Розробка CRM для автоматизації процесів на виробництві

Розробка CRM для виробництва

Компанії-виробники мають складну структуру. Їм потрібно не просто створити продукт, але також налагодити взаємодію з оптовими покупцями та постачальниками, побудувати логістику, регулювати виробничі обсяги відповідно до сезонного попиту та виконувати безліч інших завдань. Контролювати та автоматизувати всі ці процеси допомагає CRM для виробництва.Такі системи вирішують низку важливих завдань:

  • Ведення єдиної бази всіх учасників виробництва та клієнтів.
  • Аналіз та сегментація клієнтської бази.
  • Організація комунікації та планування розсилок.
  • Автоматизована постановка завдань для працівників та контроль їх виконання.
  • Прискорення обробки заявок за рахунок синхронізації зі складом та поштовими сервісами.
  • Автоматизація рутинних процесів.
Розробка CRM для виробництва

Основні функції CRM для виробника

CRM розробляються під індивідуальні потреби кожної виробничої компанії, тому їх функціонал часто може сильно відрізнятися. До основних моделей таких систем можна віднести:

  • Автоматизація продажу. CRM надає єдиний інтерфейс, в якому збираються заявки клієнтів із різних джерел: сайту, пошти, соціальних мереж та маркетплейсів. Нові замовлення автоматично надсилаються вільному менеджеру, з усією необхідною інформацією про клієнта. Це допоможе прискорити обробку та знизить навантаження на персонал.
  • Керування продажами. За допомогою CRM ви зможете в режимі реального часу стежити за залишками на складах, дивитися, які товари користуються найбільшим попитом і для яких категорій покупців. Цю інформацію можна використовувати, зокрема, для планування свого виробництва.
  • Управління взаємовідносинами із клієнтами. CRM зберігає повну інформацію про кожного клієнта та історію взаємодії з ним — листування, попередні замовлення, документообіг та інше. Це допоможе вам краще дізнатися про свого споживача і побудувати з ним більш довірчу та зручну комунікацію.
  • Відстеження замовлень. Кожне замовлення проходить через певні статуси, що дозволяє миттєво оцінити, на якому етапі виконання воно знаходиться.
  • Поліпшення маркетингу. Інструменти CRM допомагають відстежувати джерела трафіку, ефективність sales-менеджерів, потрібність окремих товарних позицій та інші параметри. Використовуючи ці дані, можна підвищити ефективність маркетингових кампаній.

Які технології використовуються для розробки CRM

Вибір технологій впливає на продуктивність CRM, швидкість її розробки, можливість інтеграції із зовнішніми сервісами та безліч інших факторів, тому щоб визначити оптимальний стек, наші фахівці виконують певну підготовчу роботу:

  • аналізують вимоги клієнта;
  • вивчають досвід замовника у використанні аналогічних сервісів;
  • знайомляться з IT-інфраструктурою компанії;
  • формують концепцію проекту.

Крім того, важливо зрозуміти, на яких саме пристроях персонал використовуватиме CRM. Наприклад, десктопна версія ідеально підходить для роботи в офісі, мобільний додаток зручно використовувати під час відряджень, а веб-додаток здатний працювати на будь-яких пристроях.

З урахуванням цих особливостей, остаточний стех може мати такий вигляд:

  • Мобільні додатки. Нативна розробка на IOS: мовою Swift, а Android – Java/Kotlin. Кросплатформова технологія – Flutter / Dart.
  • Десктопні програми. Мова Python та його фреймворки Django/Flask, мова PHP та фреймворки Yii2/Laravel.
  • Веб-програми. HTML/CSS/JavaScript або Vue.js/React.js — для фронтенд-частини, Node.js/Python/PHP і відповідно фреймворки Django/Flask та Yii2/Laravel — для бекенда.
Розробка CRM для виробництва

Як відбувається процес розробки

Існує кілька методологій, якими може виконуватися розробка CRM.Ми вважаємо за краще використовувати SCRUM. Її сенс полягає в тому, що продукт реалізується короткими спринтами — до двох тижнів, і з кожною новою ітерацією стає краще і краще. Такий підхід дозволяє побудувати гарну комунікацію з клієнтом та впроваджувати нові ідеї на будь-якій стадії виробництва.Крім методологій, також розрізняють 6 основних етапів розробки, які формують життєвий цикл CRM. Розглянемо кожен із них докладніше.Етап 1. Збір інформаціїЩоб фінальний продукт був справді корисним та ефективним, його розробка починається з дослідження. На цьому етапі фахівцям потрібно ретельно вивчити:

  • бізнес-процеси вашої компанії;
  • цикли маркетингу;
  • вирви продажів;
  • досвід взаємодії із постачальниками;
  • сторонні послуги, які ви вже використовуєте в роботі.

Всі ці питання обговорюються з клієнтом на онлайн чи офлайн-зустрічах.Етап 2. Проєктування, документація та вибір технологійНа наступному кроці формується концепція та створюється прототип CRM, який включає:

  • мокапи окремих сторінок;
  • систему навігації;
  • опис усіх функцій та можливостей;
  • план розробки;
  • стек технологій, які будуть використовуватися.

Після цього фахівцям важливо синхронізувати бачення проєкту з поглядами клієнта. Для цього ми проводимо презентацію прототипу і при виникненні нових ідей вносимо до нього коригування.

Розробка CRM для виробництва

Етап 3. Розробка дизайнуCRM для виробників виконує безліч завдань і може зберігати дані тисяч клієнтів та постачальників, а також історію взаємодії з кожним із них. При цьому важливо, щоб інтерфейс системи залишався простим та зручним для кінцевих користувачів. Це допоможе персоналу швидше освоїти нове програмне забезпечення та підвищить ефективність його роботи.Розробка дизайну здійснюється індивідуально, з урахуванням функціоналу та особливостей експлуатації CRM у вашій компанії.Етап 4. ПрограмуванняТехнічна технологія – найбільш трудомісткий етап виробництва. До того ж, перш ніж всі модулі проекту запрацюють як єдиний механізм, клієнту буває складно оцінити виконану роботу.

Щоб забезпечити ефективну комунікацію за таких умов, у здаванні спринтів беруть участь тимліди. Вони пояснюють замовнику особливості кожної реалізованої функції, відповідають питання і дають поради, якщо у цьому є потреба.Етап програмування складається із двох основних частин:

  • Frontend. Розробка клієнтської сторони CRM, що забезпечує взаємодію користувача з сервером.
  • Backend. Реалізація серверної частини проекту, що відповідає за обробку даних та роботу функціоналу. На цьому етапі вибудовується архітектура коду, створюються бази даних та виконуються інтеграції із зовнішніми сервісами: системами складського обліку, поштовими службами, месенджерами, поштою та іншими.

Етап 5. ТестуванняПід час розробки CRM, у всіх спринтах беруть участь QA-інженери – фахівці із забезпечення якості. Вони тестують розроблені функції проекту та перевіряють, наскільки їхня реальна поведінка відповідає очікуваному.Після завершення технічної розробки QA-інженери також здійснюють приймальне тестування, що визначає наскільки готовий продукт до релізу.Етап 6. Технічна підтримка та розвитокНезважаючи на роботу QA-інженерів, після розгортання CRM та початку її використання користувачі можуть стикатися з непередбаченими помилками, які не були виявлені раніше. Так відбувається тому, що протестувати абсолютно всі сценарії використання проекту просто неможливо. У разі виникнення таких проблем ви можете звернутися до нас у рамках технічної підтримки. Фахівці вивчать помилку, встановлять її причину та швидко усунуть.Також потрібно додати, що CRM сприяє зростанню бізнесу. Тому, у міру розвитку компанії вам може знадобитися розвиток системи та вдосконалення її функціоналу. У такому разі наші розробники вивчають нові вимоги, проектують рішення та створюють необхідні модулі. Далі оновлення тестується на тестовому сервері та впроваджується у вашу CRM у вигляді окремого патчу.

Розробка CRM для компаній-виробників у AVADA MEDIA

CRM-система допомагає виробникам оптимізувати більшість внутрішніх процесів. З її допомогою ваші співробітники будуть витрачати менше часу на рутинні завдання, і зможуть зосередитися на більш важливих справах, наприклад пошуку нових каналів збуту.

Компанія AVADA MEDIA має великий досвід у розробці CRM-систем для різних сфер бізнесу, у тому числі – для компаній-виробників. У своїй роботі ми використовуємо лише сучасні технології, завдяки чому можемо реалізувати ідеї будь-якої складності.

Демонстраційні приклади CRM-інтерфейсів

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32