Розробка CRM для агрокомплексу CRM
Здавалося б: менеджери пам’ятають усіх своїх клієнтів, а всі деталі переговорів можна легко записати в excel-файлі. На перших етапах існування агрокомплексу, можливо, цього справді буде достатньо, але якщо ви прагнете розширити клієнтську базу та вивести рівень продажів на новий рівень — без CRM не обійтись.
CRM – це система управління взаємовідносинами з клієнтами. Вона допомагає автоматизувати процес продажу та маркетингові активності, сформувати базу клієнтів та побудувати з ними правильну комунікацію.
Говорячи простими словами, CRM роблять бізнес простіше і зручніше. Наприклад, менеджеру не потрібно пам’ятати час, коли він обіцяв передзвонити клієнту або яких попередніх домовленостей було досягнуто — все це йому нагадає CRM-система.
Таким чином, ви не втратите жодного ліда і звільните час персоналу, який можна витратити на пошук нових покупців.
Переваги використання CRM-систем Переваги
Сучасні CRM мають великі технічні можливості та допомагають бізнесу:
При розробці CRM-систем враховуються бізнес-процеси кожної окремої компанії, тому список завдань, які вони вирішують, може суттєво відрізнятися.
Які бувають CRM-системи Види CRM
Розрізняють два основні типи систем управління взаємовідносинами з клієнтами: коробкові та індивідуальні.
У першому випадку це вже готові CRM, які поширюються за моделлю SaaS, тобто з оплатою за використання. Вони відрізняються великим функціоналом і мультизадачностью, але, у своїй, вирішують завдання досить поверхово, оскільки створюються широкого споживання, не враховуючи потреб кожної компанії.
Індивідуальні CRM – зворотний бік цієї медалі. У них немає нічого зайвого, але кожен модуль розроблений для певної мети та вирішує конкретні завдання. Завдяки цьому ви отримуєте максимально функціональний продукт, з усіма потрібними інтеграціями та зручним, не перевантаженим інтерфейсом.
За всіх переваг індивідуальних CRM, їх розробка вимагає серйозних інвестицій коштів та часу. Давайте розглянемо, як відбувається цей процес.
Як відбувається вибір технологій Технології
Технології, які будуть використовуватися при створенні CRM-системи, впливають на безліч факторів: продуктивність, можливість інтеграції зі сторонніми сервісами, швидкість реалізації, вартість розробки та інше. Тому, щоб визначити оптимальний стек спеціалістам необхідно виконати деякі підготовчі роботи:
Важливу роль у виборі технологій грає те, на яких платформах планується робота CRM. Тут можуть бути різні варіанти.
Наприклад, десктопною версією зручно користуватися в офісі, мобільним додатком у відрядженні, а веб-версія здатна запускатися на будь-яких пристроях, де встановлений браузер. Враховуючи всі ці особливості, підсумковий стек технологій може виглядати так:
Як будується процес розробки Етапи розробки
Існують різні методології розробки програмного забезпечення. Ми у своїй роботі вважаємо за краще використовувати SCRUM, де всі завдання розподіляються між фахівцями та виконуються короткими спринтами. Так проєкт проходить безліч ітерацій і з кожним разом стає кращим.
Ще один плюс методології SCRUM у тому, що вона допомагає вибудувати тісну комунікацію з клієнтом — він завжди знає, яка саме робота зараз виконується і який має бути результат, а за потреби може своєчасно скоригувати роботу фахівців, якщо їхні дії не відповідають його баченню проєкту.
Крім методології, є ще етапи розробки — це так званий життєвий цикл CRM. Розглянемо, які роботи виконуються кожному з них.
Розробка CRM починається із дослідження. Щоб створити ефективний продукт, наші фахівці вивчають бізнес-процеси вашого агрокомплексу, цикли маркетингу та продажу, існуючу IT-інфраструктуру та досвід взаємодії з аналогічними інструментами. Для цього проводяться зустрічі з представником клієнта, на яких кожне питання ретельно обговорюється.
Коли вся потрібна інформація зібрана, фахівці приступають до формування концепції проєкту та створюють прототип, що включає:
Після цього розробникам необхідно скоординувати свої плани з поглядами клієнта. Для цього проводиться презентація мокапа і, у разі потреби, до нього вносяться коригування.
CRM агрокомплексу може зберігати дані про сотні та тисячі клієнтів та історію комунікації з кожним із них. Тому щоб у вашого персоналу не виникало плутанини, система повинна мати простий, зрозумілий і зручний інтерфейс. Щоб втілити це завдання у реальність, до проєкту підключається UI-дизайнер.
Щоб врахувати функціональність та всі особливості використання CRM у вашій компанії, дизайн найчастіше розробляється індивідуально. Якщо бюджет обмежений, також можливе використання шаблонних рішень, але в такому разі часто доводиться йти на компроміс із зручністю.
На етапі технічної розробки клієнту досить складно оцінити виконану роботу. Щоб забезпечити ефективну комунікацію, у здаванні спринтів беруть участь тимліди, які відповідають на всі питання, дають рекомендації та поради щодо технічної частини. Цю частину розробки можна поділити на дві складові:
Для забезпечення якості CRM, у спринтах беруть участь QA-інженери. Вони тестують усі модулі та функції системи та перевіряють, наскільки їх реальна поведінка відповідає очікуваному. У разі виникнення проблем складається баг-репорт і продукт передається на доопрацювання відповідальному фахівцю, після чого здійснюється повторне тестування.
Крім того, після завершення розробки QA-інженери виконують приймальне тестування, яке допомагає визначити готовність CRM до релізу.
Передбачити та протестувати всі сценарії використання CRM у реальних умовах просто неможливо, через що після введення проєкту в експлуатацію ваші співробітники все ще можуть стикатися з деякими помилками. Щоб вирішувати такі проблеми швидко та ефективно, після релізу CRM потребує професійної технічної підтримки.
Також потрібно пам’ятати, що CRM є одним із основних інструментів для розвитку бізнесу. У міру зростання компанії вам також може знадобитися покращення існуючого функціоналу системи або розробка нового. У такому разі наші фахівці вивчають оновлені вимоги, проєктують їхню реалізацію, допрацьовують дизайн та втілюють ваші ідеї у програмному коді. Потім зміни тестуються та встановлюються у вже працюючу CRM у вигляді оновлення.
Розробка CRM для агрокомплексу в AVADA MEDIA CRM
CRM-система допоможе вам автоматизувати більшість процесів, пов’язаних з продажами та веденням бази клієнтів. З її допомогою ви зможете краще дізнатися про своїх споживачів, почнете запускати більш ефективні маркетингові кампанії та звільніть час співробітників для залучення нових покупців і, як наслідок, виведіть свій бізнес на абсолютно новий рівень.
Компанія AVADA MEDIA спеціалізується на розробці CRM для різних сфер бізнесу. Завдяки використанню інноваційних технологій та злагодженій роботі команди висококласних розробників, ми можемо реалізовувати практично будь-які, навіть найсміливіші ідеї своїх клієнтів.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32