Портали

Класифікація порталів

В даний час розрізняють два види порталів: публічні і корпоративні. Публічні портали орієнтовані на всіх користувачів Інтернету, а корпоративні – на внутрішній простір компанії: співробітників і партнерів. Крім цього, портали також поділяють на кілька типів: інтернаціональні, регіональні, горизонтальні і вертикальні.

  • Інтернаціональні портали орієнтовані на всіх користувачів, незалежно від їх місця проживання і мовної приналежності.
  • Регіональні портали концентруються на користувачів, виходячи з їх географічного сегмента або мовної групи.
  • Вертикальні портали присвячують одній темі. Втім, тематика може бути якою завгодно: освіта, історія, автомобілі, мода, діти тощо.
  • Горизонтальні портали охоплюють одночасно безліч тем. Наприклад, інформаційні або розважальні портали і так далі.

Таким чином, портал може належати до одного виду, але до декількох типів.Портали мають складно розгалужену структуру, оскільки вони включають в себе десятки розділів, сотні підрозділів, тисячі сторінок і мільйони посилань.З точки зору розділів, то це питання суто індивідуальний і безпосередньо залежить від виду і типу порталу. Наприклад, бізнес-портал може містити наступні розділи: блок з описом компанії, новинний блок, тематичні огляди, довідкова інформація, консультаційний блок, підписка на розсилки, галузева специфіка, рекламний блок.Важливо розуміти, що портали істотно відрізняються від інших сайтів. Вони містять величезну кількість інформації, в тому числі і мультимедійної, що реалізується за рахунок зберігання контенту не в базах даних, а сховищах і вітринах даних.

Портали

Основні переваги

До того ж, подібні обсяги накладають додаткові вимоги до навігації, адже вона повинна бути зручною, інтуїтивно зрозумілою, і дозволяти швидко переміщатися по розділах і знаходити необхідну інформацію.У чому ж переваги порталів?

  • По-перше, за рахунок регулярних оновлень і якісного контенту можливе самопросування в пошукових системах і соціальних мережах.
  • По-друге, чим популярніше портал, тим більше охочих розміщувати на ньому рекламу, шляхом написання рекламних статей або розміщення посилань і банерів, що може приносити істотний дохід власникам сайту.
  • По-третє, подібний проєкт може стати відмінним стартапом для тих, хто працює на фрілансі, оскільки він не вимагає наявності офісного приміщення і дає можливість усім учасникам працювати віддалено.

Втім, недоліки у порталів істотні і першим з них є висока конкуренція і складності в пошуку підходящої ніші.Другий недолік полягає в досить високій вартості виробництва власного контенту, адже до тих пір, поки відвідувачі не почнуть самі додавати інформацію, постійно оновлювати сайт доведеться за свій рахунок.Третя вада – великий штат співробітників. Повірте, наодинці впоратися з великим порталом неможливо. І чим більше портал, тим більше потрібно буде людей.Резюмуючи можна сказати, що серед замовників інтернет-порталів можна зустріти як приватних осіб, які бажають розпочати заробляти в мережі, так і великі компанії, які хотіли б за допомогою порталу зробити свій бренд більш впізнаваним.

Портали

Відео презентації

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32