Сучасна рекламна кампанія без спеціального програмного забезпечення немислима. Термін AdTech (Advertising technology, тобто, рекламні технології) об’єднав різні типи аналітичних цифрових інструментів, використовуваних фахівцями рекламного ринку для управління рекламними кампаніями і їх аналізу.
Чим більше часу люди проводять в інтернеті, і чим більше користувачів підключається до всесвітньої павутини – тим сильніше увагу рекламників залучають можливості, що відкриваються. Телевізійна реклама ефективна, але лише за рахунок масштабів, це стрільба з гармат по горобцях. У мережі ж можна персоналізувати одержувача реклами, доносячи її до тих, кому вона в принципі може бути цікава.
Рекламні технології – це зонтичний термін, який має безліч різних понять. І рекламний агрегатор – це AdTech, і сервіси автоматизації контекстної реклами і покупки інтернет-трафіку – теж, і інструменти аналізу ефективності відносяться до нього. Це і контекстна і банерна реклама, і відеоконтент (наприклад, реклама в YouTube), і елементи social media marketing, тобто використання в рекламних цілях соціальних мереж. До речі, соціальні мережі – це потужне джерело даних про ваших споживачів!
Але і оффлайн-реклама також може бути об’єктом застосування AdTech. Наприклад, на білборди встановлюється спеціальні маячки, які збирають MAC-адреси мобільних пристроїв з включеним wifi-модулем. А камери, які відстежують усіх, хто зацікавився білбордом, допомагають модулю статистики таргетувати цільову аудиторію за статтю, віком та іншими факторами.
Можливості, що відкриваються перед AdTech в поєднанні з big data, тобто величезними масивами даних про потенційних клієнтів, воістину безмежні. Компанія AVADA MEDIA надасть їх вам – ми розробляємо і впроваджуємо інструменти для сервісу інтернет реклами, в тому числі:
Основа успішної стратегії – знання про покупця. Першочергове поле діяльності AdTech – аналіз цільової аудиторії (ЦА), управління кампанією і доставка рекламного оголошення ЦА. Кінцева мета – підвищити ефективність рекламних каналів. У центрі всіх процесів – інформація про переглядах реклами, переходах, покупках, унікальних користувачів. Серед параметрів, які аналізує рекламна система AdTech:
Алгоритми роботи таких платформ досить складні, тому рішення в цій галузі вимагають професійного підходу і розраховані також на професійне використання.
Компанія AVADA MEDIA пропонує конкретні точкові рішення для фахівців в області реклами і рекламних технологій, маркетологів і фахівців в області арбітражу інтернет-трафіку. Пропонуємо унікальне рішення ваших проблем, будь це автоматизація купівлі-продажу трафіку, управління рекламною кампанією з широким географічним охопленням або аналіз big data з будь-якими джерелами.
Щоб знайти рішення завтрашнього дня – звертайтеся до нас сьогодні.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32