До якогось часу ручне управління складом ще є можливим, але коли кількість товарів, що зберігаються, починає перевищувати сотню найменувань — без автоматизації вже не обійтися.CRM для складського обліку допоможе більш ефективно проводити основні операції: прихід та реалізація товарів, інвентаризація, переміщення між складами та інше, а також значно спростить документообіг із постачальниками та дистриб’юторами.
Функціонал CRM для торгівлі та складу може бути найрізноманітнішим і включати індивідуальні набори інструментів, що застосовуються тільки у вашому бізнесі. Як правило, функції підбираються на підставі потреб конкретної компанії, її цілей та завдань, однак є основний функціонал, без якого важко уявити роботу такої CRM:
Під час створення CRM для складського обліку вибір технологій відіграє важливе значення. Від цього залежить продуктивність майбутньої системи, швидкість її реалізації, можливість інтеграції зі сторонніми сервісами та багато іншого. Тому, щоб підібрати оптимальний технологічний стек ми проводимо певну підготовчу роботу:
Також на вибір технологій впливає те, на яких пристроях використовуватиметься CRM. Наприклад, для роботи в офісі зручно використовувати веб- або десктопну версію системи, а при переміщенні по складу, під час прийому товару або інвентаризації буде дуже доречним мобільний додаток.
На практиці ми можемо створити CRM для різних платформ з єдиною серверною частиною, що дозволить вашому персоналу працювати в системі, використовуючи різні пристрої та в будь-який час перемикатися між ними без втрати даних. Виходячи з цього, остаточний технологічний стек може виглядати так:
Під час розробки CRM дуже важливо побудувати тісну комунікацію з клієнтом і залишити простір для нових ідей, які можуть виникати під час її створення. Тому ми вважаємо за краще працювати за методологією SCRUM. Її сенс полягає в тому, що завдання розподіляються між учасниками команди та виконуються короткими спринтами, кожен із яких презентується замовнику. Таким чином, клієнт завжди знає, які саме роботи зараз виконуються, коли вони будуть завершені і яким буде результат. Крім методології, існують ще етапи розробки, через які проходить CRM під час виробництва. Розглянемо основні з них докладніше.Етап 1. Збір інформаціїПерш ніж приступити до технічної реалізації, фахівцям потрібно провести дослідження та вивчити бізнес-процеси вашої компанії, особливості взаємодії з постачальниками та дистриб’юторами, а також познайомитися з існуючою IT-інфраструктурою. Для цього ми організовуємо онлайн або офлайн зустрічі з представниками клієнта, на яких кожне питання детально промовляється.Етап 2. ПроєктуванняКоли всю потрібну інформацію отримано, проєкт переходить на етап проєктування, під час якого створюється прототип майбутньої CRM. Як правило, він включає мокапи унікальних сторінок, опис функціоналу, систему навігації та план розробки.Готовий прототип презентується клієнту, що дозволяє синхронізувати плани команди та бачення замовника. Часто під час такого діалогу виникають ідеї, як покращити проєкт. Після обговорення вони легко інтегруються в готовий прототип.
Етап 3. Розробка дизайнуВізуальне оточення CRM відіграє важливу роль. Простий і комфортний інтерфейс допоможе вашому персоналу швидше освоїти нове програмне забезпечення та мінімізує ризик допущення помилок під час роботи. Щоб досягти хорошого результату, дизайн часто розробляється індивідуально, з урахуванням функціоналу системи та особливостей її використання у вашій компанії.Етап 4. ПрограмуванняРозробка програмної частини CRM складається із двох частин:
Етап 5. ТестуванняПісля розробки CRM важливо переконатись, що весь її функціонал працює так, як це було задумано на етапі проєктування. Для цього до проєкту підключаються QA-інженери, які здійснюють тестування програмного забезпечення.Етап 6. Технічна підтримка та розвитокНавіть за найретельнішого тестування, перевірити всі сценарії використання CRM у реальних умовах — просто неможливо. Тому спочатку після релізу ваш персонал ще може стикатися з деякими технічними помилками. Такі ситуації оперативно виправляються розробниками у межах технічної підтримки. Головна перевага індивідуальної CRM у тому, що вона може доопрацьовуватися будь-якої миті. Тому, якщо в міру розвитку бізнесу вам знадобиться новий функціонал, його завжди можна реалізувати. Для цього розробники вивчають ваші нові ідеї, проєктують рішення, а потім впроваджують у систему, що вже працює, у вигляді патча з оновленнями.
CRM для складського обліку призначена для автоматизації роботи на підприємстві. З її допомогою ви зможете ефективно керувати залишками продукції, контролювати роботу персоналу, взаємодіяти з постачальниками та організувати цифровий документообіг, що сприятиме швидкому зростанню вашого бізнесу.
Компанія AVADA MEDIA спеціалізується на розробці високонавантажених CRM-систем. Для роботи над такими проєктами ми використовуємо інноваційні та надійні технології, які дозволяють втілити в реальність будь-які ідеї наших клієнтів.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32