У сфері обслуговування та ремонту автомобілів швидкість, прозорість та ефективність – це не просто перевага, а критична необхідність. Робота автосервісу завжди пов’язана зі складними бізнес-процесами, що включають в себе чимало етапів, від запису клієнтів до обліку запчастин та видачі готових автомобілів. Тому СТО все більше потребують оптимізації процесів за допомогою цифрових технологій, зокрема управління записами, обліком запчастин та взаємодії з клієнтами.
Впровадження CRM для автосервісу допомагає створити безперервний та структурований потік інформації. Завдяки таким інструментам сервісні центри та станції технічного обслуговування автомобілів можуть не тільки підвищити рівень сервісу, а й значно скоротити витрати та час на виконання операцій. CRM для СТО – це крок у майбутнє, де технології працюють на ваш успіх.
AVADA MEDIA надає послуги з розробки CRM-систем для автосервісу, які допоможуть вам побудувати міцні відносини з кожним клієнтом, забезпечивши персоналізований підхід та якісне обслуговування.
CRM (Customer Relationship Management) – це інструмент управління взаємовідносинами з клієнтами, що дозволяє автоматизувати та оптимізувати всі процеси в автосервісі. Від запису на сервіс до обліку запчастин та аналізу продажів – все це можна об’єднати в одній екосистемі.
Автоматизація автосервісу
CPM система для СТО значно зменшує навантаження на адміністраторів та працівників, дозволяючи автоматизувати запис клієнтів, формування замовлень та облік запчастин. Автоматизація роботи СТО звільняє час співробітників для більш важливих завдань, а також мінімізує кількість помилок.
Покращення сервісу та комунікації
СРМ-система для СТО зберігає всю історію обслуговування клієнтів, що дає можливість персоналізувати підхід до кожного відвідувача автосервісу. Індивідуальний підхід, швидке обслуговування та якісний сервіс підвищують лояльність клієнтів та забезпечують їх повернення знову і знову.
Збільшення продажів
За допомогою програми автоматизації автосервісу можна виявляти нові можливості для продажів та збільшувати середній чек.
Оптимізація управління складом
Індивідуально розроблена для СТО CРM – це ще й програма обліку для автосервісу, яка забезпечує контроль залишків запчастин, автоматичне оновлення інформації про наявність деталей та інтеграцію з постачальниками.
Зменшення помилок та прозорість
Завдяки єдиній базі даних, з CRM автосервіс виключає ситуації з плутаниною у записах, забутими заявками або помилками при виставленні рахунків. Програма для створення замовлення/нарядів автосервісу суттєво зменшує вплив людського фактору на якість обслуговування.
Аналіз ефективності та формування звітності
CRM-система для автосервісу дозволяє вести фінансову аналітику, відстежувати продуктивність співробітників та оцінювати рентабельність послуг. Детальна звітність дозволяє аналізувати ефективність роботи автосервісу та приймати обґрунтовані рішення.
Вам точно потрібна розробка програми для СТО, якщо:
Мобільний варіант CRM для автосервісу
Сучасна програма для ведення автосервісу має дуже широкий функціонал, беручи на себе управління:
СТО – це не просто технічна майстерня, а комплексний сервісний бізнес, де стикаються логістика, технічна експертиза, робота з клієнтами, облік матеріалів і фінансів. Для кожного напрямку СТО існують власні виробничі лінії, черги, норми часу, ролі персоналу та ризики. Але індивідуальна CRM-система для автосервісу може враховувати специфіку будь-яких послуг. Зробимо розбір базових та розширених вимог до системи управління в розрізі основних напрямків.
