AdTech Системи автоматизації реклами
Сучасна рекламна кампанія без спеціального програмного забезпечення немислима.
Термін AdTech (Advertising technology, тобто, рекламні технології) об’єднав різні типи аналітичних цифрових інструментів, використовуваних фахівцями рекламного ринку для управління рекламними кампаніями і їх аналізу.
Чому AdTech Основне призначення
Чим більше часу люди проводять в інтернеті, і чим більше користувачів підключається до всесвітньої павутини – тим сильніше увагу рекламників залучають можливості, що відкриваються. Телевізійна реклама ефективна, але лише за рахунок масштабів, це стрільба з гармат по горобцях. У мережі ж можна персоналізувати одержувача реклами, доносячи її до тих, кому вона в принципі може бути цікава.
Рекламні технології – це зонтичний термін, який має безліч різних понять. І рекламний агрегатор – це AdTech, і сервіси автоматизації контекстної реклами і покупки інтернет-трафіку – теж, і інструменти аналізу ефективності відносяться до нього. Це і контекстна і банерна реклама, і відеоконтент (наприклад, реклама в YouTube), і елементи social media marketing, тобто використання в рекламних цілях соціальних мереж. До речі, соціальні мережі – це потужне джерело даних про ваших споживачів!
Але і оффлайн-реклама також може бути об’єктом застосування AdTech. Наприклад, на білборди встановлюється спеціальні маячки, які збирають MAC-адреси мобільних пристроїв з включеним wifi-модулем. А камери, які відстежують усіх, хто зацікавився білбордом, допомагають модулю статистики таргетувати цільову аудиторію за статтю, віком та іншими факторами.
Можливості, що відкриваються перед AdTech в поєднанні з big data, тобто величезними масивами даних про потенційних клієнтів, воістину безмежні. Компанія AVADA MEDIA надасть їх вам – ми розробляємо і впроваджуємо інструменти для сервісу інтернет реклами, в тому числі:
Якого роду інформацією оперують рекламні сервіси AdTech AdTech
Основа успішної стратегії – знання про покупця. Першочергове поле діяльності AdTech – аналіз цільової аудиторії (ЦА), управління кампанією і доставка рекламного оголошення ЦА. Кінцева мета – підвищити ефективність рекламних каналів. У центрі всіх процесів – інформація про переглядах реклами, переходах, покупках, унікальних користувачів. Серед параметрів, які аналізує рекламна система AdTech:
Деякі рішення в рекламних технологіях Види Ad-технологій
Алгоритми роботи таких платформ досить складні, тому рішення в цій галузі вимагають професійного підходу і розраховані також на професійне використання.
Компанія AVADA MEDIA пропонує конкретні точкові рішення для фахівців в області реклами і рекламних технологій, маркетологів і фахівців в області арбітражу інтернет-трафіку. Пропонуємо унікальне рішення ваших проблем, будь це автоматизація купівлі-продажу трафіку, управління рекламною кампанією з широким географічним охопленням або аналіз big data з будь-якими джерелами.
Щоб знайти рішення завтрашнього дня – звертайтеся до нас сьогодні.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32