Віртуальні картки знижок Apple Wallet і Google Pay Як підвищити лояльність клієнтів цифровим способом?
Ринок товарів і послуг сьогодні переповнений конкурентними пропозиціями, і створення програм лояльності – один з найкращих способів залучення постійних клієнтів. Маркетингова стратегія рітейлу і магазинів мережевої торгівлі, автомобільних сервісів, кафе і ресторанів, спортклубів, кінотеатрів та інших закладів все більше орієнтована на індивідуальну взаємодію зі споживачем. І електронні картки лояльності відкривають найбільш простий і персональний формат взаємин з клієнтом.
Висока швидкість зміни світу, яку диктує цифрова епоха, вимагає регулярного перегляду існуючих бізнес-стратегій. Багато способів залучення нових відвідувачів, а також утримування постійних клієнтів, які лише кілька років тому здавалися сучасними вже застаріли.
Наші смартфони переповнені рекламними СМС-повідомленнями, поштові клієнти фіксують потік листів від e-mail маркетологів, а в гаманцях зберігаються десятки кредиток, купонів і карт лояльності.
Тому відмова від стереотипного «пластика» для бонусних пропозицій і традиційного способу розсилки пропозицій про акції та знижки – плюс і конкурентна перевага будь-якої компанії.
Електронні картки лояльності будуть корисні для бізнесу в сфері Apple Wallet і Google Pay
Електронні картки лояльності замість «пластика» Apple Wallet і Google Pay
Заміна звичайних карт лояльності віртуальними картами на знижку і перехід від СМС-повідомлень/e-mail-маркетингу на push-повідомлення підвищить авторитет компанії, знизить показник відмов рекламного каналу і дозволить зекономити на мобільних сервісах.
Зареєструвати електронні дисконтні карти можна в системах:
Використання віртуальних карт на знижку простіше, зручніше, швидше і надійніше будь-яких альтернатив.
І до того воно ж не забороняє паралельно користуватися традиційним «пластиком»: адже не кожен клієнт йде в ногу з часом.
Електронні дисконтні карти легко поширювати, їх можна зробити індивідуальними і прив’язати до існуючих бізнес-рішень по типу CRM- або ERP-систем.
Компанія Avada Media виконує весь цикл робіт зі створення та впровадження віртуальних карток на знижку в системах Apple Wallet або Google Pay і готова зв’язати їх з існуючими (розробленими на замовлення) засобами автоматизації бізнесу.
Чим вигідні віртуальні картки на знижку клієнтам? Apple Wallet і Google Pay
Є думка, що пластикові дисконтні картки найпростіше замінити мобільним додатком для пристроїв на основі Android або iOS. Не заперечуючи раціональності подібного підходу, варто зауважити, що обсяг вільної пам’яті на смартфонах і планшетах – цінний ресурс, за який конкурує безліч розробників. І тому, маючи можливість зберегти на смартфоні віртуальну карту на знижку, більшість клієнтів відмовляться від установки мобільної програми обраної роздрібної мережі або улюбленого закладу.
Використовуючи віртуальну дисконтну картку в системі Apple Wallet або Google Pay клієнт:
Таким чином, для клієнта використання віртуальної дисконтної картки – це додаткова можливість, яка не вимагає майже ніяких витрат. Поріг початку комунікації з компанією з наданням персональних даних та отриманням індивідуальних пропозицій тут нижче, ніж у випадку з паперовим анкетуванням і пластиковими картами. Онлайн-анкета віртуальної дисконтної картки зазвичай просто підтверджується за номером телефону через код перевірки.
Чим корисні електронні картки лояльності для маркетологів? Apple Wallet і Google Pay
Електронний формат взаємодії з клієнтом відкриває чимало додаткових можливостей для маркетингових стратегій. Завдяки віртуальним карткам на знижку:
Хоча використання електронних карт лояльності саме по собі не є панацеєю і вимагає грамотної реалізації маркетингових стратегій, можливості, які пропонує цей рекламний канал на порядок вище альтернатив. Віддача від електронних програм лояльності набагато ефективніше традиційного підходу. До того ж, безсумнівна перевага віртуальних дисконтних карт – опціонність. Адже від пластикових карт і паперового анкетування в перший час можна не відмовлятися.
У яких сферах ринку використання віртуальних знижкових карт найбільш актуально? Apple Wallet і Google Pay
Електронні картки лояльності найбільш затребувані в тих сферах, де основний дохід залежить більше від постійних клієнтів, ніж від разових контрактів і продажів. Варто виділити такі сфера як:
Створивши за допомогою компанії Avada Media віртуальну програму лояльності і підключивши її до автоматичних CRM- або ERP- сервісів, ви спростите життя собі і клієнтам!
Розробляємо віртуальні картки знижок AVADA MEDIA
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32