Проєктування особистих кабінетів користувачів

Проєктування особистих кабінетів користувачів

Поступово багато сайтів приходять до простого висновку: особистий кабінет користувача повинен бути. Адже це відкриває безліч привабливих перспектив для бізнесу в будь-якій сфері.

Персоніфіковані пропозиції, накопичувальна програма лояльності, історія замовлень – все це, звичайно, можна по-старому робити по електронній пошті або по-новому – в месенджерах. Але золотий стандарт хорошого взаємодії з клієнтами – особистий кабінет.

Наступний висновок – особистий кабінет повинен бути простим, зручним у використанні і красивим. Навіть якщо у вас вже є сайт, до нього можна і потрібно підключити цю функцію, зробивши її максимально функціональної і комфортною.

Допоможе в цьому компанія AVADA MEDIA. Ми розробляємо функціонал особистих кабінетів для будь-яких сфер. А починаємо розробку завжди з етапу проєктування.

Проєктування особистих кабінетів користувачів

Перш ніж приступати до розробки – тобто, написання програмного коду, необхідно точно знати, які сценарії будуть виконуватися в особистому кабінеті користувача. Як він буде виглядати і які опції пропонувати. На цьому етапі роботи над проєктом ми складаємо діаграму прецедентів, яка лягає в основу концептуальної моделі – схеми, відповідно до якої буде розроблятися особистий кабінет. Це ми робимо за допомогою онлайн-інструменту Moqups.

Наступний етап – прототипування, або створення мокапу – максимально наближеного до реальної картини макета, що містить всі екрани майбутнього особистого кабінету і ілюструє взаємозв’язки між ними. Цей етап називається ще створенням UX / UI дизайну, тобто дизайну, в якому об’єднані призначений для користувача досвід і інтерфейс.

Проєктування особистих кабінетів користувачів

Розробка протипу від AVADA MEDIA

Наприклад, в разі розробки особистого кабінету для покупця в онлайн-магазині важливими елементами можуть бути наступні:

  • сторінка налаштувань особистої інформації користувача;
  • історія покупок з усією супутньою інформацією аж до листування з менеджером і звичайно, функцією повторного замовлення в один клік – це важливо для витратних матеріалів;
  • блок відгуків про товари – наприклад, користувач може залишати відгук прямо в особистому кабінеті, продивляючись історію покупок, але з’являтися він буде на сторінці товару в загальному доступі;
  • підписки на розсилки, товари, коментарі і т.д .;
  • вкладка «мої бажання»;
  • функція особистих повідомлень і соціальної активності.

Список не є вичерпним – особистий кабінет можна доповнювати різними функціями, але важливо врахувати всі майбутні можливості та взаємозв’язки між різними елементами ще на етапі проєктування. Готовий прототип затверджується замовником і лягає в основу технічного завдання. Тільки після цього починається власне розробка. Якщо пропустити етап проєктування, розробка продукту значно подовжиться і може знадобитися безліч доопрацювань, замість роботи за затвердженим планом.

Компанія AVADA MEDIA завжди починає з етапу проєктування – якщо вам потрібен якісний особистий кабінет для залучення і утримання клієнтів, ми з радістю вам допоможемо.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32