Сучасний ринок пасажирських перевезень стає дедалі динамічнішим. Клієнти чекають миттєвого сервісу, водії прагнуть стабільного заробітку, а власники автопарків – прозорого та ефективного управління. Конкуренція зростає, і без сучасних технологій утримати лідерські позиції стає дедалі складніше. Автоматизація автопарку дає можливість оптимізувати робочі процеси, мінімізувати витрати, покращити якість обслуговування та підвищити прибутковість бізнесу. Замовити розробку CRM для таксі в AVADA MEDIA це крок, який допоможе зробити ваш бізнес пульсом вашого міста.
CRM для автопарку – це програма для роботи таксі, яка автоматизує всі ключові процеси роботи водіїв та диспетчерської служби. Вона включає модулі для управління замовленнями, розподілу поїздок, аналітики, обліку водіїв та транспортних засобів, фінансового контролю тощо. Це ваш персональний центр управління, який забезпечує безперебійну роботу служби пасажирських перевезень.
Власники таксопарків та диспетчерські служби щодня стикаються з низкою проблем, які ускладнюють ефективне управління бізнесом:
Програма для керування автопарком – це потужний інструмент, що дозволяє комплексно керувати всіма аспектами вашого бізнесу: від прийому замовлень та розподілу водіїв до аналізу ефективності роботи та взаємодії з клієнтами.
CRM-система служби таксі
Завдяки інноваційним технологіям програма для роботи в таксі може надавати просунуті опції та можливості як для власників бізнесу, так і для водіїв та пасажирів.
Посилена безпека
Розширені опції для клієнтів
Використання штучного інтелекту
Кібербезпека та захист даних
Адаптація CRM для таксі на мобільні екрани
CRM-програма для автопарку підвищує ефективність роботи всіх учасників бізнесу:
Автоматизація пасажирських перевезень – тривалий та послідовний процес, який проходить у кілька етапів.
На першому етапі команда аналітиків занурюється у специфіку роботи компанії, вивчаючи поточні процеси: кількість транспортних засобів, способи прийому замовлень, типи перевезень (міські, міжміські, корпоративні), навантаження на диспетчерську службу та програмні рішення. Визначають ключові проблеми, які може вирішити автоматизація диспетчерської таксі: затримки, неоптимальний розподіл машин, втрати клієнтів. Також визначають ключові показники ефективності: час подачі, кількість виконаних замовлень, рівень задоволеності клієнтів.
За підсумками аналізу формують детальне технічне завдання. У ньому визначають обов’язкові функції: автоматизація диспетчерської служби таксі (розподіл замовлень з урахуванням завантаженості доріг), система мотивації водіїв, інтеграція з GPS-трекерами, мобільними програмами водіїв та клієнтів, платіжними системами, модулями контролю витрат на ПММ, планування технічного обслуговування автопарку тощо. У специфікації визначають необхідні інструменти розробки CRM і вартість проекту.
На основі технічного завдання розробляють логіку роботи CRM для автопарку, моделюють бізнес-процеси – наприклад, розподіл замовлень між водіями, керування тарифами, аналітику ефективності маршрутів. Розробляють архітектуру програми таксі для водіїв та створюють інтерактивні прототипи інтерфейсу: карти з відображенням машин, панель керування замовленнями, особистий кабінет водія. За допомогою таких інструментів, як Figma, Sketch та Moqups візуалізують майбутню програму для таксі, демонструють замовнику та вносять корективи.
Дизайнери створюють зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який враховує специфіку роботи диспетчерів та водіїв. Наприклад, для водіїв розробляється мінімальний інтерфейс, який не відволікає від дороги, а для диспетчерів – інформативна панель з усіма необхідними даними.
Програмісти реалізують серверну та клієнтську частини CRM-системи для автопарку. Фронтенд-розробка включає створення веб-інтерфейсу для диспетчерів, мобільних програм для водіїв та клієнтів за допомогою фреймворків Flutter, React Native, React, Angular або Vue.js. Бекенд-частина створюється за допомогою Python, Node.js, Java, PHP. Це розробка серверної логіки, управління базами даних (PostgreSQL, MongoDB), реалізація API для інтеграції із зовнішніми сервісами.
Важливий етап – тестування всіх компонентів CRM для таксі в реальних умовах: імітується піковий час, перевіряється робота системи при великій кількості замовлень, тестується GPS-трекінг у різних районах міста. Особлива увага приділяється тестуванню безпеки: захисту даних клієнтів, запобіганню несанкціонованому доступу.
Після успішного тестування систему розгортають на серверах та поступово впроваджують у роботу. Проводиться навчання диспетчерів та водіїв, надаються інструкції та консультації.
Будь-яка CRM система для таксі потребує технічної підтримки: усунення помилок, оновлення системи, консультації. Розробники збирають зворотний зв’язок від користувачів, аналізують дані та вносять зміни для покращення роботи системи, додають нові функції – наприклад, програму лояльності, інтеграцію з месенджерами, аналітику для прогнозування попиту.
Деякі власники таксопарків не поспішають замовити CRM-програму, побоюючись можливих труднощів, із якими пов’язане впровадження нового програмного забезпечення. Насправді, всі ризики впровадження CRM легко контролюються, а переваги значно перевищують можливі труднощі.
Власникам служб таксі здається, що автоматизація автопарку – це дорого. Однак програма для контролю автопарку знижує операційні витрати, оптимізує маршрути та економить паливо. У довгостроковій перспективі CRM таксі окупається за рахунок збільшення прибутку.
Деякі співробітники бояться не впоратися із новим програмним забезпеченням. Наші фахівці забезпечують технічну підтримку системи та розробляють інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який потребує мінімального часу на навчання.
Водіям може здатися, що прозорість CRM обмежить їхню свободу. Насправді система робить їх роботу зручнішою: замовлення розподіляються чесно, немає необхідності чекати на дзвінки від диспетчерів, а рейтинг дозволяє отримувати більше вигідних замовлень. Для водіїв система керування – це інструмент збільшення заробітку.
Якісна CRM розробляється з урахуванням стійкості до відмов, а серверні потужності забезпечують стабільну роботу. Також можливі локальні рішення, які не залежать від доступу до Інтернету.
Індивідуальна розробка СРМ для таксі триває кілька місяців, а процес інтеграції відбувається поетапно, щоб ви могли перейти на нову систему поступово без простоїв.
Вигляд простої CRM-системи для служби таксі
Готові CRM-рішення для таксі на перший погляд здаються зручним і швидким варіантом, але насправді вони програють індивідуальним системам:
На відміну від шаблонних та універсальних систем автоматизації, індивідуальна розробка CRM для таксопарку дозволяє створити систему, яка враховуватиме всі особливості вашої компанії, включаючи унікальні моделі ціноутворення, особливості взаємодії з водіями та клієнтами.
Індивідуальна розробка дозволяє легко масштабувати систему з розвитком бізнесу, впроваджувати нові модулі та інтегрувати із зовнішніми та внутрішніми сервісами. Власна програма Таксі для водіїв та диспетчерів містить лише ті функції, які потрібні вашому бізнесу, та сприяють його зростанню.
AVADA MEDIA надає послуги з розробки CRM-систем для автопарку повного циклу: від створення з нуля до масштабування існуючих рішень. Ми розуміємо, що кожен бізнес унікальний та допомагаємо створювати інструменти, які максимально ефективно вирішують ваші завдання, підвищують продуктивність та забезпечують зростання вашого бізнесу. Автоматизація таксі та автопарку допоможе зробити вашу компанію лідером на ринку пасажирських перевезень завдяки потужним та гнучким інструментам для управління та розвитку.
Чи можна інтегрувати програму для таксі із камерами в автомобілях?
Як у таксі ЦРМ допомагає зменшити витрати на пальне?
Чи підтримує програма для таксопарку функцію автоматичного вибору водіїв?
Чи можна підключити CRM до державних реєстрів та служб перевірки водіїв?
Чи може програма для служб таксі спрогнозувати попит на послуги?
Як у службі таксі CRM допомагає контролювати технічний стан автомобілів?
Чи підтримує CRM для автопарку роботу з каршерингом та орендою авто?
Скільки коштує розробка CRM системи для таксі?
Чи є програма для таксі без диспетчера?
Чи підійде програма для диспетчерської таксі для маленького міста?
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32