Бухгалтерська платформа управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) – це програмне забезпечення, яке допомагає бухгалтерам та фінансовим фахівцям управляти даними про клієнтів та взаємовідносинами з ними, підвищити продуктивність, знизити навантаження та оптимізувати процеси.
CRM для ведення фінансів та бухгалтерії відкриває перед компаніями ще більше нових можливостей:Управління лідами
Зберігання даних та документів клієнтів
Управління взаємодією із клієнтами
Безпека
Самообслуговування для клієнтів
Опціональне керування
Аналітика та звітність
У процесі розробки CRM для бухгалтерського аутсорсингу можуть бути задіяні різні технології та фреймворки. Вибір оптимального стека залежить від того, які функції виконуватиме майбутня платформа і якими завданнями хоче оперувати клієнт.
Для створення Backend можуть застосовуватись мови Python, PHP, їх фреймворки або Node.js та Java.
Крок 1. Збір інформаціїЩоб зібрати потрібну інформацію, аналітики звертаються до аналізу рішень, які вже присутні на ринку та проводять міти з клієнтом.Крок 2. Проєктування та технічна документаціяФахівці працюють над створенням технічної документації, яка включає створення мокапа (прототипу майбутньої системи), повний опис розроблюваного функціоналу, стек використовуваних технологій і план реалізації робіт. Терміни та вартість виробництва проєкту розраховуються на підставі цієї документації.
Крок 3. ДизайнВисока концентрація функціоналу – те, без чого не може обійтися такий багатозадачний інструмент, як CRM для бухгалтера. Перед UI дизайнерами стоїть завдання збереження зручного та інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу користувача, незалежно від масштабів системи управління взаємовідносинами з клієнтами.Фахівці створюють дизайн системи повністю з нуля або з використанням готових компонентів для побудови інтерфейсів. Друга опція значно підвищує швидкість реалізації.
Крок 4. ПрограмуванняТехнічна частина розробки CRM для бухгалтерської фірми – найскладніший і трудомісткий етап, що поділяється на дві складові:
Проєктування інтерфейсу для взаємодій з кінцевими споживачами: бухгалтерами або фінансистами. Вона створює відповідне замкнене коло з отримання запиту, його надсилання на сервер та подальшого виведення результату. Реалізація фронтенду за допомогою HTML і CSS займає менше часу, ніж розробка на реактивних технологіях Vue.js або React.js, і є менш витратним варіантом.
Створення серверної частини CRM, яка відповідає за обробку вхідних запитів, роботу з базами даних та взаємодію із зовнішніми API.
Крок 5. Тестування та розгортанняПісля завершення технічної розробки CRM, проводиться ретельне тестування, яке включає такі критерії:
Готова CRM для бухгалтерської компанії розміщується на публічному сервері та стає доступною для користувачів. Після цього розробники спілкуються зі співробітниками вашого бізнесу та навчають використанню нового програмного забезпечення.
AVADA MEDIA має величезний досвід розробки програмного забезпечення для фінансового обліку. Ми проводимо бізнес аналіз: визначаємо особливості та цілі компанії, її структуру, а також акцентуємо увагу на цілях та завданнях самої CRM-системи.
Наша компанія займається проєктуванням та розробкою зручних та багатофункціональних CRM-систем interprise-масштабів під ключ. У нашому штаті є вже сформовані команди досвідчених спеціалістів, які за допомогою сучасного набору технологій можуть реалізувати проєкт будь-якої складності.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32