CRM для маркетплейсу CRM-системи
Організувати роботу маркетплейсу набагато складніше, ніж може здатися на перший погляд. На відміну від звичайних інтернет-магазинів, вони не обмежуються пропозиціями однієї компанії, а об’єднують на своїх платформах сотні продавців із різними категоріями товарів.
Відповідно в маркетплейсах проходить набагато більше бізнес-процесів, які потребують контролю та максимальної автоматизації: робота з компаніями та покупцями, прийом та оформлення замовлень, відстеження кожної доставки та організація повернень. CRM-система допоможе поставити рутинні завдання на конвеєр та підвищить ефективність роботи персоналу.
Можливості CRM для маркетплейсу Функціональність
CRM – це насамперед інструмент автоматизації. Вона розробляється виходячи з індивідуальних потреб бізнесу та може включати найрізноманітніший функціонал. Розглянемо основні модулі, які можуть бути інтегровані до такої системи:
Як відбувається розробка CRM для маркетплейсу Етапи розробки
Маркетплейс – це досить складний бізнес з безліччю внутрішніх процесів, тому для створення ефективної CRM нам, як розробникам, важливо побудувати хорошу комунікацію з клієнтом. Для цього ми будуємо розробку методології SCRUM, яка передбачає ітеративний підхід.
Це означає, що всі завдання розподіляються між командою та виконуються короткими спринтами. Кожен такий спринт має конкретну мету та обмежений термін на реалізацію. Відповідно, наш клієнт завжди знає, що саме зараз роблять розробники і яким буде результат. При такому підході у клієнта та команди часто виникають нові ідеї, як зробити систему ще кращою. Такі пропозиції обговорюються, а потім впроваджуються у проєкт.
Крім методології, існують ще етапи розробки — це певні стадії, через які проходить CRM у процесі реалізації. Розглянемо основні з них.
На початковому етапі проводиться дослідження, під час якого фахівцям слід визначити:
Для пошуку відповідей на ці та інші питання ми організовуємо зустрічі із представниками замовника.
Коли вся інформація зібрана та систематизована, розробники виконують проєктування CRM та створюють прототип. Він повинен включати мокапи окремих сторінок та систему навігації між ними, опис основного функціоналу, який буде реалізований та стек технологій.
Далі, щоб синхронізувати наше бачення з поглядами клієнта, ми виконуємо презентацію прототипу і за необхідності вносимо до нього потрібні зміни.
Можливості CRM охоплюють більшість бізнес-процесів маркетплейсу і можуть зберігати дані про сотні та тисячі його клієнтів. Тому дуже важливо, щоб візуальне оточення системи залишалося простим та комфортним для користувачів.
Щоб створити максимально зручний інтерфейс, дизайн CRM найчастіше розробляється індивідуально. При такому підході всі елементи оформлення продумуються та малюються з нуля, що дозволяє врахувати всі функціональні особливості проєкту.
Програмування це досить загальне поняття. На практиці технічна розробка CRM включає дві складові:
Після завершення розробки функціонал ретельно тестується QA-інженерами. Вони перевіряють коректність роботи кожного модуля та визначають готовність CRM до релізу.
Починаючи використовувати CRM у реальних умовах, користувачі можуть стикатися з різними непередбаченими помилками, і в цьому випадку не обійтися без кваліфікованої технічної допомоги.
Тому після розгортання продукт перетворюється на стадію техпідтримки.
Також важливо, що після релізу ви можете продовжити розвиток CRM, додаючи до неї новий функціонал або розширюючи існуючий. Для вирішення таких завдань випускаються нові патчі з оновленнями, які розробляються окремо, а потім встановлюються в систему, що вже працює.
Розробка CRM для маркетплейсів в AVADA MEDIA
Використовуючи можливості індивідуальної CRM, ви зможете налагодити тісніші взаємини з компаніями-продавцями, краще дізнаєтесь про їхні потреби та автоматизуєте більшість рутинних процесів у роботі маркетплейсу. Це підвищить вашу конкурентоспроможність та відкриє нові перспективи розвитку бізнесу.
Компанія AVADA MEDIA спеціалізується на розробці високонавантажених CRM-систем для різних сфер бізнесу. При цьому, незважаючи на свій досвід, ми завжди відкриті до діалогу з клієнтом і готові обговорювати його бачення та ідеї. Це дозволяє нам мислити нешаблонно та знаходити найкращі технічні рішення для його бізнесу.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32