ПЗ НА ЗАМОВЛЕННЯ

Програмне забезпечення для керування доставкою їжі

ПЗ для управління онлайн-замовленнями

SOFTWARE Development

ПЗ для управління онлайн-замовленнями SOFTWARE Development

В епоху доставки їжі пропозиція онлайн-замовлення, доставки та їжі на виніс – це розумна стратегія, яка приверне увагу величезної аудиторії потенційних клієнтів. Коли ви починаєте доставляти їжу, дуже важливо інвестувати у правильне програмне забезпечення, щоб автоматизувати свій бізнес, мінімізувати людські помилки та підвищити впізнаваність свого бренду.

Програмне забезпечення для керування доставкою їжі у своїй простій формі служить агрегатором доставки для ресторанів, бургерних, кафе, булочних тощо. Більш складні, універсальні центри управління доставкою забезпечують інтеграцію із системами касових терміналів (POS), створюючи автоматизацію доставки їжі та оптимізуючи ваш бізнес.

Розробка програмного забезпечення для керування доставкою їжі

Як це працює?

Професійна розробка програмного забезпечення.

Як це працює? Професійна розробка програмного забезпечення.

Рішення для управління онлайн-замовленнями поєднує POS-системи підприємств громадського харчування з рішеннями для онлайн-замовлень, такими як служби доставки, системи онлайн-замовлень і т.д. Іншими словами, програмне забезпечення усуває розрив між POS-системою з одного боку та платформою для розміщення замовлень з іншого боку. За рахунок інтеграції цих каналів доставки в POS-систему потік онлайн-замовлень спрощується та автоматизується.

Програмне забезпечення для управління онлайн-замовленнями може використовуватися як невеликими ресторанами, кафе та ресторанами швидкого обслуговування, так і мережами, що спеціалізуються на всіх видах продовольчого бізнесу, що пропонують доставку як окрему послугу. Інший тип компаній, які можуть отримати вигоду з цього типу програмного забезпечення, – це так звані віртуальні ресторани. Ці підприємства готують їжу виключно для доставки. Крім того, онлайн-центр доставки їжі може бути корисним для великих підприємств, що займаються доставкою, таких як супермаркети.

Розробка програмного забезпечення для керування доставкою їжі

Переваги програмного забезпечення для доставки їжі

Універсальний спосіб перекладу бізнесу в онлайн

Переваги програмного забезпечення для доставки їжі Універсальний спосіб перекладу бізнесу в онлайн

Які переваги можуть отримати компанії, що займаються доставкою, у разі використання інтегрованого рішення для онлайн-доставки? Ресторани та інші підприємства продуктового сегменту, які використовують інтегроване рішення для онлайн доставки, більше не повинні вручну вводити замовлення на доставку в свою POS-систему, тому що програмне забезпечення для доставки через шлюз автоматично відправляє всі онлайн замовлення в POS. Це заощаджує час ресторану на кожне замовлення, одночасно уникаючи людської помилки при копіюванні замовлень.

Якщо ви керуєте франшизою або мережею ресторанів швидкого харчування, наша програма допоможе вам керувати своїми доставками найефективнішим способом. Кур’єр може переглянути деталі кожного замовлення, яке він доставляє. Сюди входить інформація про адресу та номер телефону клієнта, кожну позицію в рахунку, а також про форму оплати. Один кур’єр зможе обробляти кілька доставок одночасно, що дасть вам упевненість у тому, що час вашого персоналу є повністю ефективним. Додаток також може надавати окремі звіти про доставку для кожного місця.

Програмне забезпечення з доставки їжі дозволяє ресторанам легко публікувати та редагувати меню на кількох платформах доставки. Мережеві ресторани, які мають багато закладів та/або брендів, можуть керувати своїми онлайн-меню з одного місця, що знову ж таки економить багато часу. Інтеграція онлайн-замовлень повертає контроль над ресторанами, дозволяючи їм самостійно просувати меню замість того, щоб використовувати сторонню платформу доставки.

Ще одна велика перевага використання хаба доставки їжі – консолідована звітність. Коли ваші канали онлайн-замовлення їжі підключені до вашого POS-терміналу, останній надаватиме вам онлайн-звіти про продаж на додаток до внутрішніх даних про продаж. Ресторани більше не повинні брати дані з усіх різних платформ і вручну комбінувати їх, що дозволяє швидше та простіше складати звіти.

Управління запасами також стає простіше: ваші запаси автоматично оновлюються у вашій POS-системі після виконання онлайн-замовлень на доставку. Таким чином, товари, яких немає, можна виявити і зробити недоступними набагато швидше, що не дозволить покупцям замовляти страви або продукти, яких немає в наявності.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@