Розробка криптобіржі для трейдингу «під ключ»

Розробка криптобіржі для трейдингу «під ключ»

Біржа криптовалют – це платформа, яка дає можливість користувачам купувати, продавати і обмінювати цифрові активи. За аналогією з традиційним валютним ринком, крипто-біржа допомагає продавцям і покупцям монет швидко знаходити один одного, і забезпечує безпеку угод.

За даними майданчика CoinMarketCap, добовий обсяг торгів на популярних криптовалютних біржах досягає 38,8 млрд доларів.

При цьому, такі платформи беруть комісію з кожної угоди від 1 до 4%, що, з огляду на масштаби, звучить цілком непогано.

Якщо ви хочете заробити в крипто-індустрії, то кріптовалютна біржа – це один з найшвидших і надійних способів це зробити. Справа в тому, що попит на обмін цифрових валют продовжує рости, а володіючи власною крипто-біржою, ви перестаєте залежати від коливань курсів, а просто берете фіксований відсоток від кожної транзакції. І ніяких ризиків.

Розробка криптобіржі для трейдингу «під ключ»

Якими бувають крипто-біржі

Біржі криптовалют можна умовно розділити на кілька типів:

  • Централізовані крипто-біржі. Вони належать конкретним компаніям, які в односторонньому порядку встановлюють «правила гри». Найчастіше такі платформи мають ліцензію на торгівлю і підкоряються традиційним фінансовим регуляторам.
  • Децентралізовані біржі. Це ніким не регульовані майданчики, які просто формують P2P ринки. Цінуються криптовалютним співтовариством за можливість проведення анонімних операцій.
  • Гібридні біржі. Мають високу функціональність і ліквідність як централізовані майданчики, але, в той же час, забезпечують анонімність і безпеку як децентралізовані. Тобто, це щось середнє між першими двома варіантами.
  • Біржі альткоінів. Тут торгуються виключно криптовалютними парами, без фіата.
  • Крипто-біржі з фіатом. На таких платформах можна торгувати парами криптовалюти, або обмінювати цифрові активи на долар, євро або навіть національну валюту.
Розробка криптобіржі для трейдингу «під ключ»

Криптобіржа і криптообмінник - в чому різниця?

На ринку існує два популярних типи сервісів для обміну цифрових валют: криптобіржі і криптообмінники.

Криптобіржа під час торгів грає роль регулятора.

Вона – посередник між покупцем і продавцем криптовалюти. У той же час крипто-обмінник є третьою стороною, і бере найповнішу участь в угоді: продає або купує активи.

Говорячи простими словами, криптообмінник працює за принципом звичайного обмінника валют, який можна знайти в будь-якій країні світу.

Розробка криптовалютної біржі

Розробка власної криптобіржі – це складне завдання, для виконання якої потрібна професійна команда розробників і серйозні фінансові вкладення. Але, при наявності хорошого бізнес-плану і високої якості технічної реалізації, інвестиції окупляться досить швидко.

Створення такого проєкту з нуля можна умовно розділити на кілька складових частин. Розглянемо кожну з них докладніше.

Розробка торгового движка

Торговий движок – це головний мозок майбутньої криптовалютної біржі. Він представляє з себе електронну систему, яка збирає і зіставляє всі відкриті ордера в системі. Коли алгоритми знаходять дві відповідні пропозиції – вони автоматично проводять операцію.

Для зіставлення можуть використовуватися різні алгоритми. Найчастіше, це система FIFO, яка працює за принципом: «Хто прийшов першим – того раніше обслужили». Тобто, якщо є дві аналогічні пропозиції, система вибере ту, яка була заявлена раніше.

Від продуктивності движка залежить коректність і ефективність роботи всієї біржі.

Розробка торгової платформи

Це програмне забезпечення, за допомогою якого трейдери можуть управляти власними рахунками і відкривати ордери.

Така платформа складається з декількох, обов’язкових частин, пов’язаних між собою:

  • серверна частина з торговим движком;
  • торгові термінали;
  • різні служби, API і інтеграції, які забезпечують зручність користувачам і відкривають нові можливості використання біржі.

Чим зручніше і функціональніша торгова платформа, тим більше шансів на успішне просування крипто біржі.

Агрегатор ліквідності

Ліквідність – це один з ключових показників крипто-біржі. Він показує, як швидко актив користувача може бути конвертований в потрібну валюту.

Наприклад, користувач захотів купити 3 BTC, і на момент формування ордера вартість однієї монети становила $ 54,000. Якщо показник ліквідності низький, то перший BTC він може купити за ті ж 54 тис доларів, а решта два – за $ 54,300.

Для порівняння, на біржі з високою ліквідністю, він би міг купити BTC за ціною $ 54,100, і втратив би не $ 600, а $ 200.

Очевидно, що вдруге людина віддасть перевагу укладати угоди на більш ліквідній платформі, що призведе до втрати клієнта.

Агрегатор ліквідності призначений для запобігання таких ситуацій. Він дозволяє додавати в систему зовнішніх постачальників і алгоритми маркет-мейкінг, які візьмуть ризики на себе, тим самим підвищивши ліквідність вашої біржі.

Розробка гаманців

Гаманці дають користувачам можливість зберігати, поповнювати і знімати гроші. Такий функціонал вимагає високого ступеня захисту, для запобігання шахрайських дій.

Якщо ви хочете працювати не тільки з криптовалютними парами, але і з фіатом, додатково буде потрібно розробка фіатних шлюзів і їх інтеграція з платіжними системами.

Розробка особистого кабінету користувача

Кабінет користувача – це майданчик, де трейдер зможе відстежувати і керувати всіма своїми фінансовими потоками.

Розробка сайту та додатка

Одна з основних частин крипто-біржі – це сайт, з зручним інтерфейсом і привабливим дизайном. Він повинен швидко завантажуватися і коректно працювати на різних пристроях: ПК, планшетах і телефонах.

Додатково може бути розроблено мобільний додаток, який спростить взаємодію користувачів з вашої біржею, і допоможе вам популяризувати платформу.

Де розробити криптовалютну біржу

Створення крипто-біржі – складний проєкт, який вимагає від команди розробників досвіду і достатнього рівня технічної підготовки.

Команда AVADA MEDIA використовує актуальний стек технологій і спеціалізується на створенні високонавантажених IT-рішень. Ми розробимо, і забезпечимо постійну технічну підтримку крипто-біржі будь-якого масштабу.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32