Електронні дисконтні картки для Apple Wallet і Google Pay стали сучасним стандартом програм лояльності. Вони відкривають нові можливості для бізнесу, тоді як класичні пластикові картки поступово відходять у минуле через незручності для клієнтів, неефективність з погляду аналітики та постійні витрати на виробництво. Карти лояльності в wallet зберігаються прямо в смартфоні, інтегруються з цифровими каналами комунікації, дозволяють брендам гнучко управляти програмами лояльності в реальному часі і формують більш тісний цифровий зв’язок з клієнтом.
AVADA MEDIA розробила платформу, яка дозволяє швидко створювати віртуальні карти онлайн для різних систем лояльності з кастомізацією під ваш бренд. Але якщо вам необхідна власна унікальна програма з індивідуальним дизайном знижкових карт і набором функцій, ми можемо розробити кастомний продукт з урахуванням специфіки вашого бізнесу.
Віртуальні картки знижок – це цифрові аналоги звичних пластикових карток лояльності, які додаються в мобільні гаманці Apple Wallet або Google Pay. Вони дозволяють клієнтам комфортно брати участь у системах лояльності, використовуючи лише смартфон, який на відміну від фізичної картки завжди під рукою.
Електронні карти лояльності для бізнесу карти бувають:
Сучасні електронні дисконтні картки підтримують динамічне оновлення даних і відображаються в інтерфейсі смартфона в розділі банківських або дисконтних карток. Більш того, в їхньому дизайні можна використовувати візуальну айдентику бренду. Наприклад, платформа EfirCards дозволяє обрати фон, додати логотип і активне посилання на сайт компанії або соцмережі.
На платформі EfirCards або в індивідуальній програмі лояльності власник бізнесу генерує унікальне посилання або QR-код для встановлення електронної картки та надсилає його клієнту через SMS, email, месенджер, сайт або офлайн-точку. Клієнт встановлює картку в Apple Wallet або Google Wallet. Це вбудовані додатки в смартфонах на Android iOS, тому перед тим, як додати дисконтні картки до wallet, немає необхідності завантажувати окремий додаток для карток лояльності.
Під час покупки клієнт пред’являє картку в смартфоні або використовує номер телефону, щоб автоматично застосувати знижку, нарахувати бонуси, кешбек або штамп. Уся ключова інформація – баланс, статус, персональні пропозиції, відображається прямо на картці й оновлюється в реальному часі. У рамках індивідуального проєкту можна не тільки розробити Особистий кабінет або мобільний застосунок, а й інтегрувати їх із карткою, щоб клієнт бачив детальну історію операцій і всі бонусні картки в одному застосунку.
Електронні дисконтні, знижкові та накопичувальні картки з відсотками, інтегровані в wallet, відкривають для бізнесу нові можливості, а клієнтам істотно спрощують доступ до програми лояльності.
Електронні дисконтні картки лояльності
Вибір типу цифрової картки лояльності залежить від специфіки бізнесу, частоти взаємодії з клієнтом, середнього чека і стратегії утримання клієнта.
Команда AVADA MEDIA пропонує послуги з розробки індивідуальних програм лояльності з електронними картами під ключ – від фірмового дизайну до інтеграції з CRM і POS-системами, забезпечуючи максимальну ефективність і зручність для клієнтів.
А якщо ви шукаєте найшвидший і найпростіший спосіб як зробити картки знижок для бізнесу, спробуйте готову платформу EfirCards. Тут ви можете створити електронні картки лояльності для ресторанів, роздрібних мереж, салонів краси, аптек та інших бізнесів. Платформа підтримує дисконтні, бонусні, накопичувальні, кешбек- і штамп-картки, а також гнучку персоналізацію, push-сповіщення та аналітику в реальному часі.
Скільки коштує замовити електронні картки лояльності для клієнтів?
Вартість впровадження електронних карток залежить від формату рішення. Ви можете швидко запустити програму лояльності на платформі EfirCards – з базовим функціоналом безкоштовно або з розширеними можливостями за підпискою від $30 до $99 на місяць. Якщо вам потрібен індивідуальний підхід, унікальний дизайн, гнучка логіка та інтеграції з CRM та іншими системами, рекомендуємо замовити розробку карт лояльності під ключ. У такому разі бюджет формується після детального аналізу завдань і узгодження технічного завдання.
Як додати картки знижок в Айфон?
Найкращий спосіб, як зберігати дисконтні картки в айфоні зручно і безпечно, – це вбудований додаток Apple Wallet. Якщо ви використовуєте віртуальні картки EfirCards, то їх можна додати через посилання або QR-код.
За який термін можна розробити індивідуальну програму лояльності з віртуальними картками?
Використання нашого готового рішення EfirCards дає змогу швидко отримати доступ до створення віртуальних карток, а розробка індивідуальної програми лояльності триватиме в середньому від 3-4 місяців, зате це буде ваша власна фірмова система з унікальним дизайном і функціями.
Як обрати тип віртуальної картки для бізнесу?
Вибір картки залежить від цілей програми лояльності та специфіки бізнесу. Для підвищення залученості та створення унікальних пропозицій краще замовити бонусні картки магазинів. Картки знижок ефективні для стимулювання повторних покупок завдяки прямому зниженню ціни. Накопичувальні карти для магазину підходять для заохочення довгострокової активності. Якщо ви хочете впровадити карти лояльності, замовити індивідуальну розробку системи знижок, наші аналітики допоможуть обрати оптимальний варіант.
Які чинники впливають на окупність віртуальної програми лояльності та як її правильно розрахувати?
Окупність залежить від рівня залученості клієнтів, зростання повторних продажів, зниження маркетингових та операційних витрат, а також довгострокових вигод від зростання лояльності клієнтів. При цьому треба враховувати вартість впровадження цифрових знижкових карток, масштаб аудиторії та ефективність комунікацій.
Чи можна замовити картки знижок для магазину з базовим функціоналом і поступово розширювати його?
Ми можемо розробити і впровадити мінімально життєздатний продукт з ключовими функціями, а потім поетапно впроваджувати нові можливості – персоналізацію, інтеграції, динамічний контент. Такий підхід знижує початкові витрати і дає можливість тестувати реакцію клієнтів. Важливо забезпечити поступові оновлення та інформувати користувачів про нові функції, щоб зберегти довіру і якість обслуговування.
Чи є технічні вимоги та обмеження для впровадження віртуальних карток?
Для роботи з віртуальними картками підходять офіційні інструменти Apple Wallet і Google Wallet. Важливо, щоб ваша система лояльності могла створювати та оновлювати картки, а також була інтегрована з CRM і маркетинговими сервісами.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32