ТЗ на розробку CRM-системи Функції ТЗ
CRM (Customer Relationship Management) – це система, яка допомагає впорядкувати і автоматизувати взаємини з клієнтами, оптимізувати маркетинг і організувати роботу з лідамі.
Технічне завдання дозволяє внести ясність і виділити основні вимоги до CRM: описати функціонал, структуру даних, набір модулів і віджетів, інтерфейс, врахувати всі взаємозв’язки, виявити цілі і завдання кінцевого продукту.
Крім того, ТЗ виконує інші важливі функції:
Команда AVADA MEDIA займається складанням і візуалізацією технічних завдань, в яких детально описуються основні параметри проєкту: від бізнес-цілей до нюансів розробки та дизайну.
Особливості технічного завдання на розробку CRM Критерії ТЗ
Технічне завдання не тільки фіксує ідеї і містить список вимог, які необхідно реалізувати, але і є орієнтиром для замовника і розробника.
Універсального ТЗ не існує, тому кожне з них є унікальним. Клієнт має можливість висловити побажання щодо його оформлення та доповнити шаблон, запропонований розробником. У той же час можна виділити кілька критеріїв, які застосовуються при складанні більшості технічних завдань.
У ТЗ для CRM зазвичай містяться такі пункти:
CRM-система повинна включати не тільки функціонал роботи з продажами, а й маркетингові інструменти, містити операційні та аналітичні можливості.
Технічне завдання – внутрішній документ, який може містити довільну кількість розділів і уточнень. Головне, щоб воно було зрозуміло всім сторонам, відображало основні функції системи і описувало шляхи їх реалізації.
Складання ТЗ на розробку CRM в AVADA MEDIA AVADA MEDIA
У нашій компанії ви можете замовити ТЗ на розробку CRM-системи, яке визначить її призначення та вимоги до функціоналу, елементів, прав доступу, модулів і т.д.
Перш ніж приступити до розробки, менеджер проводить бесіду з клієнтом, обговорює основні вимоги до системи, уточнює деталі і побажання замовника для внесення в загальний документ.
Після цього фахівці збирають дані про проєкт та особливості бізнес-процесів, аналізують майбутній продукт і складають рекомендації.
Менеджер підтримує комунікацію з клієнтом, погоджує з ним всі пункти технічного завдання і, в міру потреби, вносить в документ зміни.
Розробка технічного завдання на розробку CRM відбувається в кілька етапів: AVADA MEDIA
Розробка технічного завдання на розробку CRM відбувається в кілька етапів:
Прототип – це спрощена версія CRM-системи, яка має готовий дизайн і функціонал. Візуалізація продукту допомагає клієнту ознайомитися з інтерфейсом, оцінити його зручність, побачити механіку і алгоритми роботи систем.
У разі необхідності замовник може внести зміни вже на першому етапі роботи, що значно полегшує і спрощує завдання фахівців. Цей крок дозволяє створити макет продукту без зайвих витрат і невиправданого ризику.
Після розгляду і затвердження прототипу фахівці AVADA MEDIA переходять до наступного етапу – складання чек-листа функцій і його перенесення в зведену таблицю.
Максимально швидко донести інформацію про проєкт клієнту і розробникам дозволяє відео, яке виконує функцію презентації проєкту. Ми записуємо ролик, який містить опис системи, її можливостей і принципів роботи.
Фахівці прописують весь бізнес-процес у вигляді стадій угоди і формують воронку продажу в CRM, на підставі якої налаштовуються автоматичні повідомлення, роботи і т.д. Також враховуються такі компоненти:
CRM-система повинна бути налаштована точно під процеси конкретної компанії. Наша команда детально вивчає ключові особливості проєкту, тому при складанні технічного завдання враховує його специфіку. У разі необхідності ми розробляємо архітектуру продукту в UML, створюємо структуру бази даних з описом класів, їх атрибутів і функцій, а також методів і відносин між об’єктами (для цього готується діаграма класів UML, що ілюструє систему).
Наша компанія представлена на ринку програмного забезпечення більше 9 років. Фахівці AVADA MEDIA розробляють і впроваджують повнофункціональні CRM-системи початкового і просунутого рівня, які допомагають автоматизувати бізнес-процеси, вибудувати взаємини з клієнтами, підвищити ефективність роботи з лідамі і збільшити продаж.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32