CRM-система для салону краси Розробки Avada Media
Ви власник салону краси, перукарні, барбершопа? Тоді ви знаєте, наскільки складним може бути ведення клієнтської бази, складання графіка роботи майстрів, облік запасів. Все це допомагають вирішити сучасні комп’ютерні технології, такі як CRM для салонів краси від компанії AVADA MEDIA. CRM-система, або Customer relationship management system, дозволяє спростити або автоматизувати безліч рутинних операцій, які «з’їдають» велику частину робочого часу.
Таким чином ви заощадите на оплату праці персоналу, зайнятого адмініструванням, і уникнете безлічі помилок, викликаних людським фактором.
Ніяких більше записок на клаптиках паперу і пропущених дзвінків – замовте CRM для вашого салону краси в тому вигляді і з тим набором функцій, які будуть вигідні саме вам!
Що ми можемо запропонувати для вирішення ваших проблем Функції CRM-системи для салону краси
По-перше, зручну систему управління складськими запасами. Специфіка роботи салону краси вимагає часто здійснювати закупівлі витратних матеріалів за кордоном. Це займає чимало часу і може створити дефіцит. Ми пропонуємо функцію в CRM, яка дозволить внести всі позиції витратних матеріалів і включити нагадування про те, що товар потрібно замовити. Крім цього, управління складськими запасами спрощує оформлення списання витратних матеріалів за бухгалтерськими документами, а також автоматично накопичує базу даних за матеріалами.
Робота з клієнтами також значно спрощується завдяки CRM для салону краси. Перший візит кожного клієнта заноситься в базу даних, і вся робота з ним в подальшому може бути автоматизована. Сюди включається і синхронізація всіх візитів з базою в подальшому, і планування візитів, і повідомлення. CRM-система спрощує роботу маркетологам: можлива настройка повідомлень про дні народження, автоматизація розсилок зі спеціальними пропозиціями і знижками і т.д.
Історія візитів в базі даних підкаже майстру потреби і особливості клієнта.
Майстри-перукарі по достоїнству оцінять можливість завантаження фотографій за результатами наданих послуг. Це допоможе краще зрозуміти, що саме потрібно клієнту: тепер йому досить сказати «зробіть як в минулий раз».
CRM система для салону краси від AVADA MEDIA дозволить також організувати онлайн-запис ваших клієнтів. Просто виведіть посилання на цілодобову онлайн-запис на сторінку в Facebook або Instagram: значно спростивши процедуру запису і позбавивши клієнтів від необхідності телефонувати, ви значно збільшите відвідуваність. При необхідності, можливості наших CRM-систем дозволяють також підключити IP-телефонію.
CRM-система дозволить вам як власникові салону краси безперешкодно виїжджати – адже всі бізнес-процеси можна контролювати віддалено. Ми також пропонуємо рішення для мережевих салонів з можливістю контролювати і аналізувати роботу закладів в інших містах. Бухгалтерам система дозволить контролювати фінансові потоки і розраховувати заробітну плату. Майстри отримують зручний інструмент обліку, а власники і маркетологи – інструменти бізнес-аналітики.
Переваги використання CRM-систем Avada Media
Для кого призначена система? СRM в б'юті-сфері
Наші CRM-системи розробляються індивідуально для кожного клієнта. Ми пропонуємо вам самостійно підібрати набір функцій, який буде реалізований. Чи готові допомогти вам визначитися, виходячи з ваших потреб і масштабів. Подібна система задовольнить потреби не тільки салонів краси, а й барбершопів, перукарень, SPA-центрів.
Звертайтеся в AVADA MEDIA, ми допоможемо вам організувати бізнес-процеси, заощадити на рутині, уникнути людського фактору і підвищити прибуток!
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32