AVADA-MEDIA

CRM для юридичних компаній та юристів

Веб-продукти Avada-Media

CRM для юридичних компаній та юристів Веб-продукти Avada-Media

Юридичні послуги потрібні абсолютно всім компаніям, і багато хто воліє замовляти їх на аутсорс. Конкуренція на цьому ринку дуже висока, так що керівникам юридичних компаній доводиться не тільки займатися безпосередньо юриспруденцією, але і вирішувати завдання залучення, утримання і повернення клієнтів. Допоможе в цьому CRM для юристів – система, яка дозволяє оптимізувати відносини з клієнтами і налагодити бізнес-процеси в компанії.

AVADA MEDIA розробляє CRM-системи з урахуванням потреб і сфери діяльності клієнта, ми враховуємо всі ваші побажання і пропонуємо тільки той обсяг функціоналу, який необхідний саме вам.

CRM для юридичних компаній та юристів
Оптимізація бізнес-процесів

Коли необхідно замовляти CRM? Оптимізація бізнес-процесів

Якщо ваші обсяги зростають, а робота з клієнтами ведеться по-старому, виникають проблеми через людський фактор. Хтось не записав важливу інформацію, хтось захворів або звільнився – CRM дозволяє зберігати всі дані в зручному вигляді в єдиній базі, завдяки чому важлива інформація завжди під рукою.

 

Також пора задуматися над впровадженням CRM, якщо ви не помічаєте значною віддачі від коштів, вкладених в рекламні кампанії. Або, навпаки, результати є, і клієнти до вас приходять, але займатися ними нікому. Завдяки інструментам аналітики система дозволить виявити «вузькі місця» у вашому бізнесі і усунути їх, налагодивши бізнес процеси і запровадивши KPI.

CRM для юридичних компаній та юристів
Avada-Media

Можливості CRM для юристів Avada-Media

За допомогою такої системи ваш менеджер зможе приймати і обробляти вхідні запити клієнтів максимально оперативно, перенаправляючи їх тим юристам, які спеціалізуються на даному питанні. Перше звернення клієнта – це момент внесення нового облікового запису в базу даних, після чого юрист, який веде клієнта, зможе доповнювати і вносити зміни в записи, прикріплювати документи, відзначати зустрічі і звернення. Тепер, навіть якщо ваш юрист звільниться, передача справ не буде проблемою: новому співробітнику досить буде вивчити обліковий запис в базі даних.

Усі облікові записи структуровані, доступ до них може бути організований не тільки для юристів, але і для менеджерів з продажу, маркетологів. Кожній категорії співробітників може бути присвоєно особливий рівень доступу, що дуже важливо для збереження конфіденційності юридичної інформації. У цій же базі зберігаються записи телефонних переговорів з клієнтом – для цієї мети легко підключити IP-телефонію.

Для маркетологів база даних клієнтів становить інтерес як джерело даних для автоматизації e-mail і sms-розсилок, дзвінків і т.д. Завдяки можливості розбиття всіх клієнтів на категорії за ознаками таргетування реклами з CRM стає нескладним завданням і дозволяє скоротити безліч рутинних операцій.

Те саме можна сказати і до ваших юристам. Зберігання всіх даних і скан-копій в електронному вигляді скорочує необхідність шукати паперові документи в архіві. Завдяки цьому швидкість обробки запитів клієнтів значно зросте – як і якість роботи юристів. Це, в свою чергу, призведе до зростання задоволеності клієнтів і їх повторних звернень, а також до збільшення клієнтської бази за рахунок рекомендацій.

Додаткові можливості

Переваги CRM-систем для юристів Додаткові можливості

CRM може бути інтегрована з різними мессенджерами, щоб вся переписка також зберігалася в базі. Всі інструменти комунікації також будуть доступні в одному інтерфейсі. Крім того, інтеграція з сайтом вашої юридичної компанії дозволить клієнтам залишати заявку прямо при переході з сайту. Маркетологи оцінять можливість інтеграції з Google Analytics, завдяки чому оцінювати рекламні кампанії стане простіше.

Функціонал CRM може бути істотно розширений за рахунок додавання нових полігонів вже після її впровадження – на роботу бази даних це не вплине. Наприклад, при необхідності ми можемо розробити мобільний додаток, яке дозволить частину функцій виконувати зі смартфона в зручному інтерфейсі. Це може бути корисним при плануванні зустрічей і судових засідань поза офісом, в службових поїздках і т.д.

Важливою буде і можливість організувати в системі банк знань, в якому ви зможете зберігати нормативно-правову базу і все кейси вашої компанії, організувавши до них швидкий доступ для всіх співробітників. Істотно зростає контроль бізнесу з боку власника. За допомогою CRM ви зможете відслідковувати роботу офісу і кожного співробітника, навіть перебуваючи в іншій країні. Фінансові питання – такі, як нарахування зарплат і премій, виплата клієнтами винагород і надходження коштів – також можна контролювати за допомогою CRM.

Якщо ви задумалися над тим, як збільшити ефективність роботи вашої юридичної компанії, звертайтеся в AVADA MEDIA – ми разом з вами продумаємо і реалізуємо ідеально підходить для вашого бізнесу CRM.

CRM для юридичних компаній та юристів
Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що о нас кажуть

Наші клієнти Що он нас кажуть

Наша команда

Успішні проекти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:


  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації.
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта.
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень .
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу.
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі.
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа.

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

Долучайтеся до нас

+ 38 (097) 179 96 63
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом