Розробка CRM системи для служби таксі

Розробка CRM для таксі

Сучасний ринок пасажирських перевезень стає дедалі динамічнішим. Клієнти чекають миттєвого сервісу, водії прагнуть стабільного заробітку, а власники автопарків – прозорого та ефективного управління. Конкуренція зростає, і без сучасних технологій утримати лідерські позиції стає дедалі складніше. Автоматизація автопарку дає можливість оптимізувати робочі процеси, мінімізувати витрати, покращити якість обслуговування та підвищити прибутковість бізнесу. Замовити розробку CRM для таксі в AVADA MEDIA це крок, який допоможе зробити ваш бізнес пульсом вашого міста.

Що таке CRM-система для автопарку?

CRM для автопарку – це програма для роботи таксі, яка автоматизує всі ключові процеси роботи водіїв та диспетчерської служби. Вона включає модулі для управління замовленнями, розподілу поїздок, аналітики, обліку водіїв та транспортних засобів, фінансового контролю тощо. Це ваш персональний центр управління, який забезпечує безперебійну роботу служби пасажирських перевезень.

Розробка CRM для таксі

Основні проблеми управління таксопарком

Власники таксопарків та диспетчерські служби щодня стикаються з низкою проблем, які ускладнюють ефективне управління бізнесом:

  • Неефективний розподіл замовлень призводить до затримок, незадоволеності клієнтів та втрати замовлень. Без автоматизації складно враховувати поточну завантаженість доріг, неможливо оперативно реагувати на зміни ситуації на дорогах та перерозподіляти замовлення. Все це веде до неоптимальних маршрутів та збільшення часу виконання замовлення. Клієнт змушений довго чекати, тому що найближчий водій не отримує замовлення і простоює у той час, як інший перевантажений.
  • Недостатній контроль виконання замовлень, дотримання робочого графіка, якості обслуговування та доходів може призвести до проблем обліку робочого часу (особливо при відрядній оплаті), зниження клієнтської задоволеності, збільшення кількості скарг та репутаційних ризиків.
  • Складнощі з контролем автопарку та технічного стану автомобілів, плануванням ТО та врахуванням витрат на паливо призводять до зростання експлуатаційних витрат.
  • Відсутність зворотного зв’язку з клієнтами, через що складно оперативно реагувати на скарги та відгуки, персоналізувати обслуговування та впроваджувати програми лояльності для утримання клієнтів.
  • Проблеми з безпекою. Перевірка водіїв, моніторинг поїздок та контроль машин потребують значних ресурсів. Водночас відсутність прозорої системи перевірки водіїв та аналізу їх рейтингів може призвести до погіршення якості сервісу та підвищення рівня аварійності.
  • Велике навантаження на операторів через ручне керування замовленнями підвищує ймовірність помилок та уповільнює виконання замовлень. Це знижує загальну пропускну спроможність служби таксі і змушує клієнтів надто довго чекати.
  • Відсутність аналітики. Без збору даних неможливо прогнозувати попит та коригувати тарифи, важко передбачити, коли та де буде пік замовлень та виявити слабкі місця у роботі служби.
  • Складнощі з урахуванням доходів та витрат (особливо при великій кількості водіїв та замовлень) призводять до затримок виплат водіям, незадоволеності та плинності кадрів.

Функції CRM-системи для автопарку та таксі

Програма для керування автопарком – це потужний інструмент, що дозволяє комплексно керувати всіма аспектами вашого бізнесу: від прийому замовлень та розподілу водіїв до аналізу ефективності роботи та взаємодії з клієнтами.

  • Автоматизація диспетчерської служби таксі. Завдяки інтелектуальній системі оптимізації поїздок, програма для диспетчерів таксі дозволяє в режимі реального часу керувати замовленнями, автоматично розподіляти замовлення між водіями, враховуючи їхнє місцезнаходження та зайнятість.
  • Управління водіями та автомобілями. Програма для таксопарку допомагає контролювати роботу водіїв, технічний стан автопарку та спірні ситуації з пасажирами, а також планувати технічне обслуговування транспорту.
  • Взаємодія із клієнтами. Програма для операторів таксі забезпечує швидкий та зручний зв’язок з клієнтами, оперативне створення та редагування заявок, а також збір та аналіз відгуків.
  • Фінансовий облік. CRM служби таксі – це автоматизація виплат водіям таксопарку, а також облік доходів та витрат.
  • Аналітика та звітність. Для власників бізнесу з перевезень та служб таксі CRM надає детальну аналітику, що дозволяє приймати обґрунтовані управлінські рішення.
  • Інтеграція із зовнішніми сервісами. Програма для обліку автопарку таксі може синхронізуватися з:
    • державними службами для перевірки прав водія, страховок та історії порушень, обліку податків та звітності;
    • партнерськими програмами готелів, ресторанів та інших компаній для надання спільних послуг та знижок;
    • корпоративними клієнтами для організації перевезень працівників;
    • системами «розумного міста»: платформами для оплати паркування та інших міських послуг, системами моніторингу дорожнього руху та прогнозування пробок;
    • платіжними системами (LiqPay, PayPal, Portmone) для онлайн-оплати;
    • GPS-сервісами (Google Maps, Waze) для відстеження машин та розрахунку вартості поїздки;
    • сервісами SMS-розсилок для оповіщення клієнтів;
    • страховими компаніями;
    • бухгалтерськими програмами (1С, SAP) для автоматизації фінансового обліку;
    • правоохоронними органами у екстрених ситуаціях.
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

CRM-система служби таксі

Розширені можливості програми для служб таксі

Завдяки інноваційним технологіям програма для роботи в таксі може надавати просунуті опції та можливості як для власників бізнесу, так і для водіїв та пасажирів.

Посилена безпека

  • Системи стеження за автомобілем для таксі за допомогою інтеграції з камерами в салоні автомобіля контролюють безпеку пасажирів та водіїв, записуючи та зберігаючи відеоматеріали для вирішення конфликтіктних ситуацій.
  • Тривожні кнопки та системи оповіщення для автоматичного повідомлення диспетчерської служби та правоохоронних органів дають можливість водіям та пасажирам оперативно повідомляти про надзвичайні ситуації та загрозу життю.
  • Системи контролю стану водіїв можуть визначати ступінь їхньої втоми та контролювати стиль водіння, запобігаючи аварійним ситуаціям.

Розширені опції для клієнтів

  • Можливість вибрати автомобіль певного класу (економ, комфорт, бізнес) та додаткові послуги (дитяче крісло, перевезення тварин), а також обрати водія.
  • Програми лояльності та бонуси: нарахування бонусів за поїздки та рекомендації, персоналізовані знижки та пропозиції.
  • Інтеграція з месенджерами та соціальними мережами дає можливість замовити таксі через популярні месенджери та отримувати сповіщення про подачу авто.

Використання штучного інтелекту

  • Використання штучного інтелекту для оптимізації маршрутів, прогнозування попиту та персоналізації обслуговування.
  • Чат-боти для автоматизації підтримки та оперативної обробки замовлень.

Кібербезпека та захист даних

  • Шифрування даних – при розробці системи CRM для таксі наші фахівці використовують сучасні протоколи шифрування для захисту персональних даних клієнтів та водіїв.
  • Двофакторна автентифікація забезпечує додатковий рівень захисту облікових записів операторів, водіїв та адміністраторів.
  • Гнучка система прав доступу дозволяє обмежувати інформацію для різних користувачів.
  • Регулярні оновлення системи зумовлюють безпеку за рахунок усунення вразливостей та актуалізації програмного забезпечення.

Які переваги надає автоматизація служби таксі

  • Оптимізує роботу диспетчерської служби – програма для прийому замовлень таксі підбирає найкращі варіанти для певного маршруту, скорочуючи час обробки замовлень та тривалість поїздок, мінімізуючи ймовірність помилок.
  • Розподіляє замовлення, миттєво передаючи виклики водіям без людського чинника.
  • Контролює витрати на паливо, обслуговування авто, зарплати водіїв та інші операційні витрати, допомагаючи ефективно управляти фінансами.
  • Зменшує помилки операторів, знижує їх навантаження та збільшує продуктивність.
  • Дозволяє впроваджувати програми лояльності, персоналізовані пропозиції та аналізувати відгуки користувачів.
  • Збільшує прибуток завдяки аналізу попиту та динамічному ціноутворенню.
  • Підвищує якість обслуговування за рахунок швидкого реагування на запити клієнтів та персоналізованого підходу, оскільки лояльність клієнтів залежить від зручності замовлення, прозорості тарифів та швидкості подачі авто.
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Адаптація CRM для таксі на мобільні екрани

