Створення та впровадження

Розробка CRM для страхової компанії

Розробка CRM для страхової компанії

CRM системи

Розробка CRM для страхової компанії CRM системи

У страховому бізнесі довіра відіграє вирішальну роль, тому компаніям важливо не лише залучати нових клієнтів, а й ефективно обслуговувати існуючих, підвищуючи свою репутацію.

Використовуючи сучасну CRM, ви зможете автоматизувати більшість бюрократичних процедур, отримаєте точну аналітику і почнете проводити більш цільові рекламні кампанії, що сприятиме зростанню бізнесу.

Для чого потрібна індивідуальна CRM для страхування

Види CRM

Для чого потрібна індивідуальна CRM для страхування Види CRM

Існує два основних типи CRM – коробкові та індивідуальні. У першому випадку вам пропонують скористатися вже готовим рішенням із щомісячною платою за обслуговування. Такі системи мають велику кількість модулів і можуть розгортатися за кілька днів.

З одного боку виглядає непогано, але на практиці коробкові CRM розраховані на широке використання — не лише у страхуванні, а й у продажах, складах, салонах краси та інших сферах бізнесу. Тому, навіть за всього свого функціоналу, вони здатні лише поверхово вирішувати реальні завдання.

Індивідуальні CRM – це зворотний бік медалі. Як правило, у них не так багато функціоналу, але кожен модуль розроблений з конкретною метою та спрямований на вирішення певних бізнес-завдань. З цієї ж причини інтерфейс таких систем, як правило, мінімалістичніший і зручніший для користувачів, оскільки в ньому немає нічого зайвого.

Розробка індивідуальних CRM для страхових агентів може здатися досить дорогою або навіть непідйомною для деяких компаній. Однак це саме та інвестиція, яка забезпечить зростання вашого бізнесу та окупиться у короткостроковій перспективі.

Функціонал CRM системи для страхової компанії

Функціональність

Функціонал CRM системи для страхової компанії Функціональність

Як ми вже говорили, індивідуальні CRM створюються виходячи з потреб конкретного бізнесу, тому їхня функціональність для різних компаній може суттєво відрізнятися. Тим не менш, пропонуємо розглянути основні модулі, без яких важко уявити роботу таких систем у сфері страхування:

  • Автоматизація. CRM може відстежувати термін дії договорів, розраховувати оптимальні умови угоди, а також зберігати інформацію про клієнтів: документи, особисті дані та інше. Тому повторне оформлення полісів може здійснюватись у кілька кліків, що значно спростить взаємодію.
  • Ведення основи клієнтів. За допомогою CRM страховий агент може відстежувати всі етапи та історію взаємодії з кожним клієнтом у всіх каналах — телефоном, месенджером або соціальними мережами. Це допоможе налагодити більш ефективну взаємодію з існуючими та потенційними клієнтами.
  • Розсилки повідомлень. Використовуючи CRM, ви зможете налаштувати автоматичне розсилання повідомлень своїм існуючим та потенційним клієнтам. Наприклад, це може бути повідомлення про швидке закінчення страхового поліса з пропозицією продовження договору.
  • Маркетингові інструменти. У разі високої конкуренції страхові компанії мають проводити якісний маркетинг. За допомогою CRM ви зможете сегментувати свою аудиторію та запускати максимально цільові кампанії з високим ROI.
  • Звіти та аналітика. Використовуйте аналітичні дані, щоб контролювати процеси своєї компанії, визначати сильні та слабкі сторони та приймати обґрунтовані управлінські рішення для її розвитку.
Розробка CRM для страхової компанії

Як відбувається розробка CRM

Етапи розробки та технології

Як відбувається розробка CRM Етапи розробки та технології

За лаштунками страхового бізнесу проходить безліч процесів, тому щоб створити по-справжньому корисне та ефективне програмне забезпечення розробникам важливо побудувати тісну комунікацію з клієнтом. Для цього ми вважаємо за краще працювати за методологією SCRUM.

Сенс SCRUM досить простий – весь обсяг робіт розподіляється між членами команди та виконується короткими спринтами. Кожен спринт має чіткий термін і мету, завдяки чому замовник завжди знає яка саме робота зараз виконується і яким буде результат. Крім того, після завершення кожного спринту клієнту презентується виконана робота. Таким чином, з кожною новою ітерацією CRM стає все краще і краще, а у команди та клієнта завжди є простір для нових ідей, які дозволять зробити фінальний результат максимально якісним.

Крім методології, існують етапи розробки — це так званий життєвий цикл CRM. Розглянемо докладніше, які роботи виконуються на кожному з них.

