ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

ADTECH - СИСТЕМА АВТОМАТИЗАЦІЇ РЕКЛАМИ

AdTech

Системи автоматизації реклами

AdTech Системи автоматизації реклами

Сучасна рекламна кампанія без спеціального програмного забезпечення немислима.

Термін AdTech (Advertising technology, тобто, рекламні технології) об’єднав різні типи аналітичних цифрових інструментів, використовуваних фахівцями рекламного ринку для управління рекламними кампаніями і їх аналізу.

Чому AdTech

Основне призначення

Чому AdTech Основне призначення

Чим більше часу люди проводять в інтернеті, і чим більше користувачів підключається до всесвітньої павутини – тим сильніше увагу рекламників залучають можливості, що відкриваються. Телевізійна реклама ефективна, але лише за рахунок масштабів, це стрільба з гармат по горобцях. У мережі ж можна персоналізувати одержувача реклами, доносячи її до тих, кому вона в принципі може бути цікава.

Рекламні технології – це зонтичний термін, який має безліч різних понять. І рекламний агрегатор – це AdTech, і сервіси автоматизації контекстної реклами і покупки інтернет-трафіку – теж, і інструменти аналізу ефективності відносяться до нього. Це і контекстна і банерна реклама, і відеоконтент (наприклад, реклама в YouTube), і елементи social media marketing, тобто використання в рекламних цілях соціальних мереж. До речі, соціальні мережі – це потужне джерело даних про ваших споживачів!

Але і оффлайн-реклама також може бути об’єктом застосування AdTech. Наприклад, на білборди встановлюється спеціальні маячки, які збирають MAC-адреси мобільних пристроїв з включеним wifi-модулем. А камери, які відстежують усіх, хто зацікавився білбордом, допомагають модулю статистики таргетувати цільову аудиторію за статтю, віком та іншими факторами.

Можливості, що відкриваються перед AdTech в поєднанні з big data, тобто величезними масивами даних про потенційних клієнтів, воістину безмежні. Компанія AVADA MEDIA надасть їх вам – ми розробляємо і впроваджуємо інструменти для сервісу інтернет реклами, в тому числі:

  • роботи з контекстною рекламою – Google Ads;
  • покупки трафіку в TDS, тобто Traffic Delivery System – Binome, Keitaro, Sutra, Boss, Simple;
  • аналітики – Google Analytics.
AdTech

Якого роду інформацією оперують рекламні сервіси AdTech

AdTech

Якого роду інформацією оперують рекламні сервіси AdTech AdTech

Основа успішної стратегії – знання про покупця. Першочергове поле діяльності AdTech – аналіз цільової аудиторії (ЦА), управління кампанією і доставка рекламного оголошення ЦА. Кінцева мета – підвищити ефективність рекламних каналів. У центрі всіх процесів – інформація про переглядах реклами, переходах, покупках, унікальних користувачів. Серед параметрів, які аналізує рекламна система AdTech:

  • звідки прийшов користувач на ваш сайт (пошукова видача, зовнішнє посилання, соціальні мережі);
  • поведінку користувача на сайті – переважні перегляди сторінок, взаємодія з контентом, перехід на інші сторінки;
  • досвід користувача – скролінг, кліки – можна навіть відстежити переміщення курсору по екрану, що допоможе, наприклад, оптимізувати дизайн посадкової сторінки;
  • демографічні дані, якщо їх у принципі можна зібрати (не заблоковані і не приховані);
  • обладнання на стороні користувача – смартфон або ПК, що використовується браузер та його надбудови (наприклад, блокатор реклами);
  • інші параметри за потреби.

Деякі рішення в рекламних технологіях

Види Ad-технологій

Деякі рішення в рекламних технологіях Види Ad-технологій

  • Ad Exchange – це біржа місця під рекламу, яка спрощує процес купівлі-продажу медійної реклами (відеореклама і т.д.);
  • Ad Network – платформа, яка об’єднує рекламодавців і рекламні сайти, її ключова роль – пропозиція рекламного місця і пошук рекламодавців;
  • Ad Server – програмне забезпечення, яке розподіляє покази реклами користувачеві;
  • Demand-site platform, DSP – рішення, що дозволяє закуповувати рекламні місця автоматично згідно з попередніми налаштуваннями. Являють собою альтернативу Ad Network;
  • Supply-side platform, SSP – дозволяє, навпаки, продавати рекламні місця.

Алгоритми роботи таких платформ досить складні, тому рішення в цій галузі вимагають професійного підходу і розраховані також на професійне використання.

Компанія AVADA MEDIA пропонує конкретні точкові рішення для фахівців в області реклами і рекламних технологій, маркетологів і фахівців в області арбітражу інтернет-трафіку. Пропонуємо унікальне рішення ваших проблем, будь це автоматизація купівлі-продажу трафіку, управління рекламною кампанією з широким географічним охопленням або аналіз big data з будь-якими джерелами.

Щоб знайти рішення завтрашнього дня – звертайтеся до нас сьогодні.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@