Розробка NFT маркетплейсів Що таке NFT?
За підсумками 2021 року ринок NFT-проєктів виріс на 300%, а багато великих NFT продаються на аукціонах за мільйони доларів, наприклад колаж художника Біпла «Щодня: перші 5000 днів» коштував $69 мільйонів. До того ж, цю сферу активно підтримують знаменитості, які токенізують свою музику, картини, відеоролики та інші предмети творчості, що робить індустрію NFT ще більш привабливою для інвестицій.
NFT — це цифровий токен, що є правом власності на фізичні чи віртуальні активи. На відміну від криптовалюти, він незамінний. Це означає, що немає двох ідентичних NFT, і один токен не дорівнює іншому. Отже, їх не можна використовувати як засіб платежу в торгових точках або для торгівлі на криптобіржах. Натомість для їх купівлі та продажу використовуються NFT-маркетплейси.
Що таке NFT-маркетплейс NFT-маркетплейс
NFT-маркетплейс – це торгова блокчейн-платформа, яка дає можливість зберігати, продавати і купувати невзаємозамінні токени. Більше того, функціонал такого сервісу дозволяє користувачам створювати власні NFT. Для цього спеціальні смарт-контракти додають кожному новому активу метадані та прописують усі необхідні параметри, включаючи назву, нероздільність та адресу у блокчейні. Після цього такі NFT також можна виставити на торги за фіксованою ціною або на аукціон.
Для клієнта NFT-маркетплейс виглядає як звичайний інтернет-магазин, проте з технічної точки зору він має набагато більший і складніший функціонал. Ось найважливіші функції, які потрібно реалізувати:
Етапи розробки Розробка NFT-маркетплейсу
Насамперед команда розробників вивчає вимоги замовника та проводить ринковий аналіз. Це необхідно для того, щоб переконатися в технічній реалізації проєкту ще до початку продакшену.
Крім того, на цьому етапі потрібно відповісти на кілька основних питань:
Коли всю потрібну інформацію зібрано, розробляється технічна документація проєкту. У ній прописується вимоги до NFT-маркетплейс, стек технологій, які будуть використовуватися в продакшені, план виробництва, параметри безпеки та решта важливої інформації. На підставі створеного документа прораховуються вартість та запланований термін реалізації проєкту.
На цьому етапі бізнес-аналітики спільно з дизайнерами проєктують ефективну архітектуру інтерфейсу користувача, логічну систему навігації і мокапи окремих сторінок, з описом розміщеного функціоналу. Таким чином формується свого роду каркас торгового майданчика, що враховує ймовірні користувальницькі шляхи.
Зовнішній вигляд NFT-маркетплейсу відіграє важливу роль, оскільки він формує перше враження людини про проєкт. Тому дуже важливо, щоб дизайн викликав довіру, був зручним і простим для сприйняття.
Фронтенд – це зовнішня частина торгової платформи, яка отримує запити користувача, передає їх на сервер для подальшої обробки та виводить результат у комфортному для сприйняття форматі. Крім того, ця частина відповідає за надійність та продуктивність інтерфейсу. Технологічний стек frontend-розробника може відрізнятися, залежно від особливостей проєкту, але найчастіше використовуються:
Найбільш об’ємний етап продакшена, у межах якого створюється серверна частина платформи, що відповідає за логіку роботи всього проєкту. Крім основної функціональності, розробникам потрібно запрограмувати роботу з блокчейном, смарт-контрактами та крипто-гаманцями, а також реалізувати надійний механізм аукціону.
Стек технологій для реалізації бекенд-частини:
Після завершення технічної розробки потрібно переконатися, що платформа працює коректно і відповідно до початкових планів. Для цього проєкт передається до QA-відділу, де здійснюється його багаторівневе тестування. У разі виявлення помилок, вони передаються на доопрацювання відповідальним фахівцям, а потім повторно перевіряються ще раз.
Розробка NFT-маркетплейсів в AVADA MEDIA Де замовити розробку NFT-маркетплейсу
Розробка функціональних NFT-маркетплейсів та інших високонавантажених блокчейн-рішень – одна з основних спеціалізацій AVADA MEDIA.
Для реалізації таких проєктів у компанії вже сформовані команди фахівців з досвідом спільної роботи, завдяки чому ми можемо гарантувати високу якість і швидкість реалізації продукту.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32