Як CRM-система для таксі полегшує роботу співробітників служби таксі

CRM-програма для автопарку підвищує ефективність роботи всіх учасників бізнесу:

  • Водії отримують замовлення автоматично, без необхідності чекати на дзвінок диспетчера. Додаток водія з навігацією та іншими корисними функціями полегшує роботу – показує маршрут, вартість поїздки та відгуки клієнтів. Програма для диспетчера таксі дозволяє чесно розподіляти замовлення та враховувати рейтинг водія. Прозорий облік заробітку з автоматизацією виплат підвищує мотивацію.
  • Диспетчери бачать усіх водіїв на карті через зручний інтерфейс для керування замовленнями, можуть оперативно реагувати на проблеми та зміни ситуації на дорогах, керувати замовленнями у режимі реального часу. Програма автопарку знижує навантаження на операторів, автоматично розподіляючи замовлення.
  • Власники автопарків та менеджери можуть приймати обґрунтовані управлінські рішення. Звітність та аналітика допомагає контролювати фінанси, витрати на паливо, завантаженість автопарку та ефективність роботи водіїв.
  • Клієнти можуть за допомогою програми для виклику таксі замовити автомобіль у кілька кліків, менше часу чекати на подачу таксі, тримати зв’язок з диспетчером, користуватися програмою лояльності, відстежувати маршрут та залишати відгуки.

Етапи розробки CRM-системи для компаній з перевезень

Автоматизація пасажирських перевезень – тривалий та послідовний процес, який проходить у кілька етапів.

1. Аналіз та визначення цілей

На першому етапі команда аналітиків занурюється у специфіку роботи компанії, вивчаючи поточні процеси: кількість транспортних засобів, способи прийому замовлень, типи перевезень (міські, міжміські, корпоративні), навантаження на диспетчерську службу та програмні рішення. Визначають ключові проблеми, які може вирішити автоматизація диспетчерської таксі: затримки, неоптимальний розподіл машин, втрати клієнтів. Також визначають ключові показники ефективності: час подачі, кількість виконаних замовлень, рівень задоволеності клієнтів.

2. Технічне завдання

За підсумками аналізу формують детальне технічне завдання. У ньому визначають обов’язкові функції: автоматизація диспетчерської служби таксі (розподіл замовлень з урахуванням завантаженості доріг), система мотивації водіїв, інтеграція з GPS-трекерами, мобільними програмами водіїв та клієнтів, платіжними системами, модулями контролю витрат на ПММ, планування технічного обслуговування автопарку тощо. У специфікації визначають необхідні інструменти розробки CRM і вартість проекту.

3. Проєктування та прототипування

На основі технічного завдання розробляють логіку роботи CRM для автопарку, моделюють бізнес-процеси – наприклад, розподіл замовлень між водіями, керування тарифами, аналітику ефективності маршрутів. Розробляють архітектуру програми таксі для водіїв та створюють інтерактивні прототипи інтерфейсу: карти з відображенням машин, панель керування замовленнями, особистий кабінет водія. За допомогою таких інструментів, як Figma, Sketch та Moqups візуалізують майбутню програму для таксі, демонструють замовнику та вносять корективи.

Розробка CRM для таксі
4. Розробка UX/UI дизайну

Дизайнери створюють зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який враховує специфіку роботи диспетчерів та водіїв. Наприклад, для водіїв розробляється мінімальний інтерфейс, який не відволікає від дороги, а для диспетчерів – інформативна панель з усіма необхідними даними.

5. Написання коду

Програмісти реалізують серверну та клієнтську частини CRM-системи для автопарку. Фронтенд-розробка включає створення веб-інтерфейсу для диспетчерів, мобільних програм для водіїв та клієнтів за допомогою фреймворків Flutter, React Native, React, Angular або Vue.js. Бекенд-частина створюється за допомогою Python, Node.js, Java, PHP. Це розробка серверної логіки, управління базами даних (PostgreSQL, MongoDB), реалізація API для інтеграції із зовнішніми сервісами.

6. Тестування

Важливий етап – тестування всіх компонентів CRM для таксі в реальних умовах: імітується піковий час, перевіряється робота системи при великій кількості замовлень, тестується GPS-трекінг у різних районах міста. Особлива увага приділяється тестуванню безпеки: захисту даних клієнтів, запобіганню несанкціонованому доступу.

