ТРАНСПОРТ, ПЕРЕВЕЗЕННЯ, ДОСТАВКА

CRM-СИСТЕМИ ДЛЯ ЛОГІСТИКИ

CRM для логістики

РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ

CRM для логістики РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ

В останні роки загальносвітовий тренд добрався і до України: тепер замовити з доставкою можна практично що завгодно, принаймні у великих містах. А значить, кількість компаній з доставки товарів продовжує збільшуватися, росте і конкуренція між ними. Виживуть в конкурентній боротьбі і еволюціонують тільки ті, хто зуміє максимально задовольняти потреби клієнта, витративши мінімальні ресурси. Допоможе в цьому CRM (customer relationship management) для логістичної компанії – фірма AVADA MEDIA розробляє подібні системи за індивідуальним замовленням з можливістю установки додаткових модулів після введення системи в експлуатацію.

CRM-система допомагає вирішити безліч логістичних завдань, пов’язаних з доставкою, зберіганням і відносинами з клієнтами і постачальниками. Вона мінімізує витрати часу на виконання рутинних операцій і вплив людського фактора на бізнес-процеси. CRM-система дозволяє логістичній компанії вирішувати такі завдання:

  • збільшує швидкість реакції на звернення клієнтів, що дуже важливо для ринку з високою конкуренцією. При цьому людські ресурси, необхідні для обробки лідів, можуть бути навіть скорочені;
  • оптимізує базу даних клієнтів – а саме, зберігання і використання облікових записів. Для кожного клієнта при першому зверненні заводиться обліковий запис, в якому в подальшому відображаються всі його дані і історія звернень. За умови підключення IP-телефонії обліковий запис створюється навіть при телефонному зверненні, в ній можуть зберігатися записи розмов;
  • дозволяє сегментувати базу даних клієнтів з будь-показниками, що оцінять маркетологи. Це дає великі переваги в організації поштових розсилок, для чого CRM може бути інтегрована з поштовим сервісом;
  • спрощує роботу з документами – все, що може бути оброблено та збережено в електронному вигляді, має бути переведено в CRM. Тут зберігаються типові документи, звіти, шляхові листи, договори, фіскальні документи і багато іншого;
  • спрощує операційну діяльність. Вашим адміністраторам і диспетчерам не потрібно вести облік актуальних перевезень в блокноті, адже в CRM можна планувати будь-які дії і потім надходитимуть нагадування про необхідність їх здійснити або проконтролювати виконання;
  • дозволяє користуватися актуальною статистичною інформацією, отримуючи її «в два кліка». Керівник логістичної компанії не може здійснювати ефективне керівництво без статистичних звітів про роботу різних департаментів і окремих фахівців – все це надає CRM. Ці дані також можна використовувати для аналітики і побудови середньо- і довгострокових стратегій розвитку, коригування бюджету та оптимізації маркетингової стратегії;
  • дозволяє відстежувати роботу окремих співробітників і використовувати ці дані для нарахування заробітної плати.
CRM для логістики

Інтеграція CRM логістики з іншими сервісами

AVADA MEDIA

Інтеграція CRM логістики з іншими сервісами AVADA MEDIA

За вашим бажанням, компанія AVADA MEDIA реалізує можливості інтеграції CRM з іншими сервісами для максимально повної автоматизації бізнес-процесів.

Так, спеціальний модуль зв’яже систему з вашим сайтом, щоб залишені клієнтами в спеціальній формі заявки автоматично оброблялися в CRM.

IP-телефонія дозволить реалізувати відразу три завдання, кожна з яких критично важлива для логістичного бізнесу:

  • запис телефонних розмов;
  • швидке переключення на потрібного фахівця під час дзвінка;
  • автовідповідач з безліччю сценаріїв.

Також CRM-система може бути інтегрована з електронною поштою з метою як організації розсилок з пропозиціями, так і повідомлень про статус виконання замовлення. Можливості системи дозволяють підключити і використовувати для повідомлень модуль розсилки в SMS і месенджерах.

Спеціальні можливості системи

CRM система логістики

Спеціальні можливості системи CRM система логістики

У міру необхідності ми реалізуємо безліч спеціалізованих функцій CRM для логістики:

  • інтерактивні карти для відстеження місцезнаходження і маршруту транспорту по GPS;
  • фільтри підбору вантажних автомобілів, що максимально відповідають заявці;
  • формування звітів із статистичним даними з вантажоперевезень і маршрутів, витраті палива і т.д.;
  • персональний кабінет клієнта з відображенням статусу заявки і термінів, з можливістю швидкої комунікації;
  • консолідація заявок клієнтів в єдину поставку за параметрами вантажу для прискорення виконання і зниження накладних витрат;
  • можливість автоматичного планування роботи транспорту та кур’єрів;
  • програма обліку складських запасів;
  • мобільний додаток для кур’єрів і водіїв, працівників складу.

Ми пропонуємо вам створити CRM-систему за принципом конструктора, з можливістю додавання необхідних блоків з часом. Якщо ви хочете якісно змінити бізнес-процеси логістичної компанії, звертайтеся в AVADA MEDIA.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@