ТЗ на розробку чат-бота AVADA-MEDIA
Технічне завдання на розробку бота – це важливий документ, який містить не тільки список вимог до майбутнього продукту, але і визначає шляхи, інструменти та засоби реалізації проєкту.
Чим більше виразно і докладно прописаний кожен пункт, тим більше шансів, що фахівець правильно зрозуміє клієнта, а клієнт отримає саме той продукт, який йому необхідний.
Функції та мета чат-бота Чат-бот
Чат-боти – це програми, які виконують функцію віртуального співрозмовника. Вони дозволяють автоматизувати спілкування з користувачами за допомогою текстових або аудіоповідомлень. Мета впровадження віртуальних помічників полягає в тому, щоб автоматизувати бізнес-процеси і піти від рутини, оптимізувавши робочий час співробітників.
Завдяки машинному навчанню інтелектуальні боти самостійно визначають відповідну модель спілкування і налагоджують комунікацію з користувачами. Вони широко поширені в месенджерах і мобільних додатках і виконують різні функції:
Програма використовується в багатьох галузях і сферах бізнесу, наприклад, для підтримки клієнтів або автоматизації внутрішніх процесів компанії.
ТЗ для чат-бота Етапи створення ТЗ
Технічне завдання на розробку чат-бота включає наступні вимоги:
Умовно можна розділити створення ТЗ для інтелектуального бота на кілька етапів:
Для початку визначаються цілі бота і чітко формулюються тези, які повинні описувати призначення програми. Наприклад, бот може бути інформаційним помічником клієнта (служба підтримки), маркетинговим інструментом для бізнесу (акції, знижки, новини), організатором миттєвого зв’язку з користувачами і т. д.
На наступному етапі виділяються технічні рішення і засоби, які будуть використані в програмі:
Наші фахівці вирішують всі питання, що стосуються технічного боку питання, оформлюють наочний алгоритм роботи бота і пропонують клієнту оптимальний варіант, враховуючи його побажання.
Розробка і впровадження чат-бота безпосередньо пов’язані із залученням прибутку до проєкту. Не всі інтелектуальні боти комерційні, тому іноді оцінка прибутковості виконується побічно, наприклад, програма може знижувати витрати компанії на маркетинг.
Універсального технічного завдання для розробки програми не існує – кожен інтелектуальний бот унікальний. Для того, щоб між замовником і виконавцем не виникало непорозумінь, ми складаємо ТЗ для кожного кроку, в якому детально описуємо функціонал бота.
Складання ТЗ на розробку чат-бота в AVADA MEDIA Технічне завдання
Коректне технічне завдання на розробку бота є обов’язковою умовою успіху проєкту. Для того, щоб готовий продукт ефективно вирішував поставлені перед ним завдання, клієнт і виконавець повинні добре розуміти один одного.
Команда AVADA MEDIA пропонує повну візуалізацію проєкту, яка мінімізує ймовірність непорозуміння між сторонами.
Перед проєктуванням продукту наш менеджер проводить бесіду з клієнтом, щоб з’ясувати основні вимоги, цілі та завдання бота. Фахівці аналізують цю інформацію, уточнюють деталі і складають рекомендації.
Після цього замовник і менеджер підтримують комунікацію, стверджують усі пункти готового технічного завдання або вносять правки, якщо в цьому виникає необхідність.
Етапи розробки чат-бота Розробка
Розробка технічного завдання на розробку чат-бота відбувається в кілька етапів:
Розробники створюють в сервісі Moqups прототип продукту, який включає інтерфейс, дизайн, алгоритми роботи систем і т. д. Візуалізація спрощує розуміння і допомагає клієнту зрозуміти, чи відповідає макет його очікуванням.
На цьому ж етапі замовник має можливість оцінити зручність інтелектуального бота, перевірити функціонал або запропонувати зміни. Це значно спрощує завдання фахівців і дозволяє уникнути проблем, пов’язаних з подальшою реалізацією проєкту.
Одна з найважливіших завдань при формуванні ТЗ – складання повного чек-листа функцій продукту. Ми формуємо список функціональних можливостей бота, після чого переносимо його в зведену таблицю.
Для того, щоб швидко і ефективно розповісти клієнту і фахівцям про проєкт, ми записуємо спеціальне відеопоясненіе, яке представляє собою презентацію.
Відео виконує дві основні функції – описує систему, її можливості і принципи роботи для замовника і демонструє фахівцям, який фронт робіт очікує їх за проєктом.
Залежно від того, які завдання повинен вирішувати чат-бот, ми створюємо програми, що працюють за заданим сценарієм або передбачають функцію машинного навчання. Виходячи з цих особливостей, в ТЗ фіксуються всі деталі та побажання клієнта, що стосуються проєкту.
В силу відносної новизни програми і специфіки ринку, у замовників не завжди є чітке розуміння того, як саме і в якій послідовності слід складати технічне завдання для бота. У такій ситуації наша команда готова запропонувати клієнту спеціальний бриф, який істотно спрощує процес замовлення і розробки віртуального помічника. Після вивчення документа клієнт має можливість продумати кожен пункт і, цілком ймовірно, виділити нові корисні можливості використання програми.
Компанія AVADA MEDIA пропонує розробку інтелектуальних роботів, які автоматизують ключові бізнес-процеси компанії, скоротять витрати на персонал, менеджмент, планування і маркетинг, а також допоможуть налагодити комунікацію з користувачами і принесуть прибуток.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32