AVADA MEDIA

CRM для фітнес-клубу

CRM для фітнес-клубу

Послуги Avada Media

CRM для фітнес-клубу Послуги Avada Media

Спортивні зали, фітнес-клуби, басейни, солярії та спа-комплекси – це бізнес з дуже високими потоками клієнтів, кожен з яких потенційно є постійним – а значить, його цінність для компанії дуже висока. Працювати з великою кількістю людей, потреби яких вельми різноманітні, може бути досить складним заняттям.

І вплив людського фактора ускладнює його ще більше. Тому ми рекомендуємо вам CRM-систему, яка значно спростить відносини з клієнтами, ліквідує значну частину рутини і знизить вплив можливих помилок на бізнес-процеси.

Компанія AVADA MEDIA пропонує розробку CRM для фітнес-клубу як з нуля під ваші потреби, так і на базі готових рішень.

CRM для фітнес-клубу

Як працює CRM

Функціонал

Як працює CRM Функціонал

Основа системи – це база даних всіх клієнтів, в яку вноситься будь-яка важлива інформація, потрібна в ході роботи. Обліковий запис створюється в момент першого звернення клієнта незалежно від способу. Інтеграція з сайтом вашого фітнес-клубу дозволяє клієнтам при переході по рекламному посиланню заповнювати форму, дані з якої потраплять відразу в CRM.

По суті, за допомогою системи клієнта можна провести по всій воронці продажів, від першого контакту і презентації, до пробного візиту і придбання абонемента. Підключення IP-телефонії дозволить планувати і управляти дзвінками, робити аудіозапис, нагадувати менеджерам про необхідність зробити дзвінок і навіть створювати і застосовувати різні сценарії для автовідповідача.

З моменту першого запису в базу даних вносяться абсолютно всі випадки взаємодії клієнта з клубом: візити, дзвінки, індивідуальні заняття з тренером, покупки спортивного харчування і т.д. Ви зможете налаштовувати відстеження певних подій – наприклад, система буде повідомляти менеджера, якщо клієнт не з’являвся в клубі певний час, якщо йому необхідно оновити медичну довідку або в продажу з’явилася марка спортивного харчування, яку він хотів би придбати.

Менеджери і тренери також можуть використовувати персональний календар завдань, вносячи туди власний розклад і налаштовуючи повідомлення, а також взаємодіяти з іншими співробітниками. Такий календар дозволить відстежувати продуктивність і рівень завантаження конкретного співробітника. Тренерам буде дуже зручно вести за допомогою CRM графік індивідуальних тренувань.

Записи всіх внесених в графік клієнтів будуть відображатися в ньому, щоб тренер міг ознайомитися з індивідуальними особливостями кожного перед тренуванням (наприклад, з медичними обмеженнями).

Компанія AVADA MEDIA прагне зробити CRM для фітнес-клубу максимально зручною для всіх. Тому для тренерів в залі ми пропонуємо розробку мобільного додатку з необхідним саме їм функціоналом. Адже комп’ютера в залі під рукою немає.

CRM для фітнес-клубу

Переваги використання CRM в фітнес-клубах

Успіх вашого бізнесу

Переваги використання CRM в фітнес-клубах Успіх вашого бізнесу

  • система значно полегшує роботу з інформацією – менеджер або тренер отримує всі необхідні відомості за кілька секунд;
  • організація роботи з електронними абонементами і клубними картами, можливість поділу клієнтів на сегменти (стандарт, преміум і т.д.);
  • історія покупок і візитів в зручному форматі;
  • настройка програм лояльності, акцій для постійних клієнтів і т.д .;
  • автоматизація розсилок по електронній пошті і в месенджерах;
  • автоматизація телефонних дзвінків;
  • фінансова аналітика і статистика – в тому числі, розрахунок вартості та дохідності одного клієнта;
  • контроль товарообігу і складу продукції, яка реалізується в клубі;
  • контроль витратних матеріалів;
  • для клієнтів – зручний розклад, швидкий запис онлайн 24/7, можливість відстежувати завантаженість клубу по годинах, реалізація особистого кабінету клієнта з урахуванням відвідуваності, статистики.

Впровадження CRM дозволяє збільшити керованість бізнесу з боку власників і вищого менеджменту, особливо для мережевих клубів. В системі можливо формувати звіти за різними показниками, відстежувати результативність роботи окремих співробітників і клубу в цілому. Все це підвищує довіру клієнтів та в кінцевому рахунку, збільшує продажі і прибуток.

Якщо у вас виникла потреба реалізувати CRM в вашому фітнес-клубі, звертайтеся в AVADA MEDIA. У нас є досвід розробки подібних систем в даній області, і ми пропонуємо вам тільки ті рішення, які вам допоможуть.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@