Створення крипто краудфандингової платформи AVADA MEDIA
Краудфандингові платформи допомагають підприємцям залучати кошти на розвиток своїх ідей без банків, венчурних фондів і бірж. На таких майданчиках будь-яка людина може зробити свій внесок в вподобану бізнес-ідею, натомість на певні блага, які дістануться йому після реалізації проєкту. Це можуть бути дивіденди, частка в компанії, знижки та інше.
В результаті, кожна сторона у виграші. Бізнесмен втілює свою ідею в життя, інвестори отримують очікуваний прибуток, а сама краудфандингова платформа – стягує фіксований відсоток за послуги посередника, який в середньому по ринку коливається в межах 5-9%. З огляду на що розміри залучених інвестицій часто вимірюються в сотнях тисяч доларів, розробка власної краудфандингової платформи виглядає цікавою бізнес-ідеєю.
Навіщо краудфандинговій платформі використовувати криптовалюту AVADA MEDIA
Краудфандинг, заснований на інвестиціях в криптовалюті набирає популярність не тільки в США і Китаї, а й у країнах СНД. Цифрові валюти дають користувачам можливість робити інвестиції в проєкти по всьому світу, а підприємці, в свою чергу, отримують підвищену ймовірність того, що заявлена сума буде зібрана. Отже, ефективність платформи зростає, як і інтерес до неї з боку цільової аудиторії.
Переваги криптовалюти:
Як створити власну крипто краудфандингову платформу AVADA MEDIA
В першу чергу потрібно визначитися з нішею – які саме проєкти матимуть можливість розміщуватися і шукати інвестиції на вашому майданчику. Наприклад, метою збору коштів може бути благодійність, розробка IT-продуктів або відеоігор, зйомки фільмів і т.д.
Ніша визначає цільову аудиторію, дизайн і стек технологій, які будуть використовуватися в процесі розробки.
Наступним кроком потрібно вибрати оптимальну бізнес-модель. Тобто те, як саме інвестори вкладатимуть гроші, в зацікавлені проєкти. У краудфандингу є 4 основні варіанти:
Також потрібно визначитися з умовами фінансування. Наприклад, популярна платформа Kickstarter не дає кошти жодному проєкту, якщо той не зібрав достатньо інвестицій. Але, не все так критично. Є платформи, що працюють в форматі часткового фінансування, коли стартапу віддається вся зібрана інвесторами сума.
Варіанти монетизації
У краудфандинговій платформі є кілька форматів монетизації. Розглянемо найпопулярніші з них:
Для досягнення власних фінансових цілей, платформа може використовувати відразу кілька видів монетизації.
Функціонал і технічна розробка AVADA MEDIA
Щоб платформа привернула увагу інвесторів і стартапів, вона повинна бути зручною і функціональною. Розглянемо базовий набір інструментів, які вона повинна містити.
Користувач не повинен витрачати більше 2-3 хвилин, щоб почати працювати з платформою. Тому форма реєстрації повинна бути максимально простою і інтуїтивно зрозумілою. При цьому варто врахувати, що користувачі криптовалют воліють залишатися анонімними. Тому авторизація за допомогою соцмереж або електронної пошти буде не найкращим варіантом.
Обидві сторони повинні чітко розуміти, як проходить краудфандингова кампанія, скільки грошей зібрано, коли були здійснені інвестиції, скільки часу залишилося до закриття проєкту і т.д. Тому акаунт потрібно «спорядити» всією необхідною статистикою і інструментами для її відстеження.
Ініціативи краще розділяти за категоріями і додати можливість фільтрації для зручного лістингу. Інвестори повинні мати можливість вивчити всю інформацію про проєкт та зв’язатися з його автором.
Розробка крипто краудфандингової платформи в Avada Media AVADA MEDIA
Діяльність кріптовалютної краудфандингової платформи безпосередньо пов’язана з фінансовими транзакціями. Тому, при її створенні особлива увага приділяється забезпеченню безпеки системи. Компанія AVADA MEDIA володіє практичним досвідом реалізації таких проєктів, і допоможе вам побудувати надійний цифровий бізнес.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32