AVADA-MEDIA

CRM для Call центру

B2C

CRM для Call центру B2C

Сучасні великі компанії, націлені на роботу з клієнтами-фізичними особами (сегмент B2C), просто зобов’язані підтримувати діяльність колл-центру на належному рівні. Для цього вашому колл-центру просто необхідна сучасна CRM-система, що дозволяє здійснювати автоматизацію і систематизацію всіх процесів, які виконуються операторами та менеджментом, а також синхронізувати систему обробки інформації та телефонію.

Як можна максимально автоматизувати спілкування з кожним клієнтом, але при цьому врахувати максимально широке коло питань. Як мінімізувати рутинні операції і прибрати вплив людського фактора. Як скоротити витрати на роботу операторів, не знизивши якості. Всі ці питання можна вирішити за допомогою хорошої CRM для колл-центру, розробленої з урахуванням ваших потреб. Компанія AVADA MEDIA пропонує тільки продумані і працюють рішення.

CRM для Call центру
Функціонал

Що собою являє CRM для колл-центру Функціонал

Це програмний комплекс, який покликаний автоматизувати роботу з клієнтом і спростити життя як операторам, так і менеджерам, маркетологам – і врешті-решт, власникам бізнесу. Але головне, щоб ваша CRM робила максимально простим телефонне звернення для самого клієнта – в такому випадку завдяки поліпшенню обслуговування виросте і обсяг продажів, а значить, і прибуток. Наприклад, клієнт не повинен чекати надто довго або безупинно натискати на кнопки, за якими веде його автовідповідач. CRM цілком здатна зберігати дані про минулі зверненнях клієнта, що в ряді випадків дозволяє скоротити час взаємодії до отримання ним користі.

Такі системи мають великий функціонал, що дозволяє вирішувати завдання колл-центру:

  • база даних клієнтів і їх дзвінків;
  • історія взаємодії, в тому числі запис дзвінків;
  • можливість управляти роботою операторів в реальному часі;
  • система перенаправлення дзвінків, що дозволяє швидко переадресовувати дзвінок профільного спеціаліста;
  • система управління базами даних колл-центру і IP-телефонією;
  • можливість налаштування автоматичного дозвону і розсилки SMS;
  • автоматизація роботи з інформаційною базою компанії в цілому;
  • статистика і аналітика по дзвінках і роботі операторів.

Важливо, щоб при всіх своїх перевагах CRM для call-центру залишалася досить простою і зрозумілою для недосвідчених операторів, щоб скоротити час на навчання персоналу. Тому не зайвим буде банк знань про систему з рубрикатором і пошуком.

CRM для Call центру
CRM для колл-центру

Які переваги ви отримуєте після впровадження системи CRM для колл-центру

В CRM створюється єдина база клієнтів компанії, які дзвонили в ваш контакт-центр. До бази можна організувати доступ для будь-якого фахівця – менеджера з продажу, маркетолога. Завдяки цьому прискориться обмін інформацією всередині компанії, менеджери отримають повний доступ до інформації про клієнтів і їх потреби і зможуть коректувати послуги, а також налаштовувати рекламні кампанії. Також завдяки CRM підвищується віддача кожного співробітника колл-центру, завдяки цьому при однакових або менших витратах ви зможете задовольнити звернення більшої кількості клієнтів.

Керованість бізнесу в цілому завдяки впровадженню CRM також зростає. Ви в будь-який момент маєте доступ до звітів про потреби і запити ваших споживачів, а також про роботу ваших операторів.

Якщо ваш колл-центр відчуває труднощі з веденням бази даних і обслуговуванням клієнтів, якщо почастішали скарги на тривале очікування і неякісний сервіс – замовте CRM для call центру в компанії AVADA MEDIA. Ми пропонуємо систему під замовлення і реалізуємо тільки ті опції, в яких ви потребуєте.

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що о нас кажуть

Наші клієнти Що он нас кажуть

Наша команда

Успішні проекти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:


  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації.
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта.
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень .
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу.
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі.
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа.

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

Долучайтеся до нас

+ 38 (097) 179 96 63
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом