CRM-системи для служби доставки

Розробка CRM для служби доставки

Служба доставки – це не просто бізнес, а мистецтво швидкого і точного обслуговування, саме це відрізняє її від поштових кур’єрів. Клієнт хоче отримати своє замовлення вчасно – гарячу піцу до вечері, свіжі квіти – до свята. Конкуренція в цій ніші стрімко зростає, кожне замовлення має значення, тому кур’єрські компанії не можуть собі дозволити затримки та помилки. Щоб залишатися на крок попереду, важливо впроваджувати передові технології – зокрема замовити CRM для служби доставки. Автоматизація зробить простішою та ефективнішою взаємодію з клієнтами, управління замовленнями, кур’єрами, маршрутами. AVADA MEDIA допоможе створити сучасну систему управління, з якою ви зможете оптимізувати ваш бізнес і забезпечити високий рівень сервісу.

Розробка CRM для служби доставки

CRM-система для служби доставки - що це?

CRM (Customer Relationship Management) – це система управління взаємовідносинами з клієнтами, яка автоматизує ряд ключових процесів кур’єрської служби. Вона дозволяє централізовано керувати замовленнями, відстежувати роботу кур’єрів у реальному часі, планувати маршрути та взаємодіяти з клієнтами. На відміну від готових рішень, CRM-система для служби доставки враховує специфічні вимоги до логістики та прискореної обробки запитів. Зокрема, під час розробки кастомної CRM для кур’єрської служби важливо враховувати високе навантаження на систему в пікові години, необхідність швидкого розподілу замовлень, інтеграцію з мобільними застосунками кур’єрів і точність у розрахунках часу. Також необхідно впровадити систему повідомлень для клієнтів і кур’єрів, щоб мінімізувати затримки і помилки.

Які завдання вирішує автоматизація кур'єрської служби?

Автоматизація служби доставки їжі, води, товарів, ліків тощо дає можливість масштабувати бізнес без зайвих витрат і збільшення штату співробітників, оскільки бере на себе безліч ключових завдань:

  1. Оптимальне планування маршруту для кур’єрів дозволяє заощадити час і ресурси. Програма допомагає побудувати маршрут по точках і цим не тільки спрощує роботу, а й скорочує холості пробіги, знижує витрати на паливо і підвищує швидкість виконання замовлення. Ба більше, маршрут можна скласти з урахуванням різних чинників: заторів, завантаженості доріг, уподобань кур’єрів.
  2. Управління замовленнями в CRM для служби доставки дозволяє фіксувати всі деталі замовлення: склад, адресу, час, контактні дані клієнта. Централізована база даних усіх замовлень дає можливість відстежувати їх на кожному етапі.
  3. Поліпшення якості обслуговування – ведення клієнтської бази, зберігання історії взаємодій допомагає персоналізувати і покращувати сервіс, підвищуючи лояльність і задоволеність клієнтів. Інтеграція з системами зворотного зв’язку для збору відгуків клієнтів дає можливість оперативно реагувати на проблеми. Також з CRM-системою для доставки легко керувати програмами лояльності, нарахуванням бонусів і знижок.
  4. Контроль кур’єрів через відстеження їхнього місця розташування в режимі реального часу та ефективний розподіл замовлень між ними з урахуванням кваліфікації, завантаженості та їхньої спеціалізації. З CRM можна запровадити систему мотивації кур’єрів і нарахування бонусів, завдяки можливості аналізу їхньої ефективності.
  5. Формування звітів за ключовими показниками ефективності (KPI): середній час на виконання замовлення, найпопулярніші маршрути, відсоток виконаних замовлень, задоволеність клієнтів, рейтинг кур’єрів.
  6. Інтелектуальне опрацювання замовлень, зокрема програма для побудови маршруту по точках, автоматичне розпізнавання адрес і їх стандартизація для оптимізації маршрутів, можливість обліку різних типів транспортних засобів.
  7. Автоматична розсилка повідомлень про статус замовлення (з моменту підтвердження до доставки), акції, спеціальні пропозиції.
  8. Підтримка багатоканальності, завдяки інтеграції з різними каналами зв’язку, включно з телефоном, email, месенджерами, значно спрощує комунікацію з клієнтами. Мультиканальність дозволяє приймати замовлення з різних джерел: веб-сайту, мобільного додатку, соціальних мереж, телефонних дзвінків.
  9. Інтеграції зі сторонніми сервісами:
    • платіжними системами (LiqPay, Stripe, PayPal) – для зручної онлайн-оплати;
    • картографічними сервісами (Google Maps, OpenStreetMap) – для оптимізації маршруту по точках;
    • маркетплейсами та агрегаторами (Glovo, Uber Eats) – для управління замовленнями;
    • GPS-трекерами – для моніторингу місця розташування кур’єрів;
    • системами управління складом (WMS) – для контролю наявності товарів.
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

CRM для служби доставки

Коли потрібна автоматизація доставки?

Якщо ваша кур’єрська служба щодня має великий потік замовлень або ви прагнете підвищити прибуток завдяки скороченню операційних витрат, кастомна система управління вирішить цю проблему.

Автоматизація кур’єрської служби стає критично необхідною не тільки в разі зростання обсягів, а й коли необхідно виявити і скоротити приховані витрати, поліпшити умови праці кур’єрів, підвищити стійкість до форс-мажорів, проаналізувати поведінку клієнтів, створити конкурентну перевагу і ефективно планувати майбутні навантаження.

Кому підходить CRM для служби доставки?

