PROSTO-RENTA

АВТОМАТИЗАЦІЯ ОРЕНДНОГО БІЗНЕСУ ОНЛАЙН

СRM для оренди "PROSTO-RENTA"

Як автоматизувати орендний бізнес онлайн?

СRM для оренди "PROSTO-RENTA" Як автоматизувати орендний бізнес онлайн?

Один з найбільш ефективних способів збільшення рентабельності бізнесу передбачає зниження операційних витрат і невиправданих витрат на обслуговування і взаємодію з клієнтами.

СRM-система PROSTO-RENTA для автоматизації оренди комерційної нерухомості створена саме для збільшення прибутковості орендного бізнесу. Прозорі та зрозумілі інструменти СRM PROSTO-RENTA спрощують оренду площ в торгово-розважальних і бізнес-центрах.


ДОСТУПИ В ДЕМО-ВЕРСІЮ:

http://prostorenta.avada-media.ua/

Кабінет орендатора: 
http://prostorenta.avada-media.ua/cabinet/site/login

  • Login: 0002
  • Пароль: 111111

Кабінет адміністратора:
http://prostorenta.avada-media.ua/admin/site/login

  • Login: admin@admin.com
  • Пароль: add2017

 

Завдання СRM для оренди PROSTO-RENTA

Можливості СRM-системи

Завдання СRM для оренди PROSTO-RENTA Можливості СRM-системи

Головне завдання СRM для оренди PROSTO-RENTA – спростити і автоматизувати ведення орендного бізнесу. На практиці в одному офісному або торговому центрі в оренду часто здають безліч об’єктів самого різного типу, площі і призначення. У таких спорудах іноді орендують і офісні приміщення, і торговельні точки, і складські або навіть виробничі потужності.

На вартість оренди може впливати в тому числі сфера діяльності орендарів, а у взаєминах з ними доводиться враховувати обсяги використання комунальних ресурсів. Крім того, в кожному випадку доводиться брати до уваги матеріально-технічний стан приміщень та комерційну привабливість нерухомості в залежності від розташування в межах плану поверху або всієї будівлі.

Для того щоб тримати всі ці питання на увазі доводилося невиправдано збільшувати штат орендодавця, і до того ж власник нерухомості не був застрахований від можливих помилок, пов’язаних з людським фактором. Менеджер міг невчасно виставити рахунок для орендаря, а адміністратор несвоєчасно зреагувати на виклик останнім персоналу для обслуговування орендованих приміщень.

Сучасний цифровий підхід і СRM для оренди PROSTO-RENTA дає можливість оптимізувати кількість посад і знизити вплив людських помилок на орендний бізнес. Значну частину питань, що стосуються обслуговування орендних площ і взаємодії з орендарями, тепер можна перекласти на автоматичну систему. Особливо затребувана і актуальна СRM для оренди в крупних ТРЦ і бізнес-центрах, де одночасно потрібно відстежувати безліч орендних договорів і підтримувати регулярну комунікацію з різними орендарями.

CRM для оренди

СRM для оренди PROSTO-RENTA

Розробки Avada Media

СRM для оренди PROSTO-RENTA Розробки Avada Media

Компанія Avada Media, відома своїми проєктами в сфері будівництва, житлової та комерційної нерухомості, розробила власну СRM для оренди приміщень в ТРЦ і бізнес-центрах. Вона являє собою інструмент управління електронними базами даних з можливістю адміністрування системи через веб-інтерфейс. При цьому підключитися до сервісів СRM для оренди PROSTO-RENTA і використовувати її клієнтські можливості можна не тільки через веб-браузер, а й через мобільний додаток на смартфонах або планшетах.

СRM для оренди PROSTO-RENTA дає можливість здійснювати вибір, бронювання, оренду та облік приміщень торгових і бізнес-центрів онлайн. Для того щоб укласти договір оренди клієнту достатньо:

  • вибрати підходящий об’єкт на сайті торгового або бізнес-центру;
  • створити або отримати доступ до персонального кабінету орендаря;
  • заповнити в картці орендаря всі необхідні значення.

Вибір приміщень для оренди найзручніше реалізувати за допомогою дво-або тривимірних графічних візуалізацій, де будуть представлені переваги та ключові особливості (площа, поверх, призначення) того чи іншого об’єкта на поверховому плані споруди.

Після укладення договору оренди, всі взаємодії між орендарем та орендодавцем вибудовуються через персональний кабінет орендаря в системі СRM для оренди PROSTO-RENTA.

CRM для оренди

Можливості орендаря і власника нерухомості

Функціональність СRM для оренди

Можливості орендаря і власника нерухомості Функціональність СRM для оренди

СRM для оренди PROSTO-RENTA можна вбудувати в функціональність сайту торгового або бізнес-центру. Для доступу до функцій системи на стороні орендодавця використовується адміністративна панель і веб-інтерфейс СRM-системи, а на стороні клієнта – персональний кабінет на сайті або в мобільному додатку.

Орендар в персональному кабінеті має можливість:

  • отримувати повідомлення про необхідність оплати оренди;
  • отримувати і відправляти повідомлення орендодавцю;
  • оплачувати оренду через сервіси електронних платежів;
  • викликати техперсонал, залишати заявки для обслуговування приміщень і т.д.

Орендодавець за допомогою адміністративних сервісів системи може:

  • контролювати стан і статус всіх приміщень, що здаються в оренду;
  • виставляти рахунки і вести облік їх оплати орендарями;
  • швидко і просто взаємодіяти з усіма клієнтами і т.д.
CRM для оренди

Чим вигідне використання СRM для оренди PROSTO-RENTA

Інструменти СRM для оренди

Чим вигідне використання СRM для оренди PROSTO-RENTA Інструменти СRM для оренди

СRM-система має на увазі автоматизацію взаємодій з клієнтами або партнерами. Замість таблиць в Excel і записів в блокноті персонал орендодавця буде вести облік актуальної комерційної інформації за допомогою декількох баз даних СRM для оренди PROSTO-RENTA.

Автоматизація здійснюється за рахунок використання таких інструментів.

  • База комерційної нерухомості включає в себе повну і докладну інформацію про всі приміщеннях торгового або бізнес-центру, які здаються в оренду. Для зручності використання картки об’єктів нерухомості доповнюються фотографіями і описами, а до основних характеристик об’єкта відносять інформацію про площу приміщення і вартості оренди.
  • База орендарів є набором карток комерційних компаній і фізичних осіб, які орендують об’єкти нерухомості.

Картка клієнта дає можливість завантажити всі документи, пов’язані з тією чи іншою компанією і побачити стан взаєморозрахунків з орендарем.

В результаті спрощується не тільки комунікація та взаєморозрахунок, а й знижується вплив людського фактора на взаємодію між клієнтом і господарем нерухомості. Навіть якщо менеджер, відповідальний за обслуговування того чи іншого орендаря, звільниться або забуде виставити рахунок клієнту, СRM для оренди PROSTO-RENTA автоматично нагадає про це. Аналогічно СRM-система за допомогою звітів і діаграм дозволить оцінити лояльність і своєчасність оплати рахунків орендарями.

Використовуйте СRM для оренди PROSTO-RENTA від компанії Avada Media для підвищення прибутковості орендного бізнесу.

Розробкам Avada Media в сфері будівництва, комерційної та житлової нерухомості віддають перевагу будівельні компанії, забудовники і власники нерухомості в Одесі і в інших великих містах України.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@