ДЛЯ ГОТЕЛЮ, ХОСТЕЛУ, САНАТОРІЯ

CRM-СИСТЕМА ДЛЯ ГОТЕЛЮ

CRM-СИСТЕМА ДЛЯ ГОТЕЛЮ

ДЛЯ ГОТЕЛЮ, ХОСТЕЛУ, САНАТОРІЮ

CRM-СИСТЕМА ДЛЯ ГОТЕЛЮ ДЛЯ ГОТЕЛЮ, ХОСТЕЛУ, САНАТОРІЮ

Готельний бізнес – складне заняття, клієнтові є з чого вибирати, і, якщо його що-небудь не влаштує, він піде до ваших конкурентів. Які вже встановили спеціальну систему, що автоматизує бізнес-процеси. Customer relationship system, або CRM – це спосіб мінімізувати вплив людського фактора і скоротити рутинні операції.

Тепер бронювання не загубиться тільки тому, що була записана на клаптику паперу, а загальна керованість і ефективність бізнесу відчутно зросте. Спеціалізовані CRM для готелю розробляє компанія AVADA MEDIA. Ми пропонуємо гнучкі рішення з можливістю майбутньої модернізації системи новими модулями. А ви отримуєте тільки те, що вам дійсно потрібно.

Що дає впровадження такої системи вашому бізнесу?

AVADA MEDIA

Що дає впровадження такої системи вашому бізнесу? AVADA MEDIA

Основний обсяг роботи адміністратора може бути автоматизований. Наприклад, процес бронювання після впровадження CRM виглядає наступним чином:

  • клієнт здійснює бронювання, використовуючи форму сайту, який інтегрований з CRM;
  • дані надходять в систему, де запускається певний сценарій – створюється обліковий запис клієнта, а бронювання підтверджується по SMS або в месенджері і на електронну пошту, також завдяки інтеграції CRM з цими каналами комунікації;
  • опціонально можливий дзвінок від оператора з підтвердженням, що підвищує лояльність клієнта і збільшує ймовірність повторних замовлень;
  • також в системі автоматично формується договір з клієнтом, який залишається лише роздрукувати для підписання;
  • в календарній сітці, яка може бути реалізована у вигляді діаграми Ганта, відображається бронювання певного номера на конкретний термін;
  • автоматично блокується бронювання номера на вказаний термін.

При цьому поступово в CRM формується клієнтська база, яку можна використовувати для розсилки цільових пропозицій і промокодом, інформування клієнтів про різні акції і важливі події.

Пошук і сегментація клієнтів в базі можливі за будь-якими внесеними до неї даними – вік, стать, період проживання, перелік наданих гостю послуг і т.д. Доступні і інші параметри пошуку – наприклад, можна отримувати статистику по номерам, які бронюють частіше і найрідше, по найбільш затребуваним послугам.

Сітка номерів відображає в реальному часі всі зайняті і заброньовані номери з термінами. Тут же можна відзначати необхідні роботи, які повинні бути проведені в тому чи іншому номері, необхідність заміни або ремонту обладнання. У сітці відображається зона відповідальності кожного співробітника за номерами і датами.

CRM для готелю

Для кого буде корисна така система

AVADA MEDIA

Для кого буде корисна така система AVADA MEDIA

CRM може використовуватися не тільки для готелю. Вона може бути адаптована для потреб бізнесу, пов’язаного з розміщенням людей, з додатковими функціями для різних напрямків:

  • для санаторію – можлива інтеграція з встановленої медичної CRM, модуль обліку фонду в ліжко-місцях (спеціальна звітність МОЗ), а також продаж оздоровчих путівок;
  • для будинку відпочинку – можливість формувати і продавати спеціальні пропозиції (путівки);
  • хостел – функція таблиці обліку місць не тільки по днях, а й по годинах, а також проста інтеграція з системами онлайн-бронювання;
  • мережі готелів – можливість отримувати звітність по кожному готелю мережі, порівнюючи їх показники, а також стандартизувати і об’єднати просування і маркетинг кожного з них.

CRM для готелю полегшує роботу фахівця з кадрів і бухгалтера. У ній можна формувати досьє на кожного співробітника і вести облік робочого часу для розрахунку заробітної плати.

Також система дозволяє створювати фінансові звіти про діяльність готелю або всієї мережі. Модуль роботи зі складом спрощує облік складських залишків і списання.

CRM також може бути інтегрована з системою безпеки готелю. Це дозволить контролювати територію за допомогою камер відеоспостереження з смарт-функціями, збирати й аналізувати при необхідності дані з камер, управляти доступом в різні зони готелю і вести облік персональних магнітних карт співробітників і карт доступу в номери.

Додаткові можливості системи:

Модулі и віджети

Додаткові можливості системи: Модулі и віджети

  • модуль управління обслуговуванням номерів;
  • моніторинг ефективності окремих співробітників;
  • каталог продуктів;
  • інтеграція з сайтом, поштою, телефонія і месенджери;
  • сховище корисної інформації для навчання персоналу (хендбук) – посадові інструкції, поради, алгоритми поведінки;
  • інтеграція з реєстраторами розрахункових операцій (касові апарати);
  • мобільний додаток для співробітників і клієнтів.

Хочете вивести свій готельний бізнес на новий рівень? Автоматизуйте процеси з CRM-системою від AVADA MEDIA. Ми готові надати вам професійну консультацію, порекомендувати кращі підходи і технології, провести бізнес-аналіз і впровадити якісну і корисну систему в Ваш бізнес.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@