7. Реліз та впровадження

Після успішного тестування систему розгортають на серверах та поступово впроваджують у роботу. Проводиться навчання диспетчерів та водіїв, надаються інструкції та консультації.

8. Підтримка та розвиток проекту

Будь-яка CRM система для таксі потребує технічної підтримки: усунення помилок, оновлення системи, консультації. Розробники збирають зворотний зв’язок від користувачів, аналізують дані та вносять зміни для покращення роботи системи, додають нові функції – наприклад, програму лояльності, інтеграцію з месенджерами, аналітику для прогнозування попиту.

Які ризики впровадження CRM-програми для фірм таксі

Деякі власники таксопарків не поспішають замовити CRM-програму, побоюючись можливих труднощів, із якими пов’язане впровадження нового програмного забезпечення. Насправді, всі ризики впровадження CRM легко контролюються, а переваги значно перевищують можливі труднощі.

  • Висока вартість впровадження.

Власникам служб таксі здається, що автоматизація автопарку – це дорого. Однак програма для контролю автопарку знижує операційні витрати, оптимізує маршрути та економить паливо. У довгостроковій перспективі CRM таксі окупається за рахунок збільшення прибутку.

  • Складнощі з навчанням персоналу.

Деякі співробітники бояться не впоратися із новим програмним забезпеченням. Наші фахівці забезпечують технічну підтримку системи та розробляють інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який потребує мінімального часу на навчання.

  • Опір із боку водіїв.

Водіям може здатися, що прозорість CRM обмежить їхню свободу. Насправді система робить їх роботу зручнішою: замовлення розподіляються чесно, немає необхідності чекати на дзвінки від диспетчерів, а рейтинг дозволяє отримувати більше вигідних замовлень. Для водіїв система керування – це інструмент збільшення заробітку.

  • Технічні збої та залежність від ПЗ.

Якісна CRM розробляється з урахуванням стійкості до відмов, а серверні потужності забезпечують стабільну роботу. Також можливі локальні рішення, які не залежать від доступу до Інтернету.

  • Тривалий процес застосування.

Індивідуальна розробка СРМ для таксі триває кілька місяців, а процес інтеграції відбувається поетапно, щоб ви могли перейти на нову систему поступово без простоїв.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Вигляд простої CRM-системи для служби таксі

Яка програма потрібна для таксі – готова чи розроблена на замовлення

Готові CRM-рішення для таксі на перший погляд здаються зручним і швидким варіантом, але насправді вони програють індивідуальним системам:

  • пропонують стандартний функціонал, який часто не відповідає унікальним вимогам компанії;
  • не завжди сумісні з сервісами і платформами, що вже використовуються, чим створюють додаткові труднощі при впровадженні;
  • багато рішень працюють за підпискою, що призводить до постійних витрат, а також залежності від постачальника;
  • мають обмежену безпеку даних, оскільки знаходяться на загальних серверах та хмарних платформах;
  • недостатньо гнучкі – при зростанні бізнесу готові рішення можуть не справлятися зі збільшенням навантаження, в результаті потрібують перехід на інше програмне забезпечення.

На відміну від шаблонних та універсальних систем автоматизації, індивідуальна розробка CRM для таксопарку дозволяє створити систему, яка враховуватиме всі особливості вашої компанії, включаючи унікальні моделі ціноутворення, особливості взаємодії з водіями та клієнтами.

Індивідуальна розробка дозволяє легко масштабувати систему з розвитком бізнесу, впроваджувати нові модулі та інтегрувати із зовнішніми та внутрішніми сервісами. Власна програма Таксі для водіїв та диспетчерів містить лише ті функції, які потрібні вашому бізнесу, та сприяють його зростанню.

Чому краще замовити розробку програми для таксі у AVADA MEDIA?

AVADA MEDIA надає послуги з розробки CRM-систем для автопарку повного циклу: від створення з нуля до масштабування існуючих рішень. Ми розуміємо, що кожен бізнес унікальний та допомагаємо створювати інструменти, які максимально ефективно вирішують ваші завдання, підвищують продуктивність та забезпечують зростання вашого бізнесу. Автоматизація таксі та автопарку допоможе зробити вашу компанію лідером на ринку пасажирських перевезень завдяки потужним та гнучким інструментам для управління та розвитку.

Демонстрація роботи інтерфейсів CRM-систем

Питання та відповіді

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32