CRM-система для кур’єрської служби ідеально підходить для будь-якої компанії, яка займається доставкою товарів на замовлення. Ось декілька прикладів, де впровадження CRM для доставки істотно поліпшить бізнес-процеси:

Піцерії

Автоматизація служби доставки піци відіграє ключову роль для піцерій. CRM-система допомагає прискорити обслуговування і скоротити кількість помилок під час приймання та обробки замовлень. Програма допомагає кур’єрам швидше досягати своїх пунктів призначення, а клієнтам – отримувати свою піцу гарячою.

Суші-бари та ресторани

CRM для доставки їжі допомагає відстежувати замовлення, керувати кухнею і кур’єрами, а також оптимізувати маршрути. Автоматизація служби доставки суші має особливе значення, оскільки товари мають бути доставлені в ідеальному вигляді. З якісною кастомною CRM доставка їжі відбувається швидше й обережніше.

Супермаркети та магазини товарів із доставкою

Супермаркети та інтернет-магазини, що пропонують послуги кур’єра, можуть використовувати CRM для управління замовленнями, логістикою та кур’єрами. Автоматизація служби доставки товарів допомагає уникнути проблем з наявністю товарів на складі та поліпшити координацію між усіма учасниками процесу.

Доставка води

Компанії, що займаються доставкою води, часто стикаються з проблемою нестабільного попиту, особливо залежно від сезону або зовнішніх факторів (наприклад, тимчасова відсутність водопостачання в районі). CRM для доставки води допомагає ефективно керувати замовленнями, розподіляти їх по районах і контролювати кур’єрів.

Служба доставки квітів

CRM-система для доставки квітів допомагає відстежувати замовлення, керувати логістикою, надсилати повідомлення клієнтам і фотографії букетів, а також проконтролювати виконання замовлення в будь-який момент. Автоматизація служби доставки квітів має забезпечити точність і швидкість роботи кур’єрів, особливо в пікові дні – 8 березня, 14 лютого.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Адаптація CRM для служби доставки під мобільні екрани

Етапи розробки CRM для служби доставки

Індивідуальна розробка CRM для кур’єрів проходить у декілька етапів. Такий підхід дає змогу створити CRM-систему, яка повністю відповідатиме вимогам компанії та допоможе досягти поставлених цілей.

1. Аналіз і постановка цілей

На початковому етапі аналітики проводять детальний аналіз бізнесу, вивчають поточні процеси та проблеми бізнесу, цілі розробки CRM і побажання замовника. У результаті має бути сформований чіткий перелік вимог і завдань, які вирішуватиме майбутня система.

2. Технічне завдання

На основі аналізу розробляють технічне завдання, в якому чітко описані всі функціональні можливості системи, архітектура і технології для реалізації проєкту. На цьому етапі відбувається узгодження всіх деталей із клієнтом, щоб уникнути непорозумінь і доопрацювань.

3. Проєктування і прототипування

На цьому етапі створюють схеми і прототипи майбутньої CRM-системи. Візуалізація інтерфейсу і функціоналу дає можливість замовнику заздалегідь оцінити, який вигляд матиме кінцевий продукт, а виконавцю – уточнити деталі інтерфейсу до початку розробки CRM.

4. Розробка UX/UI дизайну

Одним із найважливіших етапів є створення зручного та інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу CRM-системи для доставки. Кур’єри, диспетчери, керівники та клієнти мають працювати із системою легко і швидко, не втрачаючи багато часу на вивчення складних інтерфейсів. Тому кожен екран продумується з точки зору зручності та доступності для користувачів без спеціальних навичок.

Screenshot

Розробка фунціональних вайерфреймів CRM

5. Розробка програми

Цей етап включає написання програмного коду для фронтенд- і бекенд-частини системи. Для фронтенду використовуються сучасні фреймворки (наприклад, React, Vue.js), а для бекенду – серверні технології та мови програмування, такі як Node.js, Python або Java. Важливим аспектом є інтеграція з GPS- і картографічними сервісами та програмами для побудови маршруту за точками, а також налаштування автоматизації сповіщень і звітності.

6. Тестування

Перед запуском система проходить повне тестування. QA-інженери перевіряють працездатність усіх функцій, безпеку даних, продуктивність системи в умовах високої завантаженості. Важливо виявити і виправити всі баги до того, як система буде введена в експлуатацію.

7. Реліз і впровадження

Після успішного тестування CRM для служби доставки передається замовнику для фінального налаштування і впровадження. Цей етап охоплює розміщення програми на сервері замовника або в хмарному сховищі, а також навчання співробітників служби доставки та перенесення даних з наявних систем управління.

8. Підтримка та розвиток проєкту

Після запуску системи команда розробників продовжує підтримувати проєкт: впроваджує оновлення, усуває проблеми, додає нові функції, консультує користувачів, а також аналізує коректність і ефективність роботи системи.

Розробка CRM для служби доставки

Чому варто замовити розробку CRM-системи для служби доставки в AVADA MEDIA?

AVADA MEDIA надає послуги з розробки індивідуальних рішень та адаптації існуючих програм для бізнесу в сфері доставки. Наші фахівці розуміють всі особливості роботи кур’єрських служб і знають, як підвищити їх ефективність за допомогою сучасних IT-інструментів. Ми не просто пропонуємо CRM-системи для кур’єрів, а створюємо довгострокові партнерства, забезпечуючи підтримку проєктів на кожному етапі роботи.

Демонстраційні приклади роботи CRM-інтерфейсів

Питання та відповіді

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32