СТО, які спеціалізуються на комп’ютерній або механічній діагностиці, потребують максимальної точності в обліку результатів та ефективної організації черги клієнтів. Діагностика – це вхідна точка більшості замовлень. Помилки на цьому етапі ведуть до неправильного підбору запчастин, повторного ремонту або незадоволення клієнта. Для майстра-приймальника, електрика, моториста, діагностувальника будуть корисними такі функціональні модулі:
Це найбільш тривалий та регламентований тип робіт, який часто відбувається за участю страхових компаній. Станції техобслуговування, що спеціалізуються на кузовному ремонті, працюють з довготривалими кейсами, потребують точного обліку матеріалів (шпаклівка, фарби, розхідники), погодження етапів з клієнтом та страховими компаніями. Для таких СТО важливо мати в CRM такі опції:
Програма для кузовного автосервісу може мати просунутий функціонал:
Для компаній, які мають великий автопарк, критично важливо бачити історію обслуговування кожної одиниці транспорту, мати доступ до актуального графіка техоглядів та швидко координувати ремонт. Для цього CRM програма для автосервісу та СТО має включати:
Це послуга з високою сезонністю, тому ключова задача CRM – своєчасне інформування клієнтів і оптимізація запису. Необхідний функціонал CRM-системи для шиномонтажу:
Тюнінг – це креативний та тривалий процес. І це не ремонт, а проєкт, який потребує чіткого планування, спілкування з клієнтом та візуалізації. Програма для автосервісів такого типу матиме такий функціонал:
Ремонт електричних систем сучасних автомобілів завжди пов’язаний зі складною діагностикою, специфічними рішеннями, потребують ретельного ведення історії робіт і точного обліку. Програма для обліку автосервісу з послугами електрика може мати такі функції:
Цей формат передбачає обслуговування клієнтів на їхній локації. Це зручно для клієнтів, але значно ускладнює логістику, планування та контроль якості виконаних робіт. Ключовий функціонал CRM для таких послуг СТО:
Електромобілі – це новий технічний кластер із зовсім іншими пріоритетами: електроніка, батареї, прошивки. Стандартні CRM-рішення зазвичай не враховують ці особливості. Специфічні модулі програми для автосервісу з ремонту автомобілів з електродвигуном:
Для створення ефективної та надійної CРM для автосервісу використовуються сучасні технології та фреймворки.
Кастомна CRM для автосервісу
Програма для СТО (автосервісу) розробляється в декілька етапів, кожен з яких є частиною чіткої стратегії.
Автоматизація роботи автосервісу завжди починається з вивчення специфіки роботи автосервісу: типових операцій (прийом авто, діагностика, ремонт, видача авто), поточних процесів управління записами, обліку запчастин, фінансового обліку та звітності, а також визначення ключових показників ефективності (KPI) та основних проблем.
ТЗ включає всі вимоги до функціоналу програми для роботи в автосервісі, інтеграцій, дизайну та майбутньої масштабованості системи. На цьому етапі визначають ключові модулі та їх взаємодію, рівні доступу користувачів, інструменти для реалізації проєкту, терміни та складають кошторис.
На цьому етапі формується логічна структура майбутньої системи управління. Розробники створюють інтерактивний прототип, який дозволяє замовнику оцінити, як програма для роботи автосервісу виглядатиме та працюватиме на практиці. Також визначаються основні модулі, їхні взаємозв’язки та рівень доступу для різних категорій користувачів. На цьому етапі важливо врахувати всі особливості бізнес-процесів автосервісу, щоб уникнути помилок у фінальній розробці.
На цьому етапі створюють UX-дизайн, з візуальними елементами СTO, CRM повинна мати просту навігацію, забезпечувати швидкий доступ до інформації та зручне використання на різних пристроях. UI-дизайн має бути сучасним та лаконічним, відповідати корпоративному стилю компанії.
Програмісти реалізують проєкт відповідно до технічного завдання за допомогою визначеного технологічного стеку. Це етап написання програмного коду, який складається з бекенд- та фронтенд-частин, впровадження бази даних, інтеграції з зовнішніми сервісами (1С, платіжні системи, SMS-розсилки тощо).
На цьому етапі онлайн програма для автосервісу проходить тестування: QA-інженери перевіряють коректність роботи всіх модулів, проводять навантажувальні тести, виправляють баги та оптимізують продуктивність. Тестування включає як ручну перевірку, так і автоматизовані тести, що допомагає виявити приховані помилки та гарантувати стабільність системи в реальних умовах роботи автосервісу.
