ЦИФРОВИЙ ТРАНСФОРМАЦІЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

ADTECH - СИСТЕМА АВТОМАТИЗАЦІЇ РЕКЛАМИ

Системи автоматизації реклами

AdTech Системи автоматизації реклами

Сучасна рекламна кампанія без спеціального програмного забезпечення немислима. Термін AdTech (Advertising technology, тобто, рекламні технології) об’єднав різні типи аналітичних цифрових інструментів, використовуваних фахівцями рекламного ринку для управління рекламними кампаніями і їх аналізу.

Основне призначення

Чому AdTech Основне призначення

Чим більше часу люди проводять в інтернеті, і чим більше користувачів підключається до всесвітньої павутини – тим сильніше увагу рекламників залучають можливості, що відкриваються. Телевізійна реклама ефективна, але лише за рахунок масштабів, це стрільба з гармат по горобцях. У мережі ж можна персоналізувати одержувача реклами, доносячи її до тих, кому вона в принципі може бути цікава.

Рекламні технології – це зонтичний термін, який би безліч різних понять. І рекламний агрегатор – це AdTech, і сервіси автоматизації контекстної реклами і покупки інтернет-трафіку – теж, і інструменти аналізу ефективності відносяться до нього. Це і контекстна і банерна реклама, і відеоконтент (наприклад, реклама в YouTube), і елементи social media marketing, тобто використання в рекламних цілях соціальних мереж. До речі, соціальні мережі – це потужне джерело даних про ваших споживачів!

Але і оффлайн-реклама також може бути об’єктом застосування AdTech. Наприклад, на білборди встановлюється спеціальні маячки, які збирають MAC-адреси мобільних пристроїв з включеним wifi-модулем. А камери, які відстежують всіх зацікавлених білборди, допомагають модулю статистики зорієнтувати цільову аудиторію за статтю, віком та інших факторів.

Можливості, що відкриваються перед AdTech в поєднанні з big data, тобто величезними масивами даних про потенційних клієнтів, воістину безмежні. Компанія AVADA MEDIA надасть їх вам – ми розробляємо і впроваджуємо інструменти для сервісу інтернет реклами, в тому числі:

  • роботи з контекстною рекламою – Google Ads, Яндекс.Директ;
  • покупки трафіку в TDS, тобто Traffic Delivery System – Binome, Keitaro, Sutra, Boss, Simple;
  • аналітики – Google Analytics, Яндекс.Метрика.
AdTech
AdTech

Якого роду інформацією оперують рекламні сервіси AdTech AdTech

Основа успішної стратегії – знання про покупця. Першочергове поле діяльності AdTech – аналіз цільової аудиторії (ЦА), управління кампанією і доставка рекламного оголошення ЦА. Кінцева мета – підвищити ефективність рекламних каналів. У центрі всіх процесів – інформація про переглядах реклами, переходах, покупках, унікальних користувачів. Серед параметрів, які аналізує рекламна система AdTech:

  • звідки прийшов користувач на ваш сайт (пошукова видача, зовнішнє посилання, соціальні мережі);
  • поведение пользователя на сайте – предпочтительные просмотры страниц, взаимодействие с контентом, переход на другие страницы;
  • пользовательский опыт – скроллинг, клики – можно даже отследить перемещение курсора по экрану, что поможет, например, оптимизировать дизайн посадочной страницы;
  • демографические данные, если их в принципе возможно собрать (не заблокированы и не скрыты);
  • оборудование на стороне пользователя – смартфон или ПК, используемый браузер и его надстройки (например, блокиратор рекламы);
  • другие параметры при необходимости.
Види Ad-технологій

Деякі рішення в рекламних технологіях Види Ad-технологій

  • Ad Exchange – це біржа місця під рекламу, яка спрощує процес купівлі-продажу медійної реклами (відеореклама і т.д.);
  • Ad Network – платформа, яка об’єднує рекламодавців і рекламні сайти, її ключова роль – пропозиція рекламного місця і пошук рекламодавців;
  • Ad Server – програмне забезпечення, яке розподіляє покази реклами користувачеві;
  • Demand-site platform, DSP – рішення, що дозволяє закуповувати рекламні місця автоматично згідно з попередніми налаштувань. Являють собою альтернативу Ad Network;
  • Supply-side platform, SSP – дозволяє, навпаки, продавати рекламні місця.

Алгоритми роботи таких платформ досить складні, тому рішення в цій галузі вимагають професійного підходу і розраховані також на професійне використання.

Компанія AVADA MEDIA пропонує конкретні точкові рішення для фахівців в області реклами і рекламних технологій, маркетологів і фахівців в області арбітражу інтернет-трафіку. Пропонуємо унікальне рішення ваших проблем, будь це автоматизація купівлі-продажу трафіку, управління рекламною кампанією з широким географічним охопленням або аналіз big data з будь-якими джерелами.

Щоб знайти рішення завтрашнього дня – звертайтеся до нас сьогодні.

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що о нас кажуть

Наші клієнти Що он нас кажуть

Наша команда

Успішні проекти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:


  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації.
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта.
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень .
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу.
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі.
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа.

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

Долучайтеся до нас

+ 38 (097) 179 96 63
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом