РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ

CRM-СИСТЕМА ДЛЯ РЕСТОРАНІВ І КАФЕ

РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМ ДЛЯ РЕСТОРАНІВ

AVADA-MEDIA

РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМ ДЛЯ РЕСТОРАНІВ AVADA-MEDIA

Ресторанний бізнес відрізняється складними процесами, контролювати які допоможе CRM-система управління взаємовідносин з клієнтами. Це програмний комплекс, що дозволяє автоматизувати безліч повсякденних операцій, що підвищує якість обслуговування, знижує кількість помилок з боку персоналу і вивільняє співробітників. CRM дозволяє в кінцевому підсумку знизити накладні витрати і збільшити прибуток компанії.

Основний функціонал CRM-системи для ресторану

AVADA-MEDIA

Основний функціонал CRM-системи для ресторану AVADA-MEDIA

У компанії AVADA MEDIA відмінно знають, як створювати подібні системи. Ми пропонуємо розробку продукту, який повністю відповідає вашим запитам. Нічого зайвого – тільки автоматизація повсякденних функцій і підвищення керованості бізнесу. За допомогою CRM для ресторану реалізуються такі функції:

  • оптимізація роботи персоналу в залі, на кухні, в барі;
  • швидкий прийом і відстеження замовлень – можлива реалізація за допомогою мобільного додатку для офіціантів в залі;
  • ведення повної бази постійних клієнтів – важливо для організації кейтерингу, доставки офісних обідів і т.д .;
  • оформлення звітностей;
  • створення системи лояльності, підключення кешбек-функцій;
  • контроль складу і товарообігу;
  • аналітика і статистика;
  • маркетинг і реклама.
CRM для ресторану

Як працює ресторанна CRM

AVADA-MEDIA

Як працює ресторанна CRM AVADA-MEDIA

Перше звернення клієнта – наприклад, дзвінок для бронювання столика – створює обліковий запис в системі. Підключення IP-телефонії дозволяє ефективно обробляти дзвінки, записувати розмову і підключати автовідповідач. Після цього обліковий запис користувача може поповнюватися новими записами – про відвідини, замовлення і т.д. У базі даних всі клієнти можуть бути сегментовані за ознаками, які в ній містяться. Наприклад, за датою народження, загальній сумі замовлень, вибору кухні.

Ця інформація безцінна для маркетингу і PR. Вона дозволяє, наприклад:

  • формувати спеціальні пропозиції для цінителів тієї чи іншої кухні, сорти вин;
  • керувати програмою лояльності, пропонуючи клієнтам із замовленнями на певну суму підвищені знижки або кешбек;
  • робити адресні розсилки, приурочені до різних дат – днів народження, професійних свят;
  • нагадувати про себе клієнтам, які не відвідували або не робити замовлення більше певного часу;
  • запрошувати VIP-клієнтів на закриті дегустації;
  • аналізувати ваших клієнтів і розробляти рекламні кампанії на основі отриманих даних.

Практично, все залежить лише від того, яку інформацію ви зберете. Для цього CRM може бути інтегрована з вашим сайтом, на якому розміщена анкета. Заповнюючи дані, клієнт одночасно відправляє їх в базу і стає учасником програми лояльності. Точно так же за допомогою API (прикладного програмного інтерфейсу) система може бути інтегрована з сервісами онлайн-замовлень і бронювання, відгуків, а також з соціальними мережами. А можливість інтеграції з сервісом Google Analytics дає можливість визначати ефективність рекламних каналів.

Управління замовленнями за допомогою CRM і інші функції

AVADA MEDIA

Управління замовленнями за допомогою CRM і інші функції AVADA MEDIA

Використання мобільного додатка для смартфона / планшета дозволяє офіціантові або барменові швидко приймати замовлення у клієнта і відправляти його на кухню, контролювати виконання – тепер записна книжка не потрібна. Система відстежує час виконання замовлень – як середнє, так і для кожного конкретного клієнта. Завдяки цьому власник завжди може відстежити ефективність і сумлінність персоналу.

В CRM можлива реалізація деяких фіскальних функцій – наприклад, інтеграція з реєстратором розрахункових операцій дозволить відстежити оплату карткою або готівкою і сформувати звіт. Тут же обробляються знижки для клієнтів за програмою лояльності. Для бухгалтерії програма надає можливість обліку робочого часу персоналу для розрахунку заробітної плати.

Також система дозволяє вести контроль і облік складських запасів, планувати закупівлі та списувати залишки.

Завдяки використанню CRM для ресторану власник бізнесу зможе контролювати і здійснювати оперативне управління бізнесом на відстані. Це важливо, наприклад, для мережевих закладів, розташованих в різних містах – система дозволяє контролювати роботу керівників на місцях.

Компанія AVADA MEDIA пропонує розробку CRM для ресторану під ключ з урахуванням потреб замовника і можливістю доповнення вже встановленої системи новими опціями.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@