Після завершення тестування CRM, автосервіс може розмістити її на своєму сервері або у хмарному середовищі та поступово впроваджувати в роботу. Обов’язково проводять навчання персоналу, щоб працівники та керівники могли ефективно використовувати всі можливості системи. Також проводиться початковий моніторинг роботи CRM, щоб переконатися у відсутності критичних помилок і збоїв.
Після впровадження програми обліку для автосервису етап підтримки та супроводу є не менш важливим, ніж сама розробка. Він забезпечує безперебійну роботу системи, постійне вдосконалення та адаптацію до мінливих потреб бізнесу:
Перетворити автосервіс на добре налагоджену машину, де кожен клієнт відчуває себе VIP-клієнтом – це цілком реально. Забудьте про хаос і втрачені можливості. AVADA MEDIA пропонує індивідуальний підхід до розробки та впровадження CRM-систем для автосервісів. Ми розуміємо, що кожен бізнес унікальний, тому пропонуємо виділену команду розробників під кожний проєкт, яка займається розробкою СРМ з нуля, враховуючи всі ваші вимоги та особливості бізнесу. Наші фахівці мають досвід роботи в сфері розробки CRM для автобізнесу, що дозволяє створювати ефективні та зручні програми.
Ми надаємо не тільки розробку, але й впровадження, навчання персоналу та технічну підтримку. Якщо у вас вже є програма для послуг автосервісу, ми можемо її доопрацювати та адаптувати під ваші бізнес-процеси.
Скільки коштує розробка та впровадження в автосервіс CRM?
Вартість розробки залежить від багатьох факторів: складності системи, необхідного функціоналу, термінів розробки. Можливо, спочатку вам підійде проста програма для автосервісу, яку поступово можна масштабувати.
Скільки часу займає розробка програми автоматизації автосервісу?
Середній термін розробки CRM-системи з базовим набором функцій становить від 4-5 місяців. Якщо потрібно реалізувати розширений функціонал або складні інтеграції – проєкт займає більше часу. Ми заздалегідь узгоджуємо терміни і працюємо за чітким планом.
Чому індивідуальна CPM система для автосервісу краща за готові рішення?
Навіть найкраща програма для автосервісу не зможе повністю задовольнити запити клієнта. Готові рішення зазвичай мають обмежений функціонал, який не враховує унікальні процеси вашого СТО, але при цьому є зайві функції, за які доводиться платити. Індивідуальна CRM адаптується під ваші бізнес-процеси, масштабується разом із вашим бізнесом і повністю належить вам, на відміну від готових рішень, де потрібно регулярно продовжувати підписку.
Чи можна інтегрувати CRM з фінансовими системами?
Так, ми інтегруємо систему управління з 1С, платіжними системами та іншими фінансовими сервісами.
Чи підходить для невеликого СТО CRM система для автосервісу?
Так, ми розробляємо CRM системи для СТО для автосервісів будь-якого масштабу – від невеликих майстерень до великих мереж.
Чи буде таке ПО для автосервісу працювати на мобільних пристроях?
Індивідуально розроблена програма для автоматизації автосервису має адаптивний інтерфейс, який гарно виглядає та зручно працює на будь-якому пристрої – комп’ютері, планшеті або смартфоні. За потреби ми можемо створити окремий мобільний застосунок.
Які звіти я можу отримувати з програми для автосервісу (ремонт та обслуговування автомобілів)?
Система може формувати зручні та зрозумілі звіти про кількість замовлень і прибуток, ефективність роботи майстрів, середній чек клієнта, завантаженість СТО, фінансову аналітику тощо. Ви самі визначаєте, які звіти вам необхідні.
Чи захищені дані в системі?
Ми використовуємо актуальні протоколи шифрування, резервне копіювання та розмежування прав доступу для різних користувачів. Ваша персональна програма для автосервісів відповідатиме сучасним стандартам захисту даних і конфіденційності, оскільки безпека для нас завжди в пріоритеті.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32