ТЗ на особистий кабінет користувача AVADA MEDIA
Бізнесу в онлайні, який так чи інакше працює з клієнтськими базами, дуже складно обійтися без інтерфейсу особистого кабінету на сайті або в web-додатку. Особливо актуально його створення для інтернет-магазинів, так як реєстрація покупця в кабінеті дає подвійну вигоду – маркетингову і юзабільну.
Отже, як можна підготувати технічне завдання на створення особистого кабінету на сайті, і які тут можуть бути нюанси?
Навіщо потрібне окреме ТЗ на ОК AVADA MEDIA
Очевидне питання – навіщо робити технічне завдання окремо на особистий кабінет (ОК), якщо можна скласти загальне не весь сайт? По-перше, часто власники замовляють доопрацювання ОК на вже готовому ресурсі, а по-друге, особистий кабінет може бути настільки ємним в плані інтерфейсу, що вимагає окремого ТЗ.
Наприклад, може бути ситуація, коли інтернет-магазин довго і успішно працював за принципом “купити в один клік”, коли продаж відбувається менеджером по дзвінку, без реєстрації. А потім власник захотів зробити на сайті реєстрацію клієнтів і створити особистий кабінет.
В першу чергу це зручно – можна при повторній покупці не заповнювати ті ж поля. По-друге, це сформує клієнтську базу, з якої потім працюють маркетологи. Можна категоризувати покупців, проводити акції, робити продающі розсилки і так далі. По-третє, це створює прихильність покупців до бренду.
Як складається ТЗ на особистий кабінет AVADA MEDIA
Створення технічного завдання у нас проходить за напрацьованою схемою. Спочатку ми завжди проводимо спільну зустріч з клієнтом, де присутня акаунт або проджект-менеджери, при необхідності інші фахівці або консультанти. На ній відбувається загальний збір і структуризація інформації про сайт, побажань замовника. Також обговорюються конкретні технічні моменти щодо реалізації проєкту, ми пояснюємо підводні камені і нюанси.
З демонстраційною метою ми можемо надати типові приклади технічних завдань, але адаптація і розробка йде під клієнта індивідуально. Прикладів і зразків ТЗ на ОК у нас дуже багато.
На першому етапі розробляється UX-прототип кабінету. Прототип розробляється в програмі Moqups для максимальної передачі деталей і функціоналу майбутнього інтерфейсу.
Вже після цього прототипи перетворюються нашими технічними письменниками в готові технічні завдання для розробників. Ми висилаємо їх клієнту для затвердження, а в разі потреби вносимо правки і окремі побажання.
Далі створюється зведена таблиця функцій ОК, з їх поясненням. Робляться відео-інструкції для програмістів.
На що в основному потрібно звернути увагу при створенні ТЗ на особистий кабінет користувача?
Перш за все, це детальне проєктування всіх полів, який відвідувач сайту повинен заповнити.
Далі потрібно спланувати функціонал і інтерфейс кабінету. Зокрема, які будуть у користувача можливості в профілі, чи потрібна реферальная система, категоризація, чи потрібен додатковий функціонал, інтерактивні форми або поля.
Окремими пунктами опрацьовується технічна частина – зв’язок з базою даних, інтеграція з CRM, якщо вона є, і іншими сервісами.
Чому варто замовити ТЗ на ОК у нас AVADA MEDIA
У нашому портфоліо є маса успішних впроваджень особистих кабінетів користувачів на сайти і в web-системи. Причому є напрацювання для інтернет-магазинів, соціальних порталів та інформаційних блогів. Фахівці компанії на практиці пройшли різноманітні проєкти і знають всі підводні камені по розробці ОК. Ми покажемо, що буде краще працювати в інтернет-магазині, а що – в інфо порталі.
При розгляді chek-in покупця, ми вибираємо максимально ефективну і зручну модель. Для цього бізнес-аналітики компанії консультують менеджери проєкту. Проходження за реєстраційними полями також розглядаються маркетологами, після чого ми проводимо АВ-тестування і визначаємо, який варіант буде краще працювати.
Відділ маркетингу компанії аналізує цільової продукт клієнта і дає свої рекомендації по інтерфейсу особистого кабінету, його функціоналу. Маркетологи допоможуть замовнику визначитися – чи потрібна на сайті бонусна система, як вона буде працювати і відображатися в ОК.
Ми сплануємо воронку продажів на сайті і підготуємо відповідне рішення для особистого кабінету. Проаналізуємо, як краще категоризувати базу клієнтів і, відповідно, як відобразити цю категоризацію в ОК користувача.
При складанні технічного завдання, наш проджект-менеджер весь час знаходиться на зв’язку і дає фідбек клієнту. Залежно від консультацій з відділу маркетингу або дизайнера, ми можемо оперативно внести правки в ТЗ. Або ж інформація надається клієнтові і ми приймаємо погоджене рішення, яке влаштує всіх.
Ще одною ключовою перевагою нашої компанії є скурпульозність і уважність до деталей в момент створення ТЗ на ОК. Те, що інші упустять, ми завжди тримаємо в фокусі. Наприклад, плануючи дизайн особистого кабінету на сайті, ми оцінюємо все – від бренд-бука і логотипу до аналізу поведінки користувача на сайті.
І головне – пам’ятайте, звернувшись до нас з питання ТЗ для особистого кабінету, ви будете працювати з професіоналами, які реалізували не один кейс від топових компаній. Наші рішення навіть по складним і нестандартним завданням призводять в результаті до максимального KPI клієнтського проєкту.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32