Розробка CRM для морських перевезень CRM-системи
У сфері морських перевезень робота з клієнтами завжди забирає багато часу: управління заявками, оформлення супровідної документації та митних декларацій, відстеження місцезнаходження вантажів та вирішення поточних питань. Усе це створює високу операційну навантаження персонал, через що якість обслуговування може знижуватися, що неприпустимо за умов високої конкуренції.
Використовуючи індивідуальну CRM-систему, ви зможете оптимізувати більшість внутрішніх процесів своєї компанії за рахунок автоматизації, і забезпечите її сталий розвиток.
Які завдання у морських перевезеннях вирішує CRM Функціональність
У CRM для морських перевезень важлива гнучкість та безпека, тому всі функції системи розробляються індивідуально, з урахуванням потреб кожної конкретної компанії. Якщо говорити про загальні функціональні здібності таких систем, то вони можуть виглядати так:
Як відбувається процес розробки CRM Етапи розробки
Бізнес у сфері морського транспортування вантажів досить складний та включає безліч внутрішніх процесів. Тому, щоб створити максимально ефективні інструменти для його автоматизації, розробникам важливо побудувати хорошу комунікацію з клієнтом. Для цього ми виконуємо розробку методології SCRUM.
Ідея методології в тому, що розробка проєкту виконується короткими спринтами, кожен з яких має конкретну мету та обмежений термін виконання. Таким чином замовник завжди знає, які саме роботи зараз виконуються і яким буде результат.
Крім методології, існують ще етапи розробки. Розглянемо, які роботи виконуються на кожному з них.
Створення CRM починається з дослідження – фахівцям потрібно визначити, як влаштована компанія, які в ній існують процеси та їхня пріоритетність, а також досвід клієнта у використанні аналогічних систем.
Щоб отримати відповіді на ці та інші питання, ми організовуємо комунікацію з представниками замовника.
Проектування вважається основним етапом у розробці CRM, під час якого фахівці закладають функціональність та архітектуру проєкту. Якісний та продуманий прототип дозволяє суттєво знизити ризики, оптимізувати процес розробки та скоротити час створення якісного продукту. Під час проєктування створюються:
Крім того, наші фахівці записують для клієнта демонстраційні відео, в яких детально описують логіку роботи всіх функцій. В результаті замовник може зрозуміти, як виглядатиме і працюватиме його CRM ще до того, як буде написано перший рядок коду.
Просто кажучи, прототип є фундаментом проєкту, на якому будується весь процес розробки та тестування. Тому ми приділяємо цьому етапу досить багато часу.
Для CRM-системи важливо, щоб її інтерфейс був зручним та комфортним для користувача. Це спростить навчання персоналу та мінімізує ймовірність припущення помилок під час роботи. Для бізнесу у сфері морських перевезень це є критично важливим, оскільки тут кожна помилка може дуже дорого коштувати.
Для досягнення максимально якісного результату для таких CRM створюється індивідуальний дизайн. При такому поході всі інтерфейси, таблиці, графіки та інші елементи малюються вручну з урахуванням особливостей функціоналу системи.
Технічна розробка CRM вважається одним із найскладніших етапів. Її можна поділити на дві складові:
Після розробки функціоналу важливо переконатись, що він працює коректно. Для цього до проєкту підключаються QA-інженери, які виконують всебічне тестування системи CRM.
Перші тижні після початку використання CRM в реальних умовах користувачі можуть стикатися з непередбаченими помилками.
У кожному такому разі проблема вивчається та оперативно усувається розробниками у рамках техпідтримки.
Важливо, що після релізу ви зможете продовжити розвиток CRM шляхом випуску нових патчів. Таким чином, вона буде рости паралельно з вашим бізнесом і завжди відповідати його потребам.
Розробка CRM для морських перевезень в AVADA MEDIA
Індивідуальна CRM допоможе вашій компанії автоматизувати внутрішні процеси та налагодити ефективнішу взаємодію з клієнтами. Вона спростить взаємодію між співробітниками та дозволить повністю перевести документообіг у цифрову площину, що відкриє перед бізнесом нові можливості для розвитку.
Компанія AVADA MEDIA має великий досвід у розробці CRM-систем для сфери логістики та вантажоперевезень. При реалізації таких проектів ми повністю поринаємо у бізнес клієнта, вивчаємо його індивідуальні процеси та потреби, а потім знаходимо оптимальні технічні рішення.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32