КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ СКЛАДНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАВДАНЬ

MARTECH - СИСТЕМА АВТОМАТИЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ

MarTech-системи

КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ СКЛАДНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАВДАНЬ

MarTech-системи КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ СКЛАДНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАВДАНЬ

Сучасний маркетинг не може обійтися без цифрових технологій у вирішенні зовнішніх та внутрішніх завдань. У цьому маркетологам допомагає MarTech, тобто Marketing Technology, або маркетингові технології. Інструменти MarTech розробляються та використовуються на перетині маркетингу у його традиційному розумінні, сучасних інформаційних технологій та менеджменту.

Під визначенням MarTech ховається цілий комплекс програмного забезпечення та інструментів, якими користуються маркетологи для планування та проведення маркетингових кампаній та вимірювання результатів. Інструменти маркетингових технологій використовують у системі маркетингу на всіх її етапах.

Вони дозволяють автоматизувати процеси, збирати базу даних та аналізувати її, забезпечувати взаємодію з цільовою аудиторією.

Для досягнення цих цілей використовуються різні інструменти, які працюють на декількох рівнях:

  • корпоративна база даних – дані про клієнтів, продукти і продаж, бізнес-аналітика;
  • технологічні платформи, CRM-системи – автоматизація маркетингу, взаємодія з соціальними мережами, управління контентом;
  • прототипи служби маркетингу і продажу;
  • традиційні канали маркетингової системи – електронна пошта, мобільний зв’язок, телебачення, інтернет-сайти, AdTech-системи.

Навіщо потрібні маркетингові системи

MarTech

Навіщо потрібні маркетингові системи MarTech

Маркетингові технології необхідні для збільшення ефективності роботи маркетолога. Вони також дозволяють встановлювати більш тісний зв’язок з цільовою аудиторією. Працюють MarTech-системи і з внутрішніми комунікаціями, дозволяючи налагодити співпрацю різних відділів всередині компанії. Інструменти MarTech при правильному налагодженні і використанні підвищують рівень взаємодії та обміну інформацією, дозволяють координувати зусилля і використання ресурсів. Вони активно використовують принципи машинного навчання і аналітики великих обсягів даних.

MarTech

Що входить в поняття маркетингових технологій

MarTech

Що входить в поняття маркетингових технологій MarTech

Основою стека MarTech можна назвати інструменти для управління цифровими активами. Вони відповідають за внесення, зберігання, вилучення, систематизацію та каталогізацію всього контенту, який використовується в маркетингу. Це може бути текстовий контент, мультимедійні дані, програми.

Важливе місце в інформаційних системах в маркетингу займають інструменти аналітики. Адже те, що не можна виміряти і проаналізувати, неможливо і поліпшити. Спеціальні інструменти MarTech спрямовані на постійний контроль і аналіз якості рекламних кампаній, ефективності каналів і повідомлень. Характерні приклади, про які знають усі – Google Analytics. Компанія AVADA MEDIA готова запропонувати також унікальні рішення для аналізу ефективності рекламних кампаній, орієнтовані на ваші потреби.

Інструменти управління відносинами з клієнтами дозволяють створювати і вчасно актуалізувати клієнтську базу. Це основний робочий ресурс менеджерів з продажу, і він повинен бути представлений в зручному вигляді. Також маркетингова система взаємовідносин з клієнтами включає інструменти залучення, розвитку та оцінки потенційних клієнтів.

Інструменти управління соціальними мережами і контентом – важлива складова стека маркетингових сервісів в компанії. Вони спрощують процес залучення користувачів і управління контентом, який компанія розміщує на своїх сторінках в соціальних мережах. Ми пропонуємо розробку та впровадження гнучко настроюються інструментів, що підвищують ефективність SMM у вашій компанії.

MarTech

Переваги

MarTech

Переваги MarTech

Головними перевагами впровадження маркетингових технологій в компанії є:

  • автоматизація процесів і аналітики;
  • економія часу та інших ресурсів фахівців з маркетингу та продажу;
  • просте управління каналами комунікації і збуту;
  • аналіз і постійне вдосконалення ефективності маркетингових каналів.

Але головне – сучасні програмні рішення в галузі маркетингових технологій можуть бути легко інтегровані між собою, створюючи єдину систему сервісів маркетингу. Інструменти MarTech забезпечують швидку реакцію на результати рекламних кампаній і скорочують процес передачі результатів аналізу між маркетингом і відділом продажу.

В кінцевому рахунку, маркетингові технології повністю змінюють робочі процеси маркетологів, дозволяють гнучко взаємодіяти з широким колом клієнтів, забезпечуючи залучення нових клієнтів та утримання старих. У деякому сенсі, сучасного маркетингу без маркетингових технологій не існує. Це сфера, яка бурхливо розвивається, в якій існують сотні продуктів і постійно з’являються нові.

І в цій сфері компанія AVADA MEDIA готова запропонувати вашому бізнесу розробку і впровадження маркетингових платформ, що дозволяють автоматизувати багато рутинних функції, спростити збір і аналіз даних, розширити клієнтську базу і налагодити внутрішню комунікацію в компанії. Ми розробляємо комплексні рішення і пропонуємо індивідуальний підхід до кожного клієнта, враховуючи його потреби та особливості бізнесу.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@