UX E-COMMERCE

ПРОЄКТУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ

ПРОЄКТУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ

UX E-COMMERCE

ПРОЄКТУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ UX E-COMMERCE

Кожен інтернет-ресурс повинен бути грамотно спроєктований під певні завдання. І чим складніша структура і функціонал ресурсу, тим більш відповідальним повинен бути підхід до проєктування. Для вирішення бізнес-завдань недостатньо, щоб сайт був зручний тільки для користувачів, хоча це обов’язкова умова. Але точно так само важлива орієнтація сайту на пошукові системи, для чого структуру сайту і розміщення всіх елементів важливо продумувати правильно.

Проєктування сайту інтернет-магазину вимагає особливо відповідального підходу – такі сайти містять тисячі сторінок товарів і сотні категорій, велика кількість фільтрів пошуку, а також спеціальні опції – замовлення, порівняння, оплата і т.д. Тому краще всього довірити проєктування професіоналам. Фахівці компанії AVADA MEDIA підійдуть до цього питання з усією відповідальністю. Ми починаємо розробку з продумування маркетингу сайту і пошукової оптимізації – тобто, спрямовуємо ваш інтернет-магазин на максимально швидке і якісне просування в пошукових системах.

Також складаємо для інтернет-магазину діаграму прецедентів, яка моделює відносини акторів, тобто відвідувачів сайту, і прецедентів – функціональних можливостей вашого магазину. Така діаграма є важливою складовою процесу створення сценаріїв взаємодії покупця і сайту магазину. Наприклад, вона може описувати, як покупець вибирає товар, додає його в кошик і одночасно в модуль порівняння, зберігає в закладках, купує або анулює замовлення, оплачує товар і так далі.

Окремо в спеціальному інструменті Moqups розробляється проєкт кожної сторінки магазину і її взаємозв’язку з іншими сторінками. Весь проєкт підпорядковується логіці зручності для клієнта і завданням просування в пошуку. Проєкти, розроблені нашими фахівцями, займають місця на першій сторінці видачі за ключовими словами в пошукових системах – а основа цього закладається ще на етапі створення макета.

ПРОЄКТУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ

Чому так важливий правильний макет сайту?

AVADA MEDIA

Чому так важливий правильний макет сайту? AVADA MEDIA

Пошукові системи дуже чітко розділяють інформаційні та комерційні ресурси, а крім того, враховують безліч факторів, на які, не маючи досвіду, ви можете і зовсім не звернути уваги. Ми враховуємо всі ці фактори, завдяки чому потенційний покупець побачить саме ваш інтернет-магазин в релевантних запиту результатах.

Наприклад, при ранжируванні сайтів магазинів в пошуковій видачі система (Google або будь-яка інша) керується такими основними факторами:

  • адаптивна верстка – чи нормально сайт відображається на екранах мобільних пристроїв;
  • чи є у товарів в каталозі ціна;
  • чи є фотографії товару в каталозі;
  • чи є докладний опис товару;
  • вказана валюта;
  • чи вказані варіанти оплати;
  • заповнені контакти;
  • чи є розділи «Про компанію», новини, гарантії і доставка.

Відсутність відповіді на будь-яке питання веде до зниження позиції сайту у видачі в порівнянні з конкурентами, і це потрібно врахувати ще при проєктуванні. Крім того, під час розробки макета важливо враховувати поведінкові фактори, вплив яких не можна передбачити для кожного випадку, але можна оптимізувати під ваші завдання.

Серед поведінкових факторів користувачів, що заходять на сайт інтернет-магазину, ми керуємося такими:

  • час, який користувач проводить на сайті – краще мати менше заходів, але з великим показником за цим фактором, ніж навпаки. При цьому пошуковик врахує навіть скролінг і рух курсору, а також те, чи відкритий сайт в активному вікні – все це ми врахуємо при розробці макета;
  • закрив користувач пошуковик після відвідування вашого магазину – якщо так, рейтинг підвищується, а отже, важливо відразу дати зрозуміти відвідувачу, що він знайшов те, що шукав. Ще вище піднімається рейтинг, якщо клік користувача на вашому сайті був єдиним;
  • відмова – швидке закриття сайту опускає рейтинг.

Розробка проєкту інтернет-магазину

AVADA MEDIA

Розробка проєкту інтернет-магазину AVADA MEDIA

При створенні проєкту ми звертаємо увагу також на те, щоб розмістити максимально повний контент – користувач не повинен шукати його в іншому місці. Кошик товарів розташовується в помітному місці – це аксіома, причому краще реалізувати кошик у вигляді окремого елемента.

Сторінка оформлення замовлення проєктується максимально логічною. Чим менше відомостей ви запитаєте у користувача, тим краще – але не варто забувати і про поповнення бази даних клієнтів. Особливу увагу приділяємо структурі каталогу і його фільтрам, вона повинна підкорятися асортименту магазину. Наприклад, якщо ви продаєте товари власного бренду, безглуздо пропонувати фільтр по виробникам.

Без чітко продуманого макета інтернет-магазину до розробки ми не приступаємо – це так само важливо, як архітектурний план-проєкт будинку або креслення машини.

Звертайтеся в компанію AVADA MEDIA, ми беремося за найскладніші і багатоступінчасті проєкти з нуля і навіть переробляємо вже створені.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@