Етап 1. Збір інформації

Розробка CRM для страхових компаній починається із дослідження. На цьому етапі розробникам потрібно вивчити внутрішні процеси вашої компанії, ваш досвід використання аналогічних досліджень та очікування від нової системи.

Щоб отримати відповіді на ці та інші питання, ми організовуємо онлайн або офлайн зустрічі з представниками клієнта.

Етап 2. Проєктування, документація та вибір технологій

Після збору інформації настає етап проєктування – розробники створюють прототип майбутньої системи, який включає:

  • мокапи унікальних сторінок;
  • опис всього функціоналу та завдань, які він вирішує;
  • систему навігації між екранами;
  • технологічний стек, який використовуватиметься у процесі виробництва;
  • план розробки.

Потім ми організовуємо чергову зустріч із клієнтом, щоб скоординувати своє бачення з його поглядами та побажаннями. Як правило, у процесі діалогу виникають нові ідеї, які швидко інтегруються у вже готовий прототип.

Етап 3. Розробка дизайну

При всій багатозадачності CRM важливо, щоб страховим агентам було легко та комфортно її використовувати у повсякденній роботі. Для цього на етапі створення візуального оточення до проєкту підключається UI-дизайнер.

Як правило, щоб врахувати всю функціональність CRM та особливості її використання у кожній компанії, дизайн розробляється індивідуально. Проте за обмеженості бюджету ми можемо задіяти вже готові шаблонні рішення, наприклад Vuexy. Але треба розуміти, що в такому разі доведеться йти на компроміси із зручністю.

Етап 4. Програмування

Розробка програмної частини вважається найбільш складним та трудомістким етапом.
Ситуація ускладнюється ще й тим, що більшість замовників не знають мов програмування, через що їм складно давати коментарі зі свого боку, доки вся CRM не запрацює як єдиний механізм. Щоб унеможливити перешкоди в комунікації, для презентації таких спринтів ми залучаємо тимлідів.

Це найдосвідченіші розробники, які можуть простими словами пояснити принцип роботи тієї чи іншої функції, відповісти на запитання та дати своєчасні поради.

Цю частину виробництва CRM можна розділити на дві складові:

  • Frontend. Передбачає реалізацію клієнтської частини – тієї, з якою взаємодіють кінцеві користувачі. Вибір технологій залежить від платформи, наприклад для веб-версії CRM можуть використовуватися HTML/CSS/JavaScript або реактивні фреймворки Vue.js/React.js, а для мобільних додатків: мова програмування Swift — для IOS і Java/Kotlin — для Android .
  • Backend. Бекенд – це серверна частина проєкту, яка відповідає за зберігання даних та роботу функціоналу. Для її реалізації можуть використовуватися такі технології: для Інтернету та мобільних додатків — мови програмування Python/PHP/Node.JS та фреймворки Django/Flask або Yii2/Laravel. Для десктопної версії можуть використовуватися мови С/С++.
Розробка CRM для страхової компанії

Етап 5. Тестування

У більшості спринтів беруть участь QA-інженери – фахівці із забезпечення якості. Вони тестують реалізований функціонал, виявляють баги та контролюють їх усунення. Після завершення розробки також проводиться приймальне тестування, що дозволяє переконатися у готовності CRM до релізу.

Етап 6. Технічна підтримка та розвиток

Після розгортання CRM користувачі можуть стикатися з непередбаченими помилками.

Такі проблеми швидко усуваються у рамках техпідтримки.

Крім того, у міру розвитку компанії вам може знадобитися реалізація нового функціоналу. На відміну від коробкових рішень, індивідуальна CRM може допрацьовуватися будь-якої миті — розробники вивчають нові вимоги, розробляють додаткові модулі та впроваджують їх у існуючу систему у форматі нового патчу.

Розробка CRM для страхової компанії в AVADA MEDIA

Розробка CRM для страхової компанії в AVADA MEDIA

CRM – це інструмент автоматизації. З її допомогою ви почнете швидше та якісніше обслуговувати існуючих клієнтів, підвищите ефективність рекламних кампаній, а також звільніть час страхових агентів, який вони витрачають на бюрократичні процедури. Це сприятиме прискореному зростанню та підвищенню прибутковості вашого бізнесу.

Компанія AVADA MEDIA має великий досвід у розробці CRM-систем різної складності. Для роботи над такими проєктами ми використовуємо лише інноваційні технології та залучаємо вже сформовані команди фахівців, завдяки чому можемо гарантувати високу якість результату.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@