Розробка CRM-систем для фітнес-клубів та спортивних центрів

CRM для фітнес-клубу

Спортивні зали, фітнес-клуби, басейни, солярії та спа-комплекси – це бізнес з дуже високими потоками клієнтів, кожен з яких потенційно є постійним – а значить, його цінність для компанії дуже висока. Працювати з великою кількістю людей, потреби яких вельми різноманітні, може бути досить складним заняттям.

І вплив людського фактора ускладнює його ще більше. Тому ми рекомендуємо вам CRM-систему, яка значно спростить відносини з клієнтами, ліквідує значну частину рутини і знизить вплив можливих помилок на бізнес-процеси.Компанія AVADA MEDIA пропонує розробку CRM для фітнес-клубу як з нуля під ваші потреби, так і на базі готових рішень.

CRM для фітнес-клубу

Як працює CRM

Основа системи – це база даних всіх клієнтів, в яку вноситься будь-яка важлива інформація, потрібна в ході роботи. Обліковий запис створюється в момент першого звернення клієнта незалежно від способу. Інтеграція з сайтом вашого фітнес-клубу дозволяє клієнтам при переході по рекламному посиланню заповнювати форму, дані з якої потраплять відразу в CRM.По суті, за допомогою системи клієнта можна провести по всій воронці продажів, від першого контакту і презентації, до пробного візиту і придбання абонемента. Підключення IP-телефонії дозволить планувати і управляти дзвінками, робити аудіозапис, нагадувати менеджерам про необхідність зробити дзвінок і навіть створювати і застосовувати різні сценарії для автовідповідача.З моменту першого запису в базу даних вносяться абсолютно всі випадки взаємодії клієнта з клубом: візити, дзвінки, індивідуальні заняття з тренером, покупки спортивного харчування і т.д. Ви зможете налаштовувати відстеження певних подій – наприклад, система буде повідомляти менеджера, якщо клієнт не з’являвся в клубі певний час, якщо йому необхідно оновити медичну довідку або в продажу з’явилася марка спортивного харчування, яку він хотів би придбати.

Менеджери і тренери також можуть використовувати персональний календар завдань, вносячи туди власний розклад і налаштовуючи повідомлення, а також взаємодіяти з іншими співробітниками. Такий календар дозволить відстежувати продуктивність і рівень завантаження конкретного співробітника. Тренерам буде дуже зручно вести за допомогою CRM графік індивідуальних тренувань.Записи всіх внесених в графік клієнтів будуть відображатися в ньому, щоб тренер міг ознайомитися з індивідуальними особливостями кожного перед тренуванням (наприклад, з медичними обмеженнями).Компанія AVADA MEDIA прагне зробити CRM для фітнес-клубу максимально зручною для всіх. Тому для тренерів в залі ми пропонуємо розробку мобільного додатку з необхідним саме їм функціоналом. Адже комп’ютера в залі під рукою немає.

CRM для фітнес-клубу

Переваги використання CRM в фітнес-клубах

  • система значно полегшує роботу з інформацією – менеджер або тренер отримує всі необхідні відомості за кілька секунд;
  • організація роботи з електронними абонементами і клубними картами, можливість поділу клієнтів на сегменти (стандарт, преміум і т.д.);
  • історія покупок і візитів в зручному форматі;
  • настройка програм лояльності, акцій для постійних клієнтів і т.д .;
  • автоматизація розсилок по електронній пошті і в месенджерах;
  • автоматизація телефонних дзвінків;
  • фінансова аналітика і статистика – в тому числі, розрахунок вартості та дохідності одного клієнта;
  • контроль товарообігу і складу продукції, яка реалізується в клубі;
  • контроль витратних матеріалів;
  • для клієнтів – зручний розклад, швидкий запис онлайн 24/7, можливість відстежувати завантаженість клубу по годинах, реалізація особистого кабінету клієнта з урахуванням відвідуваності, статистики.

Впровадження CRM дозволяє збільшити керованість бізнесу з боку власників і вищого менеджменту, особливо для мережевих клубів. В системі можливо формувати звіти за різними показниками, відстежувати результативність роботи окремих співробітників і клубу в цілому. Все це підвищує довіру клієнтів та в кінцевому рахунку, збільшує продажі і прибуток.Якщо у вас виникла потреба реалізувати CRM в вашому фітнес-клубі, звертайтеся в AVADA MEDIA. У нас є досвід розробки подібних систем в даній області, і ми пропонуємо вам тільки ті рішення, які вам допоможуть.

Демонстрація функціоналу інтерфейсів CRM

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32