Для мікрофінансової організації CRM-система — це така сама необхідність, як наявність веб-сайту або мобільного додатка. Вона фіксує деталі угод, допомагає упорядкувати відносини та зберігає історію взаємодії з кожним клієнтом: з яким менеджером він спілкувався, чим залишився задоволений і з якими труднощами зіткнувся.
Все це дозволяє підвищити якість обслуговування та отримати актуальну аналітику, необхідну для успішного бізнес-планування. У цій статті поговоримо, яку краще CRM використовувати в ніші МФО — кастомну чи типову, і які кроки потрібно зробити для успішного впровадження системи у свій бізнес.
Вся бізнес-модель мікрофінансових організацій будується довкола залучення максимальної кількості платоспроможних клієнтів. Для цього компанії виділяють великі ресурси на пошук нових каналів продажу, запуск рекламних компаній та утримання існуючої аудиторії. І щоб не спустити маркетинговий бюджет марно, дуже важливо використовувати CRM. Ось основні завдання, які вирішує система:
Залежно від функціональності та можливостей для кастомізації, CRM-системи класифікуються на готові та індивідуальні.
Наша команда спеціалізується на розробці кастомних CRM, тому зупинимося на другому варіанті докладніше.
Про функціональність кастомних систем говорити досить складно, оскільки рішення щодо розробки кожного модуля приймається індивідуально. Проте розглянемо деякі базові елементи, які швидше за все вам знадобляться:
У нашій команді процес розробки CRM проходить поетапно і складається із семи основних кроків:
За рахунок автоматизації рутинних завдань, CRM допоможе вашому МФО швидше розвиватися та якісніше обслуговувати клієнтів. До того ж, ви зменшите операційне навантаження на менеджерів і звільните їх час на вирішення дійсно важливих завдань.
Щоб замовити розробку CRM у нашій команді, заповніть форму зворотного зв’язку, і найближчим часом ми вам передзвонимо для обговорення проєкту.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32