростає завдяки швидкому обслуговуванню.

Скорочення термінів розробки нових фінансових продуктів. Можлива реалізація конструктора фінансових продуктів в CRM і підбір продуктів за сегментами клієнтів. Спрощується управління життєвим циклом банківського продукту, від виведення на ринок до закриття.

Система дозволяє підвищити рівень перехресних і повторюваних продажів за рахунок аналізу історії взаємовідносин з клієнтом. Також можлива інтеграція і продаж партнерських продуктів, наприклад, страхових послуг. Розробка і впровадження пакетних пропозицій для бізнесу, колективу, ОСББ, сім’ї і т.д.

CRM сприяє підвищенню довіри клієнтів. У ній фіксуються і обробляються всі скарги і звернення, проводяться опитування та анкетування. Також впровадження системи дозволить ефективно оцінювати роботу менеджерів будь-якого відділу, вести облік робочого часу і т.д. Можлива організація корпоративного хендбука для нових фахівців. Також в системі можлива організація навчання з контролем якості знань. Система здатна значно підвищити керованість бізнесу, забезпечити власників і директорів якісної аналітикою і статистикою. Ефективна для банків з великою кількістю відділень.

Компанія AVADA MEDIA готова розробити для вашого банку якісну, надійну і безпечну CRM з необхідним набором функціоналу.

CRM для банків
Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що о нас кажуть

Наші клієнти Що он нас кажуть

Наша команда

Успішні проекти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:


  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації.
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта.
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень .
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу.
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі.
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа.

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

Долучайтеся до нас

+ 38 (097) 179 96 63
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом