CRM-системи ДЛЯ БАНКІВ AVADA-MEDIA
Банківські послуги – складний і відповідальний сегмент бізнесу. До того ж конкуренція за клієнтів у фінансовій сфері досить висока. Автоматизація безлічі повсякденних процесів за допомогою CRM для банків допоможе вам збільшити продуктивність співробітників, а значить і знизить накладні витрати. Ще одна найважливіша складова – довіра клієнтів і їх лояльність, отримати які особливо складно в питаннях, що стосуються грошей. CRM-система відповідає якраз за комунікацію банку з клієнтами.
Компанія AVADA MEDIA розробляє CRM для банків, що відповідають потребам клієнтів – ви не переплачуєте за функції, які не потрібні, але завжди зможете замовити їх пізніше з можливістю інтеграції в уже встановлену систему. Розглянемо, які можливості є у банківських систем.
Автоматизація продажів банківських послуг. Менеджери можуть оперувати інформацією з бази даних клієнтів банку в CRM, сегментувати їх за будь-якими ознаками, налаштовувати розсилки з індивідуальними пропозиціями, в тому числі автоматичні. Також система може бути інтегрована з сайтом банку і формою замовлення послуги.
Наприклад, клієнт зможе без участі оператора, не здійснюючи дзвінків, зробити такі операції:
Інтеграція CRM з системою розсилки SMS і IP-телефонією дозволяє реалізувати подвійну аутентифікацію клієнта за допомогою дзвінка або SMS. Це робить можливим проведення фінансових операцій онлайн. За допомогою системи менеджер легко зможе обслужити нового або постійного клієнта, вирішувати виникаючі під час обслуговування проблеми. Маркетолог отримає вичерпну аналітику і статистику по ефективності рекламних кампаній.
Що забезпечує CRM для банку Переваги для бізнесу
Єдність всіх підрозділів банку в питанні обслуговування клієнтів. Це досягається шляхом синхронізації всіх відомостей про нього в хмарній системі, а також можливістю забезпечити доступ до облікового запису клієнта для всіх банківських підрозділів. В обліковому записі зберігається вся історія взаємин з клієнтом, інформація оновлюється автоматично з кожною взаємодією.
Поліпшення маркетингових комунікацій. Всі канали зв’язку і взаємодії з потенційними або наявними клієнтами інтегровані з CRM: колл-центр, електронні розсилки, інтернет-банкінг, соціальні мережі, сайт, SMS-повідомлення. Маркетингова політика банку може бути приведена до спільного знаменника. Кількість задоволених клієнтів зростає завдяки швидкому обслуговуванню.
Скорочення термінів розробки нових фінансових продуктів. Можлива реалізація конструктора фінансових продуктів в CRM і підбір продуктів за сегментами клієнтів. Спрощується управління життєвим циклом банківського продукту, від виведення на ринок до закриття.
Система дозволяє підвищити рівень перехресних і повторюваних продажів за рахунок аналізу історії взаємовідносин з клієнтом. Також можлива інтеграція і продаж партнерських продуктів, наприклад, страхових послуг. Розробка і впровадження пакетних пропозицій для бізнесу, колективу, ОСББ, сім’ї і т.д.
CRM сприяє підвищенню довіри клієнтів. У ній фіксуються і обробляються всі скарги і звернення, проводяться опитування та анкетування. Також впровадження системи дозволить ефективно оцінювати роботу менеджерів будь-якого відділу, вести облік робочого часу і т.д. Можлива організація корпоративного хендбука для нових фахівців. Також в системі можлива організація навчання з контролем якості знань. Система здатна значно підвищити керованість бізнесу, забезпечити власників і директорів якісної аналітикою і статистикою. Ефективна для банків з великою кількістю відділень.
Компанія AVADA MEDIA готова розробити для вашого банку якісну, надійну і безпечну CRM з необхідним набором функціоналу.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32