РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМ ДЛЯ РЕСТОРАНІВ AVADA-MEDIA
Ресторанний бізнес відрізняється складними процесами, контролювати які допоможе CRM-система управління взаємовідносин з клієнтами. Це програмний комплекс, що дозволяє автоматизувати безліч повсякденних операцій, що підвищує якість обслуговування, знижує кількість помилок з боку персоналу і вивільняє співробітників. CRM дозволяє в кінцевому підсумку знизити накладні витрати і збільшити прибуток компанії.
Основний функціонал CRM-системи для ресторану AVADA-MEDIA
У компанії AVADA MEDIA відмінно знають, як створювати подібні системи. Ми пропонуємо розробку продукту, який повністю відповідає вашим запитам. Нічого зайвого – тільки автоматизація повсякденних функцій і підвищення керованості бізнесу. За допомогою CRM для ресторану реалізуються такі функції:
Як працює ресторанна CRM AVADA-MEDIA
Перше звернення клієнта – наприклад, дзвінок для бронювання столика – створює обліковий запис в системі. Підключення IP-телефонії дозволяє ефективно обробляти дзвінки, записувати розмову і підключати автовідповідач. Після цього обліковий запис користувача може поповнюватися новими записами – про відвідини, замовлення і т.д. У базі даних всі клієнти можуть бути сегментовані за ознаками, які в ній містяться. Наприклад, за датою народження, загальній сумі замовлень, вибору кухні.
Ця інформація безцінна для маркетингу і PR. Вона дозволяє, наприклад:
Практично, все залежить лише від того, яку інформацію ви зберете. Для цього CRM може бути інтегрована з вашим сайтом, на якому розміщена анкета. Заповнюючи дані, клієнт одночасно відправляє їх в базу і стає учасником програми лояльності. Точно так же за допомогою API (прикладного програмного інтерфейсу) система може бути інтегрована з сервісами онлайн-замовлень і бронювання, відгуків, а також з соціальними мережами. А можливість інтеграції з сервісом Google Analytics дає можливість визначати ефективність рекламних каналів.
Управління замовленнями за допомогою CRM і інші функції AVADA MEDIA
Використання мобільного додатка для смартфона / планшета дозволяє офіціантові або барменові швидко приймати замовлення у клієнта і відправляти його на кухню, контролювати виконання – тепер записна книжка не потрібна. Система відстежує час виконання замовлень – як середнє, так і для кожного конкретного клієнта. Завдяки цьому власник завжди може відстежити ефективність і сумлінність персоналу.
В CRM можлива реалізація деяких фіскальних функцій – наприклад, інтеграція з реєстратором розрахункових операцій дозволить відстежити оплату карткою або готівкою і сформувати звіт. Тут же обробляються знижки для клієнтів за програмою лояльності. Для бухгалтерії програма надає можливість обліку робочого часу персоналу для розрахунку заробітної плати.
Також система дозволяє вести контроль і облік складських запасів, планувати закупівлі та списувати залишки.
Завдяки використанню CRM для ресторану власник бізнесу зможе контролювати і здійснювати оперативне управління бізнесом на відстані. Це важливо, наприклад, для мережевих закладів, розташованих в різних містах – система дозволяє контролювати роботу керівників на місцях.
Компанія AVADA MEDIA пропонує розробку CRM для ресторану під ключ з урахуванням потреб замовника і можливістю доповнення вже встановленої системи новими опціями.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32