AVADA-MEDIA

Технічне завдання на розробку бота

ТЗ на розробку чат-бота

AVADA-MEDIA

ТЗ на розробку чат-бота AVADA-MEDIA

Технічне завдання на розробку бота – це важливий документ, який містить не тільки список вимог до майбутнього продукту, але і визначає шляхи, інструменти та засоби реалізації проєкту.

Чим більше виразно і докладно прописаний кожен пункт, тим більше шансів, що фахівець правильно зрозуміє клієнта, а клієнт отримає саме той продукт, який йому необхідний.

Технічне завдання на розробку бота

Функції та мета чат-бота

Чат-бот

Функції та мета чат-бота Чат-бот

Чат-боти – це програми, які виконують функцію віртуального співрозмовника. Вони дозволяють автоматизувати спілкування з користувачами за допомогою текстових або аудіоповідомлень. Мета впровадження віртуальних помічників полягає в тому, щоб автоматизувати бізнес-процеси і піти від рутини, оптимізувавши робочий час співробітників.

Завдяки машинному навчанню інтелектуальні боти самостійно визначають відповідну модель спілкування і налагоджують комунікацію з користувачами. Вони широко поширені в месенджерах і мобільних додатках і виконують різні функції:

  • Повідомлення: програма може розсилати користувачам повідомлення про замовлення і події за заданими умовами.
  • Online-запис: за допомогою бота ваші клієнти будуть отримувати консультацію і оформляти запис.
  • Новинні розсилки: іноді за допомогою бота здійснюється розсилка новин, інформації про акційні пропозиції і т. д.
  • Підтримка: програма може займатися прийомом замовлень і відповідати на запитання користувачів прямо на сайті.
  • Прийом платежів: чат-бот дозволяє швидко оплачувати товари і послуги, а також здійснювати переказ коштів, відслідковувати зміну курсу валют тощо.
  • Збір даних: однією з найважливіших можливостей чат-бота є здатність збирати інформацію про ваших клієнтів.

Програма використовується в багатьох галузях і сферах бізнесу, наприклад, для підтримки клієнтів або автоматизації внутрішніх процесів компанії.

ТЗ для чат-бота

Етапи створення ТЗ

ТЗ для чат-бота Етапи створення ТЗ

Технічне завдання на розробку чат-бота включає наступні вимоги:

  • призначення і функціональні можливості;
  • набір модулів;
  • вимоги до підсистем;
  • вимоги до режимів функціонування системи;
  • інтеграції з сервісами.

Умовно можна розділити створення ТЗ для інтелектуального бота на кілька етапів:

  • Формування концепції

Для початку визначаються цілі бота і чітко формулюються тези, які повинні описувати призначення програми. Наприклад, бот може бути інформаційним помічником клієнта (служба підтримки), маркетинговим інструментом для бізнесу (акції, знижки, новини), організатором миттєвого зв’язку з користувачами і т. д.

  • Опис технічних даних

На наступному етапі виділяються технічні рішення і засоби, які будуть використані в програмі:

  • методи взаємодії чат-бота з клієнтом;
  • джерела даних;
  • цільова аудиторія;
  • накопичення результатів.

Наші фахівці вирішують всі питання, що стосуються технічного боку питання, оформлюють наочний алгоритм роботи бота і пропонують клієнту оптимальний варіант, враховуючи його побажання.

  • Визначення методу монетизації

Розробка і впровадження чат-бота безпосередньо пов’язані із залученням прибутку до проєкту. Не всі інтелектуальні боти комерційні, тому іноді оцінка прибутковості виконується побічно, наприклад, програма може знижувати витрати компанії на маркетинг.

Універсального технічного завдання для розробки програми не існує – кожен інтелектуальний бот унікальний. Для того, щоб між замовником і виконавцем не виникало непорозумінь, ми складаємо ТЗ для кожного кроку, в якому детально описуємо функціонал бота.

Технічне завдання на розробку бота

Складання ТЗ на розробку чат-бота в AVADA MEDIA

Технічне завдання

Складання ТЗ на розробку чат-бота в AVADA MEDIA Технічне завдання

Коректне технічне завдання на розробку бота є обов’язковою умовою успіху проєкту. Для того, щоб готовий продукт ефективно вирішував поставлені перед ним завдання, клієнт і виконавець повинні добре розуміти один одного.

Команда AVADA MEDIA пропонує повну візуалізацію проєкту, яка мінімізує ймовірність непорозуміння між сторонами.

Перед проєктуванням продукту наш менеджер проводить бесіду з клієнтом, щоб з’ясувати основні вимоги, цілі та завдання бота. Фахівці аналізують цю інформацію, уточнюють деталі і складають рекомендації.

Після цього замовник і менеджер підтримують комунікацію, стверджують усі пункти готового технічного завдання або вносять правки, якщо в цьому виникає необхідність.

Технічне завдання на розробку бота

Етапи розробки чат-бота

Розробка

Етапи розробки чат-бота Розробка

Розробка технічного завдання на розробку чат-бота відбувається в кілька етапів:

  • Прототипування

Розробники створюють в сервісі Moqups прототип продукту, який включає інтерфейс, дизайн, алгоритми роботи систем і т. д. Візуалізація спрощує розуміння і допомагає клієнту зрозуміти, чи відповідає макет його очікуванням.

На цьому ж етапі замовник має можливість оцінити зручність інтелектуального бота, перевірити функціонал або запропонувати зміни. Це значно спрощує завдання фахівців і дозволяє уникнути проблем, пов’язаних з подальшою реалізацією проєкту.

  • Чек-лист функцій

Одна з найважливіших завдань при формуванні ТЗ – складання повного чек-листа функцій продукту. Ми формуємо список функціональних можливостей бота, після чого переносимо його в зведену таблицю.

  • Відео, в якому пояснюється технічне завдання

Для того, щоб швидко і ефективно розповісти клієнту і фахівцям про проєкт, ми записуємо спеціальне відеопоясненіе, яке представляє собою презентацію.

 

Відео виконує дві основні функції – описує систему, її можливості і принципи роботи для замовника і демонструє фахівцям, який фронт робіт очікує їх за проєктом.

  • Архітектура сценаріїв та інші важливі моменти

Залежно від того, які завдання повинен вирішувати чат-бот, ми створюємо програми, що працюють за заданим сценарієм або передбачають функцію машинного навчання. Виходячи з цих особливостей, в ТЗ фіксуються всі деталі та побажання клієнта, що стосуються проєкту.

В силу відносної новизни програми і специфіки ринку, у замовників не завжди є чітке розуміння того, як саме і в якій послідовності слід складати технічне завдання для бота. У такій ситуації наша команда готова запропонувати клієнту спеціальний бриф, який істотно спрощує процес замовлення і розробки віртуального помічника. Після вивчення документа клієнт має можливість продумати кожен пункт і, цілком ймовірно, виділити нові корисні можливості використання програми.

Компанія AVADA MEDIA пропонує розробку інтелектуальних роботів, які автоматизують ключові бізнес-процеси компанії, скоротять витрати на персонал, менеджмент, планування і маркетинг, а також допоможуть налагодити комунікацію з користувачами і принесуть прибуток.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@