Розробка ігрових серверів Gamedev
Затребуваність розрахованих на багато користувачів ігор стрімко зростає, до них відносяться шутери, MOBA, RPG та інші популярні жанри. Для таких проєктів характерна взаємодія геймерів у режимі реального часу, а значить вони потребують потужних серверів, здатних забезпечити гру потрібними обчислювальними ресурсами.
У цій статті поговоримо про типи ігрових серверів та основні етапи їх розробки, необхідні забезпечення стабільного ігрового процесу.
Завдання ігрових серверів Game servers
Для забезпечення стабільної роботи розрахованої на багато користувачів гри, сервер повинен вирішувати ряд основних завдань:
Типи ігрових серверів Game Development
Існує два найбільш поширені підходи до розгортання розрахованих на багато користувачів ігрових серверів. Розглянемо чим вони відрізняються, і який формат буде кращим для нових проєктів.
Локальні сервери, розміщені гравцями на власних пристроях – це досить поширений підхід до реалізації розрахованих на багато користувачів ігор. Наприклад, саме він використовується у популярному проєкті Minecraft. Його суть у тому, що людина може організувати сеанс гри на власному комп’ютері, до якого по мережі можуть приєднатися інші користувачі. Тобто сервером у цьому випадку виступає пристрій самого геймера.
Технічно це виглядає так, що розробник дозволяє грі запускати фізичний сервер на іншому пристрої, і транслювати гравцям інформацію про доступну спільну гру. Це дає деякі переваги:
Такий тип серверів є найбільш затребуваним і використовується в проєктах, що організовують змагальні заходи. Наприклад, йому віддали перевагу творці Call of Duty, Fornite та League of Legends. Їхня основна особливість у тому, що вони розміщуються на віддалених хмарних серверах, які доступні щодня 24 години на добу та забезпечують стабільний доступ до ігрового процесу.
При використанні хмарних серверів розробники одержують максимальний контроль над ігровим процесом і можуть відстежити, як саме геймери взаємодіють між собою. Також це означає, що творці проєкту можуть випускати оновлення, що зачіпають всіх користувачів, що дозволяє їм з легкістю керувати динамікою всередині гри і контролювати чесність геймплея.
При цьому у розробників з’являються додаткові експлуатаційні витрати, і на них повна відповідальність за виникнення проблем і збоїв у мережі. Однак саме такий підхід є найкращим і затребуваним серед гравців.
Однак такий підхід пов’язаний з певними проблемами. Наприклад, розробники не можуть контролювати внутрішньоігрові дії гравців, через що виникає проблема використання сторонніх програм та чит-кодів. Це може стати проблемою при організації змагальних заходів. Крім того, у разі відключення комп’ютера, який виступає хостом, ігровий процес переривається у всіх користувачів, які в ньому брали участь, що може спричинити негативний досвід.
Етапи розгортання серверів Server development
Запуск хмарних серверів для розрахованих на багато користувачів ігор можна розділити на кілька основних етапів:
Розробка ігрових серверів у AVADA MEDIA AVADA MEDIA
Сервер забезпечує геймерам безперебійний доступ до ігрового контенту, тому його розгортанню варто приділити не менше уваги, ніж виробництву гри. Команда AVADA MEDIA має практичний досвід створення та налаштування серверів для ігор різного масштабу. Ми забезпечимо стабільну роботу вашого проєкту.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32