Розробка та впровадження

Розробка CRM для морських перевезень

Розробка CRM для морських перевезень

CRM-системи

Розробка CRM для морських перевезень CRM-системи

У сфері морських перевезень робота з клієнтами завжди забирає багато часу: управління заявками, оформлення супровідної документації та митних декларацій, відстеження місцезнаходження вантажів та вирішення поточних питань. Усе це створює високу операційну навантаження персонал, через що якість обслуговування може знижуватися, що неприпустимо за умов високої конкуренції.

Використовуючи індивідуальну CRM-систему, ви зможете оптимізувати більшість внутрішніх процесів своєї компанії за рахунок автоматизації, і забезпечите її сталий розвиток.

Які завдання у морських перевезеннях вирішує CRM

Функціональність

Які завдання у морських перевезеннях вирішує CRM Функціональність

У CRM для морських перевезень важлива гнучкість та безпека, тому всі функції системи розробляються індивідуально, з урахуванням потреб кожної конкретної компанії. Якщо говорити про загальні функціональні здібності таких систем, то вони можуть виглядати так:

  • Структурування підприємства. Цифровий поділ бізнесу на відділи та автоматизація взаємодії між ними.
  • Ведення основи клієнтів. CRM зберігає єдину основу клієнтів. Для кожного з них створюється окрема картка, де міститься вся історія комунікації, список заявок та їх статуси, документи та інша важлива інформація, що значно спрощує комунікацію.
  • Контролює роботу персоналу. Інструменти CRM збирають звіти про роботу кожного співробітника та дозволяють оцінити його ефективність.
  • Управління замовленнями. Максимальна автоматизація прийому заявок на транспортування вантажів, відстеження та зміна їх статусів.
  • Цифровий документообіг. CRM здатна зберігати всю типову документацію — договори, накладні, митні декларації та інше, завдяки чому ви зможете позбавитися більшості бюрократичних процесів і вести документообіг у цифровому вигляді. Це підвищить якість та швидкість обслуговування клієнтів.
  • Інтеграція зовнішніх сервісів. CRM може бути підключена до різних сторонніх сервісів, наприклад платіжних систем для онлайн-оплати послуг, телефонії та інших інструментів, які зроблять роботу компанії ще простіше і зручніше.
  • Збір аналітики. Актуальні аналітичні дані дозволять оцінити ефективність бізнесу та визначити найперспективніші точки для його розвитку.
Розробка CRM для морських перевезень

Як відбувається процес розробки CRM

Етапи розробки

Як відбувається процес розробки CRM Етапи розробки

Бізнес у сфері морського транспортування вантажів досить складний та включає безліч внутрішніх процесів. Тому, щоб створити максимально ефективні інструменти для його автоматизації, розробникам важливо побудувати хорошу комунікацію з клієнтом. Для цього ми виконуємо розробку методології SCRUM.

Ідея методології в тому, що розробка проєкту виконується короткими спринтами, кожен з яких має конкретну мету та обмежений термін виконання. Таким чином замовник завжди знає, які саме роботи зараз виконуються і яким буде результат.

Крім методології, існують ще етапи розробки. Розглянемо, які роботи виконуються на кожному з них.

Етап 1. Збір інформації

Створення CRM починається з дослідження – фахівцям потрібно визначити, як влаштована компанія, які в ній існують процеси та їхня пріоритетність, а також досвід клієнта у використанні аналогічних систем.

Щоб отримати відповіді на ці та інші питання, ми організовуємо комунікацію з представниками замовника.

Етап 2. Проєктування та розробка документації

Проектування вважається основним етапом у розробці CRM, під час якого фахівці закладають функціональність та архітектуру проєкту. Якісний та продуманий прототип дозволяє суттєво знизити ризики, оптимізувати процес розробки та скоротити час створення якісного продукту. Під час проєктування створюються:

  • мокапи інтерфейсу;
  • схематична візуалізація модулів CRM;
  • зведена таблиця функціоналу;
  • описується математика проекту.

Крім того, наші фахівці записують для клієнта демонстраційні відео, в яких детально описують логіку роботи всіх функцій. В результаті замовник може зрозуміти, як виглядатиме і працюватиме його CRM ще до того, як буде написано перший рядок коду.

Просто кажучи, прототип є фундаментом проєкту, на якому будується весь процес розробки та тестування. Тому ми приділяємо цьому етапу досить багато часу.

Розробка CRM для морських перевезень

Етап 3. Розробка дизайну

Для CRM-системи важливо, щоб її інтерфейс був зручним та комфортним для користувача. Це спростить навчання персоналу та мінімізує ймовірність припущення помилок під час роботи. Для бізнесу у сфері морських перевезень це є критично важливим, оскільки тут кожна помилка може дуже дорого коштувати.

Для досягнення максимально якісного результату для таких CRM створюється індивідуальний дизайн. При такому поході всі інтерфейси, таблиці, графіки та інші елементи малюються вручну з урахуванням особливостей функціоналу системи.

Етап 4. Програмування

Технічна розробка CRM вважається одним із найскладніших етапів. Її можна поділити на дві складові:

 

  • Frontend. Це клієнтська частина системи. Вона створюється в точній відповідності до затвердженого раніше дизайну і забезпечує комфортну взаємодію користувача з сервером. Фронтенд для веб-застосунків може будуватися на HTML/CSS/JavaScript або фреймворках Vue.js/React.js. Для мобільних додатків можуть використовуватися кросплатформні технології Flutter/Dart або нативні: для IOS мова Swift, для Android – Java/Kotlin.
  • Backend. Це зворотна або серверна частина додатків, в якій відбувається обробка та зберігання всіх даних. Для розробки бекенда у веб-додатках використовуються Python/PHP/Node.js або фреймворки Django/Flask/Yii2/Laravel. У мобільних і десктопних додатках крім цього стека може також використовуватися мова C++.
Розробка CRM для морських перевезень

Етап 5. Тестування

Після розробки функціоналу важливо переконатись, що він працює коректно. Для цього до проєкту підключаються QA-інженери, які виконують всебічне тестування системи CRM.

Етап 6. Технічна підтримка та розвиток

Перші тижні після початку використання CRM в реальних умовах користувачі можуть стикатися з непередбаченими помилками.

 

У кожному такому разі проблема вивчається та оперативно усувається розробниками у рамках техпідтримки.

Важливо, що після релізу ви зможете продовжити розвиток CRM шляхом випуску нових патчів. Таким чином, вона буде рости паралельно з вашим бізнесом і завжди відповідати його потребам.

Розробка CRM для морських перевезень

Розробка CRM для морських перевезень в AVADA MEDIA

Розробка CRM для морських перевезень в AVADA MEDIA

Індивідуальна CRM допоможе вашій компанії автоматизувати внутрішні процеси та налагодити ефективнішу взаємодію з клієнтами. Вона спростить взаємодію між співробітниками та дозволить повністю перевести документообіг у цифрову площину, що відкриє перед бізнесом нові можливості для розвитку.

Компанія AVADA MEDIA має великий досвід у розробці CRM-систем для сфери логістики та вантажоперевезень. При реалізації таких проектів ми повністю поринаємо у бізнес клієнта, вивчаємо його індивідуальні процеси та потреби, а потім знаходимо оптимальні технічні рішення.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@