CRM-СИСТЕМА ДЛЯ ГОТЕЛЮ ДЛЯ ГОТЕЛЮ, ХОСТЕЛУ, САНАТОРІЮ
Готельний бізнес – складне заняття, клієнтові є з чого вибирати, і, якщо його що-небудь не влаштує, він піде до ваших конкурентів. Які вже встановили спеціальну систему, що автоматизує бізнес-процеси. Customer relationship system, або CRM – це спосіб мінімізувати вплив людського фактора і скоротити рутинні операції.
Тепер бронювання не загубиться тільки тому, що була записана на клаптику паперу, а загальна керованість і ефективність бізнесу відчутно зросте. Спеціалізовані CRM для готелю розробляє компанія AVADA MEDIA. Ми пропонуємо гнучкі рішення з можливістю майбутньої модернізації системи новими модулями. А ви отримуєте тільки те, що вам дійсно потрібно.
Що дає впровадження такої системи вашому бізнесу? AVADA MEDIA
Основний обсяг роботи адміністратора може бути автоматизований. Наприклад, процес бронювання після впровадження CRM виглядає наступним чином:
При цьому поступово в CRM формується клієнтська база, яку можна використовувати для розсилки цільових пропозицій і промокодом, інформування клієнтів про різні акції і важливі події.
Пошук і сегментація клієнтів в базі можливі за будь-якими внесеними до неї даними – вік, стать, період проживання, перелік наданих гостю послуг і т.д. Доступні і інші параметри пошуку – наприклад, можна отримувати статистику по номерам, які бронюють частіше і найрідше, по найбільш затребуваним послугам.
Сітка номерів відображає в реальному часі всі зайняті і заброньовані номери з термінами. Тут же можна відзначати необхідні роботи, які повинні бути проведені в тому чи іншому номері, необхідність заміни або ремонту обладнання. У сітці відображається зона відповідальності кожного співробітника за номерами і датами.
Для кого буде корисна така система AVADA MEDIA
CRM може використовуватися не тільки для готелю. Вона може бути адаптована для потреб бізнесу, пов’язаного з розміщенням людей, з додатковими функціями для різних напрямків:
CRM для готелю полегшує роботу фахівця з кадрів і бухгалтера. У ній можна формувати досьє на кожного співробітника і вести облік робочого часу для розрахунку заробітної плати.
Також система дозволяє створювати фінансові звіти про діяльність готелю або всієї мережі. Модуль роботи зі складом спрощує облік складських залишків і списання.
CRM також може бути інтегрована з системою безпеки готелю. Це дозволить контролювати територію за допомогою камер відеоспостереження з смарт-функціями, збирати й аналізувати при необхідності дані з камер, управляти доступом в різні зони готелю і вести облік персональних магнітних карт співробітників і карт доступу в номери.
Додаткові можливості системи: Модулі и віджети
Хочете вивести свій готельний бізнес на новий рівень? Автоматизуйте процеси з CRM-системою від AVADA MEDIA. Ми готові надати вам професійну консультацію, порекомендувати кращі підходи і технології, провести бізнес-аналіз і впровадити якісну і корисну систему в Ваш бізнес.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32