AVADA MEDIA

Створення крипто-краудфандингової платформи

Створення крипто краудфандингової платформи

AVADA MEDIA

Створення крипто краудфандингової платформи AVADA MEDIA

Краудфандингові платформи допомагають підприємцям залучати кошти на розвиток своїх ідей без банків, венчурних фондів і бірж. На таких майданчиках будь-яка людина може зробити свій внесок в вподобану бізнес-ідею, натомість на певні блага, які дістануться йому після реалізації проєкту. Це можуть бути дивіденди, частка в компанії, знижки та інше.

В результаті, кожна сторона у виграші. Бізнесмен втілює свою ідею в життя, інвестори отримують очікуваний прибуток, а сама краудфандингова платформа – стягує фіксований відсоток за послуги посередника, який в середньому по ринку коливається в межах 5-9%. З огляду на що розміри залучених інвестицій часто вимірюються в сотнях тисяч доларів, розробка власної краудфандингової платформи виглядає цікавою бізнес-ідеєю.

Створення крипто краудфандингової платформи

Навіщо краудфандинговій платформі використовувати криптовалюту

AVADA MEDIA

Навіщо краудфандинговій платформі використовувати криптовалюту AVADA MEDIA

Краудфандинг, заснований на інвестиціях в криптовалюті набирає популярність не тільки в США і Китаї, а й у країнах СНД. Цифрові валюти дають користувачам можливість робити інвестиції в проєкти по всьому світу, а підприємці, в свою чергу, отримують підвищену ймовірність того, що заявлена ​​сума буде зібрана. Отже, ефективність платформи зростає, як і інтерес до неї з боку цільової аудиторії.

Переваги криптовалюти:

  • Безпека. Інформація про всі операції зберігається в мережі блокчейн. Це значить, що ніяка інформація не може бути підроблена і змінена.
  • Мінімальні комісії. Платежі в криптовалюті проводяться з мінімальними витратами, або взагалі без них.
  • Ніяких кордонів. За допомогою криптовалют можна здійснювати платежі з будь-яких держав.
  • Швидкість транзакцій. Монети зараховуються на рахунок в лічені хвилини, незалежно від того, з якої країни і в який час доби був відправлений платіж.
  • Гарантії повернення. Всі процеси в криптовалютній краудфандинговій платформі контролюють смарт-контракти. Вони непідкупні і незмінні. З їх допомогою можна гарантувати повернення коштів інвесторам, при виконанні або невиконанні будь-яких умов. Наприклад у випадках, коли достатню кількість інвестицій не було зібрано стартапом за заявлений період часу.

Як створити власну крипто краудфандингову платформу

AVADA MEDIA

Як створити власну крипто краудфандингову платформу AVADA MEDIA

В першу чергу потрібно визначитися з нішею – які саме проєкти матимуть можливість розміщуватися і шукати інвестиції на вашому майданчику. Наприклад, метою збору коштів може бути благодійність, розробка IT-продуктів або відеоігор, зйомки фільмів і т.д.

Ніша визначає цільову аудиторію, дизайн і стек технологій, які будуть використовуватися в процесі розробки.

Наступним кроком потрібно вибрати оптимальну бізнес-модель. Тобто те, як саме інвестори вкладатимуть гроші, в зацікавлені проєкти. У краудфандингу є 4 основні варіанти:

  1. Пожертвування. У такій моделі, люди роблять добровільні внески в зацікавлені проєкти, без будь-якої або віддачі.
  2. Винагороди. Модель, при якій інвесторам видається нагорода за вкладення в форматі послуги або доступу до продукту. Часто, за великі інвестиції передбачена додаткова мотивація.
  3. Продаж акцій. Модель, де підприємець продає частку власності на стартап для залучення інвестицій на його розвиток. Акції можуть бути цифровими, у вигляді токенів.
  4. ICO. Метод залучення інвестицій, коли стартап створює власну криптовалюту і обмінює її на пожертви, які інвестори можуть робити за допомогою більш популярних цифрових валют: BTC, ETH і т.д. При цьому маркери виконують роль цифрових акцій проєкту, його внутрішньої валюти або токенізованого активу.

Також потрібно визначитися з умовами фінансування. Наприклад, популярна платформа Kickstarter не дає кошти жодному проєкту, якщо той не зібрав достатньо інвестицій. Але, не все так критично. Є платформи, що працюють в форматі часткового фінансування, коли стартапу віддається вся зібрана інвесторами сума.

Варіанти монетизації

У краудфандинговій платформі є кілька форматів монетизації. Розглянемо найпопулярніші з них:

  • Фіксований збір. Платформа стягує конкретний відсоток за послуги посередника. Найчастіше це 5% від суми, якщо мета була досягнута і 9%, якщо збір коштів провалився.
  • Оплата за лістинг. Деякі платформи стягують одноразову комісію за лістинг. Найчастіше це стосується проєктів, які продають інвесторам частину своїх акцій.
  • Оплата за рекламу. Платформи можуть стягувати плату за надання додаткових послуг, наприклад за показ проєкту вгорі лістингу і т.д.
  • Оплата за підписку. Ініціатори зборів платять за розміщення проєктів. Наприклад, за пакет з 5 розміщень в місяць доведеться заплатити $50.

Для досягнення власних фінансових цілей, платформа може використовувати відразу кілька видів монетизації.

Функціонал і технічна розробка

AVADA MEDIA

Функціонал і технічна розробка AVADA MEDIA

Щоб платформа привернула увагу інвесторів і стартапів, вона повинна бути зручною і функціональною. Розглянемо базовий набір інструментів, які вона повинна містити.

Швидка реєстрація

Користувач не повинен витрачати більше 2-3 хвилин, щоб почати працювати з платформою. Тому форма реєстрації повинна бути максимально простою і інтуїтивно зрозумілою. При цьому варто врахувати, що користувачі криптовалют воліють залишатися анонімними. Тому авторизація за допомогою соцмереж або електронної пошти буде не найкращим варіантом.

Особистий кабінет

Обидві сторони повинні чітко розуміти, як проходить краудфандингова кампанія, скільки грошей зібрано, коли були здійснені інвестиції, скільки часу залишилося до закриття проєкту і т.д. Тому акаунт потрібно «спорядити» всією необхідною статистикою і інструментами для її відстеження.

Лістинг проєктів

Ініціативи краще розділяти за категоріями і додати можливість фільтрації для зручного лістингу. Інвестори повинні мати можливість вивчити всю інформацію про проєкт та зв’язатися з його автором.

Розробка крипто краудфандингової платформи в Avada Media

AVADA MEDIA

Розробка крипто краудфандингової платформи в Avada Media AVADA MEDIA

Діяльність кріптовалютної краудфандингової платформи безпосередньо пов’язана з фінансовими транзакціями. Тому, при її створенні особлива увага приділяється забезпеченню безпеки системи. Компанія AVADA MEDIA володіє практичним досвідом реалізації таких проєктів, і допоможе вам побудувати надійний цифровий бізнес.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@