AVADA MEDIA

Технічне завдання на розробку CRM-системи

ТЗ на розробку CRM-системи

Функції ТЗ

ТЗ на розробку CRM-системи Функції ТЗ

CRM (Customer Relationship Management) – це система, яка допомагає впорядкувати і автоматизувати взаємини з клієнтами, оптимізувати маркетинг і організувати роботу з лідамі.

Технічне завдання дозволяє внести ясність і виділити основні вимоги до CRM: описати функціонал, структуру даних, набір модулів і віджетів, інтерфейс, врахувати всі взаємозв’язки, виявити цілі і завдання кінцевого продукту.

Крім того, ТЗ виконує інші важливі функції:

  • аналіз бізнес-процесів: написання технічного завдання дає можливість проаналізувати і скорегувати бізнес-процеси;
  • розуміння вимог до CRM: ви зрозумієте, що саме хотіли б отримати від системи і якій з них віддати перевагу;
  • чітке уявлення про фінальний продукт: якщо ви будете точно уявляти бажаний результат, то зможете зосередитися на головних завданнях, заощадити час і кошти.

Команда AVADA MEDIA займається складанням і візуалізацією технічних завдань, в яких детально описуються основні параметри проєкту: від бізнес-цілей до нюансів розробки та дизайну.

Особливості технічного завдання на розробку CRM

Критерії ТЗ

Особливості технічного завдання на розробку CRM Критерії ТЗ

Технічне завдання не тільки фіксує ідеї і містить список вимог, які необхідно реалізувати, але і є орієнтиром для замовника і розробника.

Універсального ТЗ не існує, тому кожне з них є унікальним. Клієнт має можливість висловити побажання щодо його оформлення та доповнити шаблон, запропонований розробником. У той же час можна виділити кілька критеріїв, які застосовуються при складанні більшості технічних завдань.

У ТЗ для CRM зазвичай містяться такі пункти:

  • Призначення і цілі проєкту.
  • Характеристика об’єктів автоматизації.
  • Склад і зміст робіт з розробки системи.
  • Інструменти для інтеграції з телефонією, e-mail, сайтом (синхронізація продуктів), службами доставки, платіжними системами, SMS-сервісом.
  • Налаштування шаблонів документів.
  • Завантаження бази клієнтів і товарів.
  • Інтеграція з програмами (наприклад, 1C).
  • Вимоги до введення системи в експлуатацію.
  • Звітність та аналітика.
  • Порядок контролю і оцінки продукту.

CRM-система повинна включати не тільки функціонал роботи з продажами, а й маркетингові інструменти, містити операційні та аналітичні можливості.

Технічне завдання – внутрішній документ, який може містити довільну кількість розділів і уточнень. Головне, щоб воно було зрозуміло всім сторонам, відображало основні функції системи і описувало шляхи їх реалізації.

Технічне завдання на розробку CRM-системи

Складання ТЗ на розробку CRM в AVADA MEDIA

AVADA MEDIA

Складання ТЗ на розробку CRM в AVADA MEDIA AVADA MEDIA

У нашій компанії ви можете замовити ТЗ на розробку CRM-системи, яке визначить її призначення та вимоги до функціоналу, елементів, прав доступу, модулів і т.д.

Перш ніж приступити до розробки, менеджер проводить бесіду з клієнтом, обговорює основні вимоги до системи, уточнює деталі і побажання замовника для внесення в загальний документ.

Після цього фахівці збирають дані про проєкт та особливості бізнес-процесів, аналізують майбутній продукт і складають рекомендації.

Менеджер підтримує комунікацію з клієнтом, погоджує з ним всі пункти технічного завдання і, в міру потреби, вносить в документ зміни.

Технічне завдання на розробку CRM-системи

Розробка технічного завдання на розробку CRM відбувається в кілька етапів:

AVADA MEDIA

Розробка технічного завдання на розробку CRM відбувається в кілька етапів: AVADA MEDIA

Розробка технічного завдання на розробку CRM відбувається в кілька етапів:

  • Прототипування в сервісі Moqups

Прототип – це спрощена версія CRM-системи, яка має готовий дизайн і функціонал. Візуалізація продукту допомагає клієнту ознайомитися з інтерфейсом, оцінити його зручність, побачити механіку і алгоритми роботи систем.

У разі необхідності замовник може внести зміни вже на першому етапі роботи, що значно полегшує і спрощує завдання фахівців. Цей крок дозволяє створити макет продукту без зайвих витрат і невиправданого ризику.

  • Чек-лист функцій

Після розгляду і затвердження прототипу фахівці AVADA MEDIA переходять до наступного етапу – складання чек-листа функцій і його перенесення в зведену таблицю.

  • Відео-пояснення технічного завдання

Максимально швидко донести інформацію про проєкт клієнту і розробникам дозволяє відео, яке виконує функцію презентації проєкту. Ми записуємо ролик, який містить опис системи, її можливостей і принципів роботи.

  • Опис і автоматизація процесів

Фахівці прописують весь бізнес-процес у вигляді стадій угоди і формують воронку продажу в CRM, на підставі якої налаштовуються автоматичні повідомлення, роботи і т.д. Також враховуються такі компоненти:

  • обов’язкові поля угоди;
  • права доступу;
  • дані користувачів;
  • можливості інтеграції з сервісами;
  • шаблони;
  • приклад завантаження бази клієнтів.

CRM-система повинна бути налаштована точно під процеси конкретної компанії. Наша команда детально вивчає ключові особливості проєкту, тому при складанні технічного завдання враховує його специфіку. У разі необхідності ми розробляємо архітектуру продукту в UML, створюємо структуру бази даних з описом класів, їх атрибутів і функцій, а також методів і відносин між об’єктами (для цього готується діаграма класів UML, що ілюструє систему).

Наша компанія представлена ​​на ринку програмного забезпечення більше 9 років. Фахівці AVADA MEDIA розробляють і впроваджують повнофункціональні CRM-системи початкового і просунутого рівня, які допомагають автоматизувати бізнес-процеси, вибудувати взаємини з клієнтами, підвищити ефективність роботи з лідамі і збільшити продаж.

Технічне завдання на розробку CRM-системи

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом