РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ

CRM для агрокомплексу

Розробка CRM для агрокомплексу

CRM

Розробка CRM для агрокомплексу CRM

Здавалося б: менеджери пам’ятають усіх своїх клієнтів, а всі деталі переговорів можна легко записати в excel-файлі. На перших етапах існування агрокомплексу, можливо, цього справді буде достатньо, але якщо ви прагнете розширити клієнтську базу та вивести рівень продажів на новий рівень — без CRM не обійтись.

CRM – це система управління взаємовідносинами з клієнтами. Вона допомагає автоматизувати процес продажу та маркетингові активності, сформувати базу клієнтів та побудувати з ними правильну комунікацію.

Говорячи простими словами, CRM роблять бізнес простіше і зручніше. Наприклад, менеджеру не потрібно пам’ятати час, коли він обіцяв передзвонити клієнту або яких попередніх домовленостей було досягнуто — все це йому нагадає CRM-система.

Таким чином, ви не втратите жодного ліда і звільните час персоналу, який можна витратити на пошук нових покупців.

CRM для агрокомплекса

Переваги використання CRM-систем

Переваги

Переваги використання CRM-систем Переваги

Сучасні CRM мають великі технічні можливості та допомагають бізнесу:

  • збирати та сегментувати базу клієнтів;
  • зберігати історію взаємодії із клієнтами;
  • обробляти всі канали комунікації щодо одного інтерфейсі;
  • здійснювати e-mail та sms-розсилки;
  • планувати розміщення контенту у соціальних мережах;
  • вести облік залишків продукції;
  • автоматизувати рутинні процеси;
  • прискорити час обробки звернень клієнтів.

При розробці CRM-систем враховуються бізнес-процеси кожної окремої компанії, тому список завдань, які вони вирішують, може суттєво відрізнятися.

Які бувають CRM-системи

Види CRM

Які бувають CRM-системи Види CRM

Розрізняють два основні типи систем управління взаємовідносинами з клієнтами: коробкові та індивідуальні.

У першому випадку це вже готові CRM, які поширюються за моделлю SaaS, тобто з оплатою за використання. Вони відрізняються великим функціоналом і мультизадачностью, але, у своїй, вирішують завдання досить поверхово, оскільки створюються широкого споживання, не враховуючи потреб кожної компанії.

Індивідуальні CRM – зворотний бік цієї медалі. У них немає нічого зайвого, але кожен модуль розроблений для певної мети та вирішує конкретні завдання. Завдяки цьому ви отримуєте максимально функціональний продукт, з усіма потрібними інтеграціями та зручним, не перевантаженим інтерфейсом.

За всіх переваг індивідуальних CRM, їх розробка вимагає серйозних інвестицій коштів та часу. Давайте розглянемо, як відбувається цей процес.

CRM для агрокомплекса

Як відбувається вибір технологій

Технології

Як відбувається вибір технологій Технології

Технології, які будуть використовуватися при створенні CRM-системи, впливають на безліч факторів: продуктивність, можливість інтеграції зі сторонніми сервісами, швидкість реалізації, вартість розробки та інше. Тому, щоб визначити оптимальний стек спеціалістам необхідно виконати деякі підготовчі роботи:

  • зібрати уявлення замовника про продукт;
  • познайомитись з його досвідом використання стороннього софту;
  • вивчити IT-інфраструктуру компанії;
  • сформувати концепцію проєкту та верхньорівневу документацію.

Важливу роль у виборі технологій грає те, на яких платформах планується робота CRM. Тут можуть бути різні варіанти.

Наприклад, десктопною версією зручно користуватися в офісі, мобільним додатком у відрядженні, а веб-версія здатна запускатися на будь-яких пристроях, де встановлений браузер. Враховуючи всі ці особливості, підсумковий стек технологій може виглядати так:

  • Для десктопних програм. Мови програмування Python/PHP та відповідно їх фреймворки Django/Flask або Yii2/Laravel.
  • Для мобільних додатків. Нативна технологія: на IOS – мови Objective-C/Swift, а на Android – Java/Kotlin, з фронтендом на Vue.js/React.js. Кросплатформова технологія: на Flutter/Dart.
  • Для веб-застосунків. Frontend-розробка: HTML/CSS/JavaScript або реактивні фреймворки Vue.js/React.js. Backend-розробка: платформа Node.js, мова Python та фреймворки Django/Flask, або мова PHP та фреймворки Yii2/Laravel.
CRM для агрокомплекса

Як будується процес розробки

Етапи розробки

Як будується процес розробки Етапи розробки

Існують різні методології розробки програмного забезпечення. Ми у своїй роботі вважаємо за краще використовувати SCRUM, де всі завдання розподіляються між фахівцями та виконуються короткими спринтами. Так проєкт проходить безліч ітерацій і з кожним разом стає кращим.

Ще один плюс методології SCRUM у тому, що вона допомагає вибудувати тісну комунікацію з клієнтом — він завжди знає, яка саме робота зараз виконується і який має бути результат, а за потреби може своєчасно скоригувати роботу фахівців, якщо їхні дії не відповідають його баченню проєкту.

Крім методології, є ще етапи розробки — це так званий життєвий цикл CRM. Розглянемо, які роботи виконуються кожному з них.

Етап 1. Збір інформації

Розробка CRM починається із дослідження. Щоб створити ефективний продукт, наші фахівці вивчають бізнес-процеси вашого агрокомплексу, цикли маркетингу та продажу, існуючу IT-інфраструктуру та досвід взаємодії з аналогічними інструментами. Для цього проводяться зустрічі з представником клієнта, на яких кожне питання ретельно обговорюється.

Етап 2. Проєктування, документація та вибір технологій

Коли вся потрібна інформація зібрана, фахівці приступають до формування концепції проєкту та створюють прототип, що включає:

  • схематичне зображення сторінок інтерфейсу;
  • опис функціоналу;
  • систему навігації;
  • стек технологій;
  • підхід до розробки.

Після цього розробникам необхідно скоординувати свої плани з поглядами клієнта. Для цього проводиться презентація мокапа і, у разі потреби, до нього вносяться коригування.

Етап 3. Розробка дизайну

CRM агрокомплексу може зберігати дані про сотні та тисячі клієнтів та історію комунікації з кожним із них. Тому щоб у вашого персоналу не виникало плутанини, система повинна мати простий, зрозумілий і зручний інтерфейс. Щоб втілити це завдання у реальність, до проєкту підключається UI-дизайнер.

Щоб врахувати функціональність та всі особливості використання CRM у вашій компанії, дизайн найчастіше розробляється індивідуально. Якщо бюджет обмежений, також можливе використання шаблонних рішень, але в такому разі часто доводиться йти на компроміс із зручністю.

CRM для агрокомплекса

Етап 4. Програмування

На етапі технічної розробки клієнту досить складно оцінити виконану роботу. Щоб забезпечити ефективну комунікацію, у здаванні спринтів беруть участь тимліди, які відповідають на всі питання, дають рекомендації та поради щодо технічної частини. Цю частину розробки можна поділити на дві складові:

  • Frontend. Реалізація клієнтської сторони CRM, яка забезпечує комфортну взаємодію користувача із сервером.
  • Backend. Бекенд відповідає за всі процеси, що відбуваються на сервері. На цьому етапі програмісти вибудовують логіку роботи функціоналу, архітектуру баз даних та забезпечують взаємодію продукту із зовнішніми системами.

Етап 5. Тестування

Для забезпечення якості CRM, у спринтах беруть участь QA-інженери. Вони тестують усі модулі та функції системи та перевіряють, наскільки їх реальна поведінка відповідає очікуваному. У разі виникнення проблем складається баг-репорт і продукт передається на доопрацювання відповідальному фахівцю, після чого здійснюється повторне тестування.

Крім того, після завершення розробки QA-інженери виконують приймальне тестування, яке допомагає визначити готовність CRM до релізу.

CRM для агрокомплекса

Етап 6. Технічна підтримка та розвиток

Передбачити та протестувати всі сценарії використання CRM у реальних умовах просто неможливо, через що після введення проєкту в експлуатацію ваші співробітники все ще можуть стикатися з деякими помилками. Щоб вирішувати такі проблеми швидко та ефективно, після релізу CRM потребує професійної технічної підтримки.

 

Також потрібно пам’ятати, що CRM є одним із основних інструментів для розвитку бізнесу. У міру зростання компанії вам також може знадобитися покращення існуючого функціоналу системи або розробка нового. У такому разі наші фахівці вивчають оновлені вимоги, проєктують їхню реалізацію, допрацьовують дизайн та втілюють ваші ідеї у програмному коді. Потім зміни тестуються та встановлюються у вже працюючу CRM у вигляді оновлення.

Розробка CRM для агрокомплексу в AVADA MEDIA

CRM

Розробка CRM для агрокомплексу в AVADA MEDIA CRM

CRM-система допоможе вам автоматизувати більшість процесів, пов’язаних з продажами та веденням бази клієнтів. З її допомогою ви зможете краще дізнатися про своїх споживачів, почнете запускати більш ефективні маркетингові кампанії та звільніть час співробітників для залучення нових покупців і, як наслідок, виведіть свій бізнес на абсолютно новий рівень.

Компанія AVADA MEDIA спеціалізується на розробці CRM для різних сфер бізнесу. Завдяки використанню інноваційних технологій та злагодженій роботі команди висококласних розробників, ми можемо реалізовувати практично будь-які, навіть найсміливіші ідеї своїх клієнтів.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@