Барбершопи – це чоловічі салони краси, у яких якість обслуговування клієнта завжди на першому місці. І річ навіть не у високій конкуренції — клієнтоорієнтованість є частиною ідеології цього бізнесу, тож без якісної CRM тут не обійтися.Така система допоможе вашій компанії покращити взаємодію з відвідувачами, автоматизувати внутрішні процеси та контролювати роботу майстрів, а отже, дозволить їй швидше зростати та розширювати клієнтську базу.
До якогось порога компанії ще можуть працювати по-старому і вести облік клієнтів в Google-таблиці або за допомогою коробкових CRM. Наприклад, якщо кількість відвідувачів на місяць не перевищує 20 осіб, цього таких інструментів може виявитися цілком достатньо.Однак, якщо у вас працюють кілька майстрів, є цілий ряд постачальників матеріалів та стабільний потік клієнтів з унікальними потребами без індивідуальної CRM-системи не обійтися. З її допомогою ви зможете автоматизувати більшість внутрішніх процесів та побудувати індивідуальний підхід до кожного відвідувача.
CRM-системи для барбершопів мають широкий функціонал і допомагають зробити процес обслуговування клієнтів і адміністрування більш простим і зручним.До основних функцій таких систем належать:
Крім того, якщо людина довго не відвідувала салон, ви можете спробувати його «повернути» за допомогою акційних пропозицій.
У кожному барбершопі робота будується по-своєму, і головна перевага індивідуальної CRM полягає в тому, що вона створюється під бізнес-потреби кожної конкретної компанії. Тому для різних салонів функціонал може відрізнятись.
Технологічний стек впливає на безліч факторів: продуктивність CRM, швидкість її реалізації, можливість інтеграції зі сторонніми сервісами та інше. Тому, щоб обрати оптимальні технології, фахівцям потрібно провести певні підготовчі роботи:
Крім того, важливу роль відіграє те, на яких пристроях персонал вашого барбершопу використовуватиме CRM. Наприклад, адміністраторам буде комфортно працювати в десктопній версії, а барберам — у мобільному додатку, оскільки вони не знаходяться постійно біля комп’ютера.
У той же час, веб-версія проєкту зможе функціонувати і на смартфонах і на ПК одночасно.З урахуванням цих особливостей, стек технологій може бути таким:
Існують різні методології розробки програмного забезпечення, але при створенні CRM ми вважаємо за краще використовувати SCRUM. Її зміст досить простий — весь обсяг робіт розподіляється між учасниками команди та виконується короткими спринтами. При цьому кожен спринт має чіткі терміни і мету, завдяки чому замовник завжди знає, які саме роботи зараз виконуються і яким має бути результат.Ще одна перевага ітеративного підходу в тому, що забезпечує гнучкість під час розробки. Це означає, що нові ідеї замовника або команди можуть легко впроваджуватися в будь-який момент виробництва CRM, що позитивно впливає на якість результату.
Крім методології, існують ще 6 основних етапів розробки. Розглянемо, які роботи виконуються кожному з них.Етап 1. Збір інформаціїПерш ніж розпочати технічну розробку фахівці проводять дослідження. Щоб створити ефективний продукт, їм потрібно вивчити бізнес-процеси у вашій компанії, цикли маркетингу, існуючу IT-інфраструктуру, а також досвід використання аналогічного софту. Щоб отримати відповіді на ці та інші питання, ми організовуємо зустрічі чи онлайн-мітинги з представниками клієнта.
Етап 2. Проєктування, документація та вибір технологійПісля отримання всієї необхідної інформації проєкт переходить на етап проєктування. Тут перед фахівцями стоїть завдання створити прототип майбутньої CRM та визначити її функціонал. Як правило, прототип включає:
Далі команді потрібно синхронізувати свої плани із баченням клієнта. Для цього ми проводимо презентацію виконаної роботи та, у разі виникнення нових ідей, інтегруємо їх у прототип.Етап 3. Розробка дизайнуНезважаючи на багатозадачність CRM-системи, її інтерфейс має залишатися простим та зручним для користувачів. Це важливо, оскільки працюючи в комфортному оточенні ваш персонал зможе швидше адаптуватися до нового ПЗ і з мінімальною ймовірністю припускатиметься помилки в обслуговуванні клієнтів.Для досягнення цієї мети дизайн CRM найчастіше розробляється індивідуально, з урахуванням функціоналу та особливостей використання системи в конкретній компанії.
Етап 4. ПрограмуванняЕтап програмування як найбільш трудомісткий, а й найскладніший з погляду розумінні клієнта. Тому для забезпечення надійної комунікації у здаванні таких спринтів беруть участь тимліди. Вони можуть відповісти на будь-які запитання замовника і дати рекомендації, якщо це потреба.Загалом розробку програмної частини можна поділити на дві складові:
Етап 5. ТестуванняЩоб забезпечити коректну роботу CRM, у спринтах також беруть участь QA-інженери – фахівці із забезпечення якості.
Вони проводять тестування та визначають, наскільки реальна поведінка функціоналу відповідає очікуваному.Етап 6. Технічна підтримка та розвитокНавіть за найретельнішого тестування передбачити всі сценарії використання системи в реальних умовах — просто неможливо. Тому спочатку після релізу користувачі все ще можуть стикатися з помилками, які не були виявлені раніше. У такому разі до проєкту знову підключаються розробники, які визначають природу проблеми та оперативно її усувають у рамках технічної підтримки.Також потрібно розуміти, що CRM – це інструмент, що стимулює зростання та розвиток бізнесу. Відповідно, згодом вашому барбершопу може знадобитися новий, більш розширений функціонал, і щоб втілити нові ідеї в реальність, цикл розробки повторюється: фахівці вивчають вимоги, проєктують рішення, виконують розробку та проводять тестування на робочому сервері. Після цього оновлення у вигляді окремого патчу встановлюється у існуюче середовище.
Використовуючи CRM, ви зможете краще дізнатися своїх клієнтів, підвищите якість обслуговування та почнете запускати більш ефективні маркетингові кампанії. Це дасть вашому барбершопу суттєві переваги перед конкурентами та допоможе вивести бізнес на абсолютно новий рівень.Деяким салонам може здатися, що технологія індивідуальної CRM – це занадто витратно. Однак насправді це не витрати, а інвестиція у розвиток, яка, як показує практика, досить швидко окупається.
Розробка CRM – один з основних напрямків у компанії AVADA MEDIA. Для реалізації таких проєктів ми використовуємо лише інноваційні технології, а також представляємо вже сформовані команди фахівців з досвідом спільної роботи. Це дозволяє нам гарантувати високу якість результату, незалежно від складності